Teo 1 Отговорено Юни 19, 2018 Share Отговорено Юни 19, 2018 Аз съм консервативен потребител , и което искам да направя, го постигам с Adobe Auditoon Cool Edit......... като ми каза, погледнах в програмата, може да започаа на 16 и 32 бита..и 41 и 48 кхрц. Вероятно би било добре да записвам всичко на 32 бита и 48 кхца ? От това файловете става по-обемисти като МБ, но вероятно и качеството е по-добро ? Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юни 20, 2018 Share Отговорено Юни 20, 2018 Благодаря и на presly, това е много добра идея да записвам на по-високи нива на...32 бита.....пробвах и шшшшканията почти ги няма.Ще направя няколко опита на 32 бита...От днес давам Доцентска титла на presly... Доц.presly.... Благодаря и на Yamaha, patzo, Baby Thomas, помогнахте ми със съветите си. поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юни 28, 2018 Share Отговорено Юни 28, 2018 (Редактирано) Имам 1-2 въпроса- с кои функции "режете' пиковете", само тези пикове, без да се промяна общото ниво ? И кога има опасност да "надуя" саунда с някаква среди или баси , или да ги изтъня, да ги премахна средите и басите? Опасявам се, когато вдигам общия саунд- да не променям баланска да предварителния запис, и да го променям в една или друга посока ? Поздрави Редактирано Юни 28, 2018 от Teo 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Юни 29, 2018 Share Отговорено Юни 29, 2018 https://www.voxengo.com/product/elephant/ 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha Отговорено Юни 30, 2018 Share Отговорено Юни 30, 2018 Опасявам се, когато вдигам общия саунд- да не променям баланска да предварителния запис, и да го променям в една или друга посока ? С основание се притесняваш, защото когато променяш RMS-а (средното ниво), някои инструменти или гласове започват да излизат на преден план. Presly ти е дал линк към лимитер на една фирма, която харесвам, защото от години ползвам техни EQ-та, а иначе всеки читав лимитер ще ти свърши работа за пиковете, само не прекалявай със стойностите когато го настройваш (най-вече прага от който да започне да действа), защото дори и с лимитер има опасност да промениш RMS-а повече, отколкото трябва. Лично аз когато имам ограничено количество пикове в записа (примерно десетина), предпочитам да ги обработя диференцирано един по един, понеже не ми отнема повече от минута. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steppenwolf Отговорено Юни 30, 2018 Share Отговорено Юни 30, 2018 Разгледай и преслушай записа, и като начало настрой прага на лимитъра според нивото на някой набелязан пик, откъдето би искал да ограничава. Преслушай резултата и прецени дали е нужно да промениш прага. Добре е да се четат някои книги на тема аудио и смесване, за да има основа и да не се задават въпроси като "какво е това 16, 24, 32 бита". Примерно, заглавия като "Sound and Recording", "Mixing Audio", "Audio Expert" на издателство Focal Press, които имат голям набор от много добри книги в областта. Може да се намерят и на pdf из мрежата. 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юни 30, 2018 Share Отговорено Юни 30, 2018 Това е чудесно и професионално. Аз обаче съм на малко по-ниско ниво.Не съм предвидил в бюджета пари за закупуване на лимитери. Намерих няколко безплатни плъгина, но някак не мога да ги свържа с моята програма Adobe Audition 1.5.. i Adobe Audition 3. Аз се опитвам да се справя с даденостите на тези програми,.Тука са дадени Effecs´....Amplitude... има Dinamic Procesing.. ..има Hard limiting......Може ли да дадем насока за тях ? https://www.producerspot.com/best-free-limiter-vst-au-plugins Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steppenwolf Отговорено Юли 2, 2018 Share Отговорено Юли 2, 2018 Повишаването на нивото е в твои ръце. Audition 1.5 и 3 са експонати, отпреди 15 и 10 години. Какво е това, което налага да работиш с тях? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юли 2, 2018 Share Отговорено Юли 2, 2018 Аdobe Auditon 1-5...3... са ми удобни за това ,което ми трябва. Аз не съм пазарна ниша. Идеята ми е- има ли скрити "камъни" при боравенето с Limit Hard, или други-да издуват саунда ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Юли 3, 2018 Share Отговорено Юли 3, 2018 Нещо че нещо, ама... Хората се опитват да ти помогнат да подобриш крайния си резултат, ти се пънеш като магаре на мост. "Той ше ми каже той на мене той"... Изборът си е твой, де. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юли 3, 2018 Share Отговорено Юли 3, 2018 Много си прав, Baby Thomas , проблема ми е,че не мога да уча вече така..както преди години. Новите неща ме стресират. Няма място в "харда" за нова информация.В компютъра има изтеглени и инсталирани от замунда.нет новите издания на Adobe Auditon, преди време си купих един пулт на Yamaha, и ми дадоха безплатено Cubase , ама ми е трудна и сложна. Не искам да задавам аматьрските въпроси- как да си инсталирам изтеглените плъгини в Adobe Auditon. Аз и да си намеря Voxengo Elephant , не мога да си го инсталирам. Тука сте Шамппионска лига..... а аз съм отбор "Юнак", с.Коньово. Днес си пробвах едни настройки от Adobe Auditon 1.5 ....един вокал го подравних на бретонче, и го понапомпах с едни функции на Dinamic Procesing. Ще се уча...две напред, едно назад...едно на място. Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Юли 4, 2018 Share Отговорено Юли 4, 2018 Бих препоръчал да не се забиваш толкова в графичното представяне на звука (визирам подравняването на вокала на бретонче). Най-добър резултат се постига, като затвориш очи и слушаш резултата. Графиката може да подскаже, къде са проблемните области, но смесването "по картинка" никога не води до приемлив (за добър изобщо не говорим) резултат. Поради тази причина, хората си купуват контролери - да може със затворени очи да променяш параметри и да слушаш ефекта от тях. Нямам спомен Аудишъна да позволява ефекти в реално време, а да "набереш" правилните настройки за деструктивен процес си е висш пилотаж, и то не винаги се получава. Затова и колегите подсказват смяна на DAW с нещо съвременно, което да позволява мониторинг в реално време и минимизиране на деструктивните обработки. 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юли 6, 2018 Share Отговорено Юли 6, 2018 (Редактирано) Намерих си Voxengo Elephant /second Hand/ в интернет, 32 бита, дори успях да си го инсталирам в един стар лап топ от малките. Пробвах на един файл, като че ли работи. Ако позволите един въпрос- този плъгин е само за обработка на вокал ли ? Или може да се обравотва събран микс вокал с интерументал ? Там доста варианти...плюс 3...плюс 6...и всякакви други, Понвжв "чукча е писател, а не читател, ще ми трябва време да намеря някое полезно дело. Ако ми дадете някой жокер, ще ви черпя по бира. Поздрави Редактирано Юли 6, 2018 от Teo 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha Отговорено Юли 6, 2018 Share Отговорено Юли 6, 2018 (Редактирано) Пробвах на един файл, като че ли работи. Ако позволите един въпрос- този плъгин е само за обработка на вокал ли ? Или може да се обравотва събран микс вокал с интерументал ? Там доста варианти...плюс 3...плюс 6... "Като че ли"... ...работи на каквото го пуснеш, но внимавай с тия +3 и +6 щото може и да спре да работи. Няма да спре разбира се, но рандъм стойностите без да имаш понятие какво точно правиш, ще доведат най-вероятно до неизползваем резултат. Съветът ми е да почетеш малко за компресорите/лимитерите (няма да ти отнеме повече от час или даже няколко минути) и за начало да започнеш с презетите, които предполагам, че идват със "слончето". Редактирано Юли 6, 2018 от yamaha 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo 1 Отговорено Юли 9, 2018 Share Отговорено Юли 9, 2018 (Редактирано) Бих искал да попитам - ако първия куплет на една песен е записан по-тих от втория. Как бих могъл да видя какви са нивата на двата куплета, и как да вдигна нивото на по-тихия куплет, да се изравни с другия, по-силен куплет ? На midi files всичко е ясно, понеже всичко е цифри- мелодия е в цифри, ниво на инструментите е в цифри, мога да изравня инструменти и мелодии с точност до 0.001.....а в аудио-файла е някаква звукова диаграма. Мога да пробвам на вдигане-сваляне на налучкване, но вероятно трябва да има начин да бъде направено с някаква точност.Ако единия куплет е по-силен да кажем например с 1.7 dB, мога ли да повиша нивото на по-тихия куплет точно с толкова ? Има ли начин да се види нивата на вокалите в цифри, и съответно да се коригира, добави или свали по желание нивото ? Аз боравя с Adobe Auditon 1.5 , ако можете да ми кажете нещо за това ? Благодаря-поздрави П.П. Когато смесвам пеенето, вокала с инструментала, и гласа е по-тих- тогава свалям нивото на инструментала ,или по някакъв начин вдигам нивото на вокала, за да достигне нивото ,необходимо за силата на инструментала ? Редактирано Юли 9, 2018 от Teo 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.