musicman Отговорено Април 26 Автор Share Отговорено Април 26 Добре де, а дали има по-лесен начин? Примерно усилвателя да ползва два кабинета с един изход за кабинет? Предполагам трябва някакво устройство да се ползва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musicman Отговорено Април 26 Автор Share Отговорено Април 26 Намерих 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Април 26 Share Отговорено Април 26 На адаша amp/cabinet switchera също поддържа тази функция, наред с много други. @Nikifena 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено вчера в 09:44 Share Отговорено вчера в 09:44 On 4/26/2024 at 1:59 PM, synchu said: Ако Дейв Фрийдман я е свършил тази работа и е направил колона, която комбинира точно тези два говорителя - предлагам да не го мислим толкова много дали комбинацията е добра Така като гледам поназнайва ги нещата – цък – моите опасения са базирани от разни занимания с разни български говорители тип Обертон/Благоевград ... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено вчера в 11:08 Share Отговорено вчера в 11:08 Аз съм пробвал смеска V30+Greenback в колона 212, както и по два от тях в негов си 212. На хартия не трябва да е по-"силен" V30 (имат 1 dB/W/m разлика*), но се чува повече, явно заради Екю-то и това, че е по-агресивен. Тоест няма идеален баланс/бленд между двата. Затова е по-удачно да се комбинират подобно на Дейв в 412 или вертикален 212, като V30 се монтира долу да ти блъска в глезените, а Greenback по-към-тиквата. Разбира се също има значение и дали колоната е с изцяло права или slanted предна "дъска". И в крайна сметка пак нямаш "идеален за твоя вкус баланс". Следващото нещо е на кой говорител ще сложиш микрофон. Микрофонът и без това не вади какъвто звук чуваш (той е залепен на 2-3-5см от говорителя, а ушите ти - не), а като вземеш предвид и факта, че на ухо чуваш двата говорителя, а от микрофона само един... Два майка за всеки? Идеално, но тук на "помощ" идва дефазирането и веселбата продължава! * Звездичка: На теория разлика в чувствителността от 10-тина dB/W/m да дадат двойно разлика в SPL-a, обаче тестовете ми между 100 и 94 дБ говорители показа, че такава няма (осезаема и от практическа гледна точка - на ухо, не да мериш с уреди). С това умря и идеята ми да "изям" малко SPL с по-неефективен говорител... 1 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено вчера в 11:45 Share Отговорено вчера в 11:45 А иначе подозирам, че генералната идея да се ползват два различни говорителя е да се изкара повече обем/по-комплексна интересна бленда – примерно от единия да идват "мъдете", другият да цвърчи повече и накрая да я докараме до wall of sound? Тези пинизи съм ги прилагал единствено с успех с различни виртуални кабинети/IR-и за смесване и записи, за жива свирня според мен би било интересно, ако свириш основно "бадева" ей така без озвучителни микрофони по кабинетите, както и спомена колегата по-горе дойдат ли микрофоните и това трябва ли да се пуска в централното почва/продължава веселбата ... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musicman Отговорено вчера в 14:27 Автор Share Отговорено вчера в 14:27 ^ Не, това не става за живо свирене. Както каза Цецо, озвучението ще е кошмар. Според мен за това е направено в 4х12-ка за да имаш място да си редиш микрофоните Така като се замисля, идеята на едно такова нещо е да се ползва предимно за личен кеф или от професионалисти, които знаят как и имат всичко необходимо за да го запишат. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено вчера в 14:33 Share Отговорено вчера в 14:33 ^ Ясно. Ако се качиш на тоя влак с многото микрофони има един чуден плъгин дето разрешава бая главоболия с дефазирането, вече има и 2-ка: 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено вчера в 17:51 Share Отговорено вчера в 17:51 Записите можеш да си ги манипулираш както ти хрумне, там е лесно. Говоря за свирене на живо, че е тегаво. Може, разбира се, даже съм го правил - ако предварително намериш (с помощта на аудио интерфейс + DAW) идеалната позиция за конкретни микрофони/стойки и после си ги носиш и възстановиш сетъпа перфектно. Но е тегаво. То повечето хора ги мързи амп и колона да мъкнат, да не говорим за майкове, стоки, евентуално миксер, сума ти допълнително кабели... Мойте са в рака, но пак си е занимавка + това никога не си на 100% сигурен. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено вчера в 18:29 Share Отговорено вчера в 18:29 За "на живо" според мен това си е висш пилотаж. Айде, с дигитален миксер можеш донякъде да автоматизираш Gain/EQ/Volume на каналите, дето ще ти свирят микрофоните ... ами от там нататък? Позиция на микрофона/кабинета/различно помещение как ще ги пресъздадеш идеално всеки път? Ако си в един и същи клуб или няколко клуба да въртиш само, окей, ще направиш 3-4 присета ... ами всеки път различна сцена? Като се замисля, май нямам "простосмъртен световно-неизвестен приятел" дето да свири през такъв сетъп ... Иначе от светилата Кори Уонг съм го гледал да озвучава два Фендър ампа на живо с два микрофона и саундът му не беше никак лош, ама не си пием кафето сутрин заедно. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.