JacksonSoloist Отговорено Януари 17, 2015 Автор Отговорено Януари 17, 2015 (Редактирано) Колега, направо ме шашартиса. На половината не съм им чувал творчеството, а и нямам време честно казано, предпочитам да свиря . Стажът явно си казва думата . Редактирано Януари 17, 2015 от JacksonSoloist 1 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Януари 21, 2015 Отговорено Януари 21, 2015 Още един идЕот. Макар и не световна звезда явно ги "чува" нещата... 4 Цитирай
рахата Отговорено Януари 21, 2015 Отговорено Януари 21, 2015 ^^ Потърси и чуй има защо Разнообразието в случая не вреди,а повечето от тях ще те надъхат още повече да свириш.^ Бейби Т пак ни разби с ня`кво апокрифно видео 1 Цитирай
emosms Отговорено Януари 22, 2015 Отговорено Януари 22, 2015 Отдавна търся шредер с такъв саунд Че Стиви ми е еднообразен и поомръзнал, шредерите пък... не ми е интересен саунда им, и на такива съм се наслушал . Все пак, китарата на Стиви Рей звучи като жива, ако чувате какво имам предвид Цитирай
ultramega Отговорено Януари 23, 2015 Отговорено Януари 23, 2015 (Редактирано) ^^^ Някъв нов Паганини Редактирано Януари 23, 2015 от ultramega Цитирай
rockfire Отговорено Януари 23, 2015 Отговорено Януари 23, 2015 (Редактирано) Напоследък харесвам китаристи от типа Guthrie Govan , Alex K , Andy James и ей този юнак : https://www.youtube.com/watch?v=UXkLokXsK28 Всъщност като ги гледа човек изглежда толкова лесно да свириш по един подобен начин ,а всъщност нещата не са точно така!Зад подобна техника стоят години упорит труд и постоянство !В тази връзка лек съвет към младите китаристи - не бързайте толкова да имитирате кумирите си ,свирете редовно и с желание и някой ден ще имате това ,към което се стремите ... Редактирано Януари 23, 2015 от rockfire 2 Цитирай
ZLE Отговорено Януари 23, 2015 Отговорено Януари 23, 2015 Рик Греъм толкова дълго е свирил на класическа китара,че лявата му ръка е станала като 4 чукчета дето може да забива пирони с тях. Просто няма такова легато като неговото.... 2 Цитирай
nikfishman Отговорено Януари 23, 2015 Отговорено Януари 23, 2015 Просто погледнете в профила на Рик Греъм в ю-туба и само го вижте как е преработил тялото си за година и нещо , а може само да си предтавиш какъв труд , всеотдайност и търпение е вложил за да свири така , С малки крачки и с постоянство , без отказване ! 2 Цитирай
rockfire Отговорено Януари 23, 2015 Отговорено Януари 23, 2015 Ето един млад китарист тръгнал по пътя на Стиви Рейвон ... https://www.youtube.com/watch?v=JYVTHBbPMFM 1 Цитирай
JacksonSoloist Отговорено Януари 23, 2015 Автор Отговорено Януари 23, 2015 (Редактирано) Личи си за Рик Греъм, че е минал през класическата китара с този Hybrid Picking почти непрестанно. Легатото му наистина е много добро, и от най-добрите, които съм виждал, като лекота, много сила и стамина има в лявата ръка . Стилът му като цяло не ми харесва. Гледах тези дни двд-то му The Art of Improvisation. Не ми хареса, нищо ново не научих. За начинаещ ще е пък объркващо и обезкуражаващо колко много има да се учи, докато ти се "отвори" така да кажа грифа. Обеснява, че свири по шейпове и позиции основно и за да можеш да импровзираш, първата стъпка е да научиш 5-те позиции на Пентатониката и 7-те на Мажорната Гама, хармонизирането й, арпежите. Основно ползва за визуализация three note per string. Има 9 секвенции в PDF-а и са полезни за легато .Изрових отнякъде на Анди урок на песента му Demons - солото, много яко в Eb. Еми, накефих се днеска на макс - 6,7 лика са като цяло, но покриват целия гриф(то от Анди не се очаква друго). За мен като начало, да трябва да се запознаеш с позициите и с времето ти се наслагват в мускулната памет, но оттук насетне най-добре да се хващат сола на любими изпълнители и да се цикли, дори да не ги свириш толкова бързо като тях, трупаш речник така да се каже и си развиваш техниката и в комбинация с познания по теория и време, се отваря грифа. Стамината идва с годините. Още лебец има и аз да изпапкам "докато ги стигнем", но ако нямаш цел към какво да се стремиш и нещо, което да те пушва, е скучно и няма развитие. С времето узряваш и започваш да си анализираш свиренето и да усещаш и виждаш слабите си и силните си страни. Например на мен ми е трудно да свиря чак толкова бързо вибрато на по-високите позиции като него - агресивно и брутално, не знам нещо не мога да намеря добра опорна точка на сгъвката м/у палеца и показалеца, като цяло е неудобно, но сигурно е до практика. Редактирано Януари 23, 2015 от JacksonSoloist Цитирай
kolio_k Отговорено Януари 24, 2015 Отговорено Януари 24, 2015 Обеснява, че свири по шейпове и позиции основно и за да можеш да импровзираш, първата стъпка е да научиш 5-те позиции на Пентатониката и 7-те на Мажорната Гама, хармонизирането й, арпежите... Като цяло, не се интересувам от подобен тип свирачи (въпрос на вкус), но съм напълно съгласен с цитата по горе. Следващата стъпка е да се започне да се осъзнава функционалното значение на тоновете в даден контекст. 1 Цитирай
DREAMMIND Отговорено Януари 24, 2015 Отговорено Януари 24, 2015 Всичко във вселената вибрира със собствена честота, това е причината да харесваме дадени неща а други да не ни допадат. Така е и с музиката а моята причина да заобичам китарата беше Ричи Блекмор, въпреки чев днешно време повечето на фона на новите шредъри го смятат за остарял, с гаден саунд и тн. неговата честота е идентична с моята и ми носи невероятно удоволствие да го слушам и свиря. Обаче Ричи е голям бастун, световен бастун, идиот и чешит и не ни е оставил нищо като уроци итн. и трябва да чоплим сами.Както и да е след време открих човека от , който може да се научи страшно много и то по достъпен начин и това е Франк Гамбали. След сума време търсене на инфо за ладовете, пикинг и др. открих този урок и сега смятам ,че това е новия завет на китарата, за всеки, който започва да свири, това ще му е от полза. https://www.youtube.com/watch?v=CikMiz45WtI Цитирай
bluelemon Отговорено Януари 24, 2015 Отговорено Януари 24, 2015 (Редактирано) Честно да си кажа тая школа е малко като за зомбита. Едвам издържах първите няколко упражнения преди време като я тествах. Ама аз съм си малко недисциплиниран по принцип. Всъщност най-много съм научил досега от transcriptions на парчета! Винаги има нещо дребно, което ще намести останалите неща които знаеш. Редактирано Януари 24, 2015 от bluelemon Цитирай
JacksonSoloist Отговорено Януари 24, 2015 Автор Отговорено Януари 24, 2015 (Редактирано) На Gambale това е от двд-то Chop Builder. Eдинствено използвам за загрявка секцията, която е triplets в/у Am7 chord. Има го на Guitar Pro в нета. Добро е. Достатъчно е като започваш да свириш, почваш да кажем с него не повече от 10-15min всеки ден, няма смисъл повече. То за това е създадено, не за да се харесва, а, за да изгражда техника и механика. Хубаво е, защото развива alternate picking и започваш с тремоло на една струна и постепенно минаваш на всички струни, това е добра загрявка.Също има известният му "прочит" на Sweep Picking-a с двд-то Speed Picking, не че е лошо, просто не ми допадна, явно защото повечето неща, като концепции съм ги минавал преди да попадна на неговото. Също и видеото му за Ладовете - Modes No More Mystery. Не ми хареса. Препоръчвам на Danny Gill 7-те двд-та за Ладовете. Най-ми харесаха за Локрийския и Лидийския. п.с. Искам да вметна, че за начинаещи тези двд-та общо взето не стават, в смисъл трябва да се има елементарни познания по елементарна теория на музиката, за да се разбира какво говорят авторите и за да се измъкне максимума от тях, естествено и английски. Иначе да с Guitar Pro файл да кажем, ако ти е бързо намаляш скоростта и свириш, както ти е удобно и постепенно увеличаваш след като свириш без грешки на твоята си скорост. Това важи за всичко. Редактирано Януари 24, 2015 от JacksonSoloist Цитирай
emosms Отговорено Януари 24, 2015 Отговорено Януари 24, 2015 Шредер не ама ТОП вдъхновителя https://www.youtube.com/watch?v=2TK3X2djj24#t=2m29s Звукоизвличане, емоция и експлозивност. А вокалите.. просто са извън темата 2 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.