Nikifena Отговорено Декември 3, 2012 Отговорено Декември 3, 2012 спрямо цените от Томан, пиви валвкинг 212 струва 1200 лева. Това за мен е над "бюджетно решение" Цитирай
рахата Отговорено Декември 3, 2012 Отговорено Декември 3, 2012 Един не лош вариант - Laney IRT60-212 Ironheart. 729 EUR в Томан.http://www.thomann.de/gb/laney_irt60_212_ironheart.htm 1 Цитирай
valitchy Отговорено Декември 3, 2012 Отговорено Декември 3, 2012 Ето този Маршал е надобра цена. За магазина гарантирам, тъй като многократно съм купувала онлайн от тях. http://www.andertons.co.uk/guitar-amp-heads/pid26345/cid689/second-hand-marshall-jcm800-2203-head-with-cream-leather-cover.asp 1 Цитирай
TONY Отговорено Декември 3, 2012 Отговорено Декември 3, 2012 Както каза, Дими евтино и лампово , не бива да вървят ръка за ръка. Хареса ми, защото е вярно. Какво ще избереш, си е твоя работа. Според мен, си заслужава да помислиш и за Лабога Алигатор. 50 вата, чисто ново комбо, на по-ниска цена от кой да е магазин и малко над бюджета ти. ( вероятно по коледа ще има малко намаление още) А вади и Сатриански звук успешно, който знам че те вълнува ( семпли из тубата). Дими каза за велвкинга, че е с скапан луп, което сигурно е така( защото разбира от тези неща), но не знам какво точно е имал предвид. Лабогата е супер амп. Обаче трябва да имаш на предвид, че лупа му е за профи ефекти. Примерно с камиончета бос не е ок. Насторен е за профи рак ефекти, като на роктрон, тс елетроник и тн. Защо няма превключвател за -4 и +10 дБ, не знам. Вероятно са решили, че като се взима профи амп и ефектите ще са профи. Освен, че има много хубав звук, доста екстри на куп, и вероятно е най-безшумният лампов амп на планетата! То не става дума за сравнение, ампа дори на -най як гейн, просто няма шум! Не знам кои бутикови американски лампови ампове го имат , това като екстра. Но Мистър Лабога го е постигнал 100 %! Което е суперлатив. Означава, че се спестява от закупуване на ISP ноийз дециматор. 200 лева с.х. Разход, който по прицип се прави с кой да е лампов амп. Например, китарист с който свирим, ползва Корнфорд ( супер амп) с ISP.... ( жестоко звучи и яко шуми) Няколко от старите кучета ти казаха за Маршал. Никога не бива да се изключва най-вероятното добро решение Споменах за китарист , който е с Корнфорд. Беше ми дал за проба един негов супер хай-гейн с 9 лампи в преама!!! (дори най-известните хай-гейнчета са обикновенно с по 5). Е, кеф е да се свири с девет лампи в преампа. И после просто се върнах към моят олд трасти Marshall JTM30. Просто Джей Ти Ема има много по - красиво звучащ клийн канал! Отделно хай -гейна е супер, ама маршалският крънч го вади само бай Маршал. Това е положението. Един страхотен JTM 60( 3х10) чака своят собственик, стига да не е предубеден, че новото е за предпочитане. Примерно 3-те десетки стряскат предубедените, факт е, че с тях се изкарва при необходимост повече бас от дванайска говорител. Разликата е ,че имат по-бърз "респонс" , което един опитен китарист ( в свиренето, не в писането по форуми ще оцени). ( в свиренето като китариста на Йерихон, а не като мен в писането Например, велвкинга ще е супер куцо решение срещу този Маршал. Позволявам си да ти дам две решения от личната ми колекция (които да ти свършат работа по-посочените критерии), изборът и решението - твои. 1 Цитирай
kiusha82 Отговорено Декември 3, 2012 Автор Отговорено Декември 3, 2012 Тони,благодаря ти за изчерпателния пост. Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 3, 2012 Отговорено Декември 3, 2012 ^^9-те ламбета не седят заедно на един канал Валвкинг-а който бе при мен за малко го разцъках доста, с различни китари, пасивни и активни адаптери, през два различни 4по12 кабинета, с различни предусилвателни лампи и така и така не ме грабна хич.Някакси въпреки всичките ми опити си звучеше хем мътно, хем без нужната дълбочина (крайните шишета бяха нови).Просто някак концентрирано в ниската среда.То няма и как да е инак с това малко трафче Имал съм и подобни разочарования и от един Marshall JCM 900 комбо, което пък беше в другата крайност - високата среда. Моя съвет би бил по-скоро нещо втора ръка, но с голям траф и истински звук. Цитирай
81.slash Отговорено Декември 6, 2012 Отговорено Декември 6, 2012 (Редактирано) Онзи ден пробвах ENGL Thunder 50 Reverb. "Пробването" беше осъществено с две китари - Ibanez RGD7421 и някакъв Fender Deluxe Telecaster. Исках да разбера до колко е версатилно е това комбо. Чистия канал е просто бижу, а пък чъга чъга, което изкара със седмака ме изненада доста приятно предвид стоковите адаптери. В крайна сметка пробване му е майката. В заключение препоръчвам въпросния амп Редактирано Декември 6, 2012 от 81.slash 1 Цитирай
Stringer Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 аз ще върна малко темата назад... наистина ли ти трябва минимум 50W ... това за лампа си е доста. Не знам какви барабани ще се слагат и какви барабанисти ще сядат, ама доста ще трябва да блъскат, за да надвикат 50W лампи. Мисълта ми е, че за този бюджет ако смъкнеш тавана на мощност, ще можеш да напазариш някои много апетитни неща. Иначе - и аз съм на мнението... втора ръка старателно проверен Marshall. Ако питаше за лични предпочитания щях да кажа - събери още малко пари и си купи VOX AC30, а от списъка на сърце ми е Ampeg-а, но за описаната дейност - това ще е най-задоволително. 1 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 Спокойно може да се свири в група с акустичен сет барабани с ~15W лампов усилвател (push-pull 2хEL84, 2х6V6). За single-ended с един брой EL34, 6L6 не съм много сигурен, тъй като не съм пробвал лично, но съм 90% убеден, че също ще стане, въпреки по-ниската мощност. Зависи от доста неща като: самия усилвател кога почва да криви и колко, брой и чувствителност на говорителите, мераците на свирещия за клийн хедруум... Но в общия случай няма проблем! Това колко повече джангър вдига 15W усилвател от 50W усилвател, цвета на модела лампи (EL84 определено не е същото като 6L6), както и "екстрите", които се предлагат е вече предмет на друг разговор. Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 ^Истина е, че различните крайни лампи имат различен характер, но дали може да се свири на репетиция с 15вата зависи от стила.При екстремния метъл 15 вата са доста малко на фона на едни "бурни" барабани(две каси, много бласт бийтове и чинели нон стоп). Световен стандарт е 100ватовия китарен усилвател.Това не е случайно.Всичко останало е компромис, който според ситуацияте, може да работи, може и не 1 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 Така е, върпреки, че за по-скромен гиг, 100-ватова глава и 4х12" може би е малко overkill. 2 Цитирай
synchu Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 100 ватови усилватели се използват по различни причини, сред които силата на звука определено не е най-съществената ( и дефинитивно не се определя само от усилвателя). 3 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 Така е, чувствителността на говорителите също има голямо значение за силата на звука. 2 Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 Съгласен съм с вас. Мой избор е, там където има кой да ми помага с носенето и където могат да се съберат повече от 100 човека, да мъкна 100ватови глави и кабинети.При други случаи и ако няма кой да помага мъкна по-малки.Ако не беше неудобството в транспорта, никога не бих се отказал от 100ватова глава и един или 2 кабинета(4x12 разбира се). Цитирай
TONY Отговорено Декември 9, 2012 Отговорено Декември 9, 2012 Прави сте с горните мнения. Свирил съм 15, 22 вата, но не в условия на група. Може да станат, може да не станат, според стила, комплекта барабани и начина на свирене на барабаниста. За 30 ватов Маршал казах. Той е малко на границата. Определено става за свирене с какъв да е барабанист, но имам чувството, че стига до точка на предела ( или почти до нея). Изхождайки от това, съм склонен да кажа, че 15 и 20 ватовите са под въпрос и силно зависят от горните 3 фактора. Имал съм възможност да свиря и с 50 и 100 ватови модели. Включително с един и същ модел, в 50 и 100 ватов формат. Мисля, че вече ватовете нямат особено значение, отколкото търсеният звук. Има разлика чуваема за един модел , различен ватаж. Примерно JCM 900. Имал съм и 50 ватов и 100. Основната разлизка е, че 100 в. има повече "хедрум". Примерно за ритъм китара бих предпочел него, а за соло 50 ватовиият. Което си е обаче лично предпочитание. Базирано на моят си опит и предпочитание. Не, че се влия от това, че някои световно известни китаристи са препочели 50 ватовият модел, пред 100 в. съответният. Или най-малкото на записи са с 50, а на концерт ( особено открит) с 100. 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.