Voidhanger Отговорено Февруари 16, 2021 Отговорено Февруари 16, 2021 На 2.01.2021 г. at 21:37, GKuzmanov написа: Доста неща съм купил на сляпо и досега съм имал късмет. Имам няколко китари от Томан (Epiphone SG G-400, Squier Classic Vibe 50s Tele и 70s Mustang, както и един евтин Gibson LP Junior Double-Cut Tribute) и въпреки че съм доста взискателен относно външен вид/качество на изработка/сетъп, не съм бил разочарован. Усилватели, говорители, педалчета и т.н. няма да ги коментирам, при тях нещата са що-годе по-лесни. В момента имам дилема дали да поръчам (пак на сляпо от Томан) 2020 Gibson Les Paul Classic Honey Burst, който макар и да e от по-ниския клас на марката, си е доста скъпа китара за непрофесионална употреба. При тази цена не бих преглътнал компромиси в качеството на изработката, а предвид реномето на Gibson, е ясно, че има голям шанс да ми се падне именно не много добре изпипан инструмент, което за цената, която ще платя, поне за моя стандарт, трудно бих преглътнал. В този ред на мисли, някой връщал ли е стока на Томан в 14-дневния срок и безплатен ли е транспорта обратно? В сайта им с условията делят 14-дневния законен срок и разширения (който те самите дават допълнително) в две отделни секции, като в секцията на 30-дневния пишат, че не поемат транспорта на поръчки, изпращани извън Германия като част от 30-дневната им политика за връщане. В секцията за 14-дневния срок обаче, нищо не пишат за "извън Германия". Пише само "за наша сметка" и толкоз, та не знам как да го тълкувам това. Никъде не пише, че е само за Германия. Мисля, че в 14 дневния срок, те си поемат доставката. Все пак, не пречи да се попита, отговарят много бързо. Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 16, 2021 Отговорено Февруари 16, 2021 преди 30 минути, Voidhanger написа: Никъде не пише, че е само за Германия. Мисля, че в 14 дневния срок, те си поемат доставката. Все пак, не пречи да се попита, отговарят много бързо. Да, аз съм old school и им звъннах по телефона. В 14 дневния срок те си поемат разходите по връщането на стоката. Поръчах китарата, да видим дали ще се наложи да изпробвам как работи схемата Цитирай
Voidhanger Отговорено Февруари 16, 2021 Отговорено Февруари 16, 2021 Преди 1 час, Voidhanger написа: Супер Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 22, 2021 Отговорено Февруари 22, 2021 Аз че я купих на сляпо - ясно, ама и контрола на качеството в Нешвил явно са го оставили на съюза на слепите.Дами и господа, Gibson Les Paul Classic Honeyburst, произведен в края на 2020 и минал през подобрения качествен контрол: 1 Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 (Редактирано) Цепнатината на headstock-a е под лака. Още в завода са я маскирали с кит, но след като са я оцветили и пръснали с лак си е проличало веднага и въпреки това, явно са си казали "това ще ѝ е чара" и са ѝ били печата "QC approved". Нъта не знам просто как да го коментирам. Иначе Thomann без проблеми или пък някакво извинение ми пратиха предплатен етикет за UPS и в момента китарата вече пътува обратно за Германия. Редактирано Февруари 23, 2021 от GKuzmanov 1 Цитирай
Voidhanger Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 UPS, а не с БГ пощи? Сигурно за по-скъпите неща пращат UPS. Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 преди 16 минути, Voidhanger написа: UPS, а не с БГ пощи? Сигурно за по-скъпите неща пращат UPS. Всъщност, през автоматичното меню на сайта им се генерира предплатен етикет за БГ пощи, но аз се ядосах и им писах мейл да не би да е станала грешка, защото китарата дойде в България с UPS и очаквам да си я вземат обратно с UPS. Не чаках много дълго да получа отговор (ден и половина) и им се обадих и по телефона, като им оставих време да ми прочетат мейла докато сме на телефона. Каката там каза "а, да, станала е грешка, ще ти пратя след малко етикет за UPS" на мейла и наистина, така и стана. Няколко часа по-късно, друг бастуняк ми върна отговор на мейла от преди 2 дни, че разбира притесненията ми относно БГ пощи и затова ще ми прати лейбъл за UPS (същият, който каката от преди това вече ми беше пратила). Та по-скоро си мисля, че по дифолт пращат за БГ Пощи, но ако някой нададе рев като мен и нещото, което иска да върне е по-скъпо, може да преосмислят. При всички положения не се хващам на лафа "станала е грешка" Цитирай
Voidhanger Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 Хм, чудна работа. Не знаех, че може така. Цитирай
chris_barnes Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 @GKuzmanov, първо съжалявам че си се разочаровал от покупката през Томан. По принцип до колкото съм запознат те също би трябвяло да преглеждат инструментите (поне така правят големите търговци по света). Добре е, че си успял да върнеш инструмента. Друг ли ще ти изпратят или ще си получиш парите? Ако е второто, бих те посъветвал да погледнеш някоя от китарите, които продава Евгени. Да, може да не пише Гибсън, но ако на звук и усещане ти допада, това е най-важното. Казвам го като човек, който е имал нов Гибсън Лес Пол (от Томан) (продадох го) и също китара от Евгени. Все още имам Гибсън експлорър, но Бърнито не му отстъпва.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 (Редактирано) Китарата ти е страхотна, но долколкото си спомням, беше писал, че финишът е изцяло нов. Честно казано, не ми се влиза във филма "винтидж лес пол копие", но ако решиш да продаваш твоята, бих се замислил Редактирано Февруари 23, 2021 от GKuzmanov Цитирай
chris_barnes Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 Да, моята е пребоядисвана, но се продават и други в добро състояние Моята не мисля да се разделям с нея някога, много ми допада. Единственият ѝ ‘проблем’ е, че тежи над 4,5кг и е трудно човек да свири над час и половина с нея [emoji16] Друга особеност при моята е, че е изцяло от махагон, няма кленов топ.Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 Ето и реакцията на Gibson, след като им писах: Един вид, “дреме ни” Пак да фалират [emoji2957] 2 Цитирай
synchu Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 Томан експедират преди всичко с UPS. За този Гибсън нямам коментар ? Цитирай
GKuzmanov Отговорено Февруари 23, 2021 Отговорено Февруари 23, 2021 (Редактирано) Този наглец от Gibson продължава да ми пише, вика "нали за това имаш гаранция". Демек, ние няма да правим никакъв контрол на качестовото, щото струва пари. За сметка на това, нашите клиенти, които плащат топ цена, или пък нашите дилъри, ще го правят тоя контрол, при това - безплатно. Страшен бизнес модел! Да фалират пак дано! [emoji4] Редактирано Февруари 23, 2021 от GKuzmanov 1 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.