Ayahuasca Отговорено Май 5, 2013 Share Отговорено Май 5, 2013 (Редактирано) Значи излиза, че няма да е лампов всъщност ампа вътре. Или грешно го разбирам това Class D.Само за линейно допълнително усилване на профилираните пресети към някакви яки говорители (кабинет). Не съм навътре в разликата между амповете. Редактирано Май 5, 2013 от Ayahuasca Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mairomaster Отговорено Май 5, 2013 Share Отговорено Май 5, 2013 Прав си да. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Май 5, 2013 Share Отговорено Май 5, 2013 Ако му направят 600W с лампи ще трябва и микробус да подаряват с него... 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evtim Djerekarov Отговорено Май 5, 2013 Share Отговорено Май 5, 2013 (Редактирано) Интересна джаджа. Но ще видим колко ще струва след да кажем 5 години. Ако успее да си запази относително високата цена и на старо - може би ще стане наистина популярна машинка. Ако старее (пазарно) както по-голямата част от цифровата електроника, то винаги ще има много хора, които няма да си я купят, дори само заради това. От друга страна - струва колкото нелош усилвател, дори колкото многоканален такъв. Дали имитира звука точно, не знам. Кольо_к не каза много за звука, но каза, че не му е допаднало твърде много, особено що се отнася до безкрайното въртене на копчета. Оттам изниква въпроса, какво ни дава технологията? Няколко килограма по-малко? По-висока надеждност(с толкова много чипове)? Запазване на стойността в дългосрочен план? Всеки знае, колко е приятно да се свири с истински усилвател и кабинет на силничко. Това едва ли ще се промени скоро. Все пак, китаристите са консервативни. Иначе джаджата не е лоша. Само мисля, малко скъпичка, но на пръв поглед, без да имам информация за компонентите в нея. Редактирано Май 5, 2013 от Evtim Djerekarov 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio_k Отговорено Май 6, 2013 Share Отговорено Май 6, 2013 Ами така като гледам, темата е за самия Kemper, a не "Фенове на лампите, кво мислите зса кемпера". Само kolio_k каза, че го е пробвал, но не достатъчно щателно, доколкото се разбира и не му е харесал. Джиджавката е удобна и мулти-функционална, безспорно. Може ми съвсем малко я дели от тотален фурор (доколкото знам, се предвижда да се вкара някакъв малък амп 50W в нея, лампов вероятно, така че... ). Да, пробвах и наистина не много щателно, по простата причина, че чух това, което съм чувал винаги досега (кога по добре, кога по зле) при дигиталните устройства. Звукът не е жив, като при амп, не е така директен и някак си не ми отговаря на изискванията за динамика. Сигурно е страшен за хай гейн метъл, но не съм го пробвал (не ми е интересно). Сигурен съм, че може да се настрои да звучи по добре от това, което чух, но целта ми не е да си настройвам и човъркам ампа, а да свиря с него. Такива машини са направени за хора, които обичат да човъркат, а аз не искам да го правя и не мога да си го позволя (или по скоро ми е неприятно ). Саунд чека, който правя преди гиг трае 2 минути и бих искал така да си остане, а това е напълно постижимо с евтин лампов (относително) амп и няколко педала или пък дори даже без педалите (ако свиря РнР) Но едно нещо е сигурно, за всеки влак си има пътници, пожелавам на ценителите на дигиталния саунд, да си купят Кемпер възможно най скоро и да му се радват п.п. Знам от опит, че любителите на хай гейна имат съвсем различно виждане за звука, от , примерно джаз или блус китаристите и в такива теми винаги се убеждавам, че диалогът се води, все едно на два различни езика. При това нито едната, нито другата група е права, просто всичко е въпрос на вкус 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Май 6, 2013 Share Отговорено Май 6, 2013 (Редактирано) Аз едно не мога да разбера - каква е файдата от тази супер-гига-мега-мултифункционалност, за която винаги става въпрос в подобни теми? Извинете, ама колко от ефектите и пресетите на един процесор ползвате на сет? Ако погледнем големите дори, даже и тези, дето имат гигантски флорборд с 50-тина камиончета, половината изобщо не са риг-нати, а другата половина са олепени с тиксо от 20 години да не се разбутват. Не знам ама горещо ми напомня за тия мултифункционалните кухненски роботи дето всяка втора съвременна кифла си мечтае за такъв и си мисли, че като го вземе с 500 функции, ще стане най-добрия готвач и после освен 2-та портокала, които е изстискала, събира прах в кухнята щото за да го сглобиш, разглобиш и измиеш губиш цял ден. Та и в големите кухни аз такива мултифункционални роботи не съм виждал - тестото се меси с голяма бъркачка с две големи копчета - ПУСК и СТОП. А въпросът, че еди кой си китарист бил ползвал джаджата и съответно означавало, че е супер яка е смешен и тъжен едновременно. Редактирано Май 6, 2013 от 7thString Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Явно не сте слушали какво говорят хората, затова ще преразкажа една от ситуациите. Запис на албум. Китариста отива в голямо студио с 15 АМР-а нагласят 2-3 от тях с по 2-3 майка, записват всичко, плащат и си заминава човека. Обаче при микса установяват, че някои от партиите не са баш съвсем хептен. Оня отива пак в студиото и почват да се мъчат с "репродукцията" на същия китарен тон, обаче греда - много е близо, ама не съвсем. Вариантите са или да оставят куците части или да ги презапишат с не-баш същото звучене. Пича със студиото обаче си взема бележка и понеже е отворен към експерименти и обича да е в крак с времето си купува едно Kemper-че. Всеки един китарен звук на следващия албум, който записва, се профилира и запазва в Kemper-a. И ако сега вече при микса се установят неточности по китарните тракове - викат свирещия, пускат който пресет им трябва, оня си изсвирва куците моменти и всичко заспива. Не че съм фен или защитник на цифровите джаджи за китара, но нека не сме супер критични и веднага да заключваме колко са гадни, скъпи и безполезни. Нали не мислите, че някоя компания ще тръгне да налива стотици хиляди $ в разработка и оборудване за производство на някаква джаджа без предварително да си направи проучвания дали, от кого и колко ще се купува продукта им... Еми явно има интерес към такъв продукт от достатъчно на брой хора. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Защото е рано да се говори за тази джаджа. В момента всичко, което ни се разправя са плоски маркетингови трикове, за да те накара да повярваш каква сензация бил продукта и как дори големите звезди били супер захласнати и вече заклети фенове на продукта им... или хонорара Някак си съм скептичен относно твърденията, че световноизвестно студио не може да си повтори тона два последователни пъти Айде де... Разбира се, ако те устройва звука, който джаджата прави - евалата - свириш си с кеф и не го мислиш. На мен обаче даже на запис ми звучи пластмасово - сигурен съм, че както kolio_k каза горе, усещането да свириш с него ще е като усещането да свириш с който и да е процесор. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boreto Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Kemper е изключително полезно устройство за всяко звукозаписно студио - сравняването му с ламповите усилватели 1/1 е доста подвеждащо. Сами знаете, че когато свирите с готин усилвател освен това, което чувате има и други усещания (които доста често дефинират добрите апаратури). Намирам Кемпера за изключителни полезно и работещо решение в студиото, което е и неговото основно предназначение. Както каза Кольо - хай гейнаджиите и блус/рок китаристи имат тотално различни вкусове по отношение на звука, което навежда на мисълта, че идеална среда няма От моя гледна точка, освен няколко страхотни усилвателя, човек трябва да има и един Кемпер, стига да може да си го позволи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
docc Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Явно не сте слушали какво говорят хората, затова ще преразкажа една от ситуациите. Запис на албум. Китариста отива в голямо студио с 15 АМР-а нагласят 2-3 от тях с по 2-3 майка, записват всичко, плащат и си заминава човека. Обаче при микса установяват, че някои от партиите не са баш съвсем хептен. Оня отива пак в студиото и почват да се мъчат с "репродукцията" на същия китарен тон, обаче греда - много е близо, ама не съвсем. Вариантите са или да оставят куците части или да ги презапишат с не-баш същото звучене. А аз пък ще преразкажа към 100 000 от ситуациите: Запис на албум. Китариста отива в голямо студио с 15 АМР-а нагласят 2-3 от тях с по 2-3 майка, записват всичко, плащат и си заминава човека. ... и всичко си е точно на мястото. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jabs Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 (Редактирано) ^ Мммм... docc, ще бъдеш категоризиран като още един от "старите" китаристи, с пристрастия към аудиофилията (цитат: Mairomaster) Майтап. Да не се засегне някой Редактирано Май 7, 2013 от jabs 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Мисля си, че баш пък на docc ще му се накриви капата от посочените "специалисти". Както и на мен , де! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 (Редактирано) Мале, откога се дъвче тази тема ... Не искам да участвам в подобен спор и няма да изказвам никакво мнение. Просто забелязах нещо, което може и да ми се е сторило само. Моля, помогнете ми ако съм се заблудил? Кемпера е много интересна машина - с интересен подход и алгоритми. Наистина е напредничаво творение. Това което мен лично ми направи впечатление е, че от демотата виждам "профилиране" само на хай-гейн апаратури с гейна завъртян на 11 (от 10). Щеше ми се да чуя един профил на чистия канал на Туин Ривърб, Хот Род Делукс (или от сорта) и директен А/Б тест. А също и на някое дърто Плекси или от сорта ... Или например някой сладък драйв от СЪХР апаратура с гейн на до 30-40% и пак директен А/Б тест. Защо не мога да намеря такива профили? Моля, помогнете. Поздрави! Редактирано Май 7, 2013 от visiondann 5 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 Док го казва много точно,отиваш в студио,ако е читаво - питат те с какво свириш -маршал,фендер,меса ампове,правите 10 записа на едно парче на живо целия бенд и после се слуша кое е най-читаво,а пистите може и да са на некФи отживелици като ролкови магнетофони.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jabs Отговорено Май 7, 2013 Share Отговорено Май 7, 2013 (Редактирано) ^ Данчо, именно затова няколко поста по-назад предложих да извадим метъла (хай-гейн симулациите) от уравнението. Както вече споменах, пробвах Кемпера в магазина на Клангфарбе (Виена). Не бих могъл да напиша нещо по-точно от казаното от kolio_k. След четвърт час човъркане включих китарата в един Фендер до него. Много е възможно (даже е почти сигурно) че не съм се справил добре с настройките. Това не омаловажава качествата на машинката. Просто аз съм в другия влак, явно. Редактирано Май 7, 2013 от jabs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.