Jump to content
Българският форум за музиканти

synchu

VIP listed
  • Мнения

    5719
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    182

synchu last won the day on Май 31

synchu had the most liked content!

2 Последователи

Относно synchu

  • Рожден ден 12/12/1976

Previous Fields

  • Инструмент
    Не свиря-само зяпам тук:D

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.soundcloud.com/synchu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ...от гората
  • Interests
    АД.

Последни посетители

5495 профилни разглеждания

synchu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2.7k

Обществена Репутация

  1. За да се втурнат трябва да са бая ентусиасти - масивната част от наличните ресурси, като книги, алгоритми, наличен сорс код/библиотеки и етц са C++. Иначе всичко, което компилира до директно изпълним, евентуално оптимизиран код - си е ок. Без да правим форума програмистки и без да познавам Rust в детайл, ако нещо не го прави задтерминалното устройство, значи нещо друго го прави - или ограничения в езика (resp. compile time restrictions/safety) или "comparable performance" клеймове по презентациите, 'щото нещо трябва да подсигурява, че всичко е ток, жица и смарт Няма лошо - аз съм за - да вър'и напред софтуера
  2. Kotlin e JVM (Java Virtual Machine) отдолу пак (както и една торба други, Scala, etc). Това е без значение - тая работа не става за real time audio.
  3. Малко базова, но евала за усилията. Но JAVA based - мерси, ще се въздържа - Има неща, за които JAVA става, но real-time audio, в големи сесии с няколко десетки/стотици ефекта и бързо workflow - не е от тях.
  4. Има съществена разлика между профилирането на Kemper и моделирането при Tonex (и Neural Amp Modeler например). Първото е до голяма степен алгоритмично, базирано на data points, докато при Tonex и другите от типа е neural network based, което е съвсем друга базова технология и теоретично ( а и на практика) доста по-добра. С напредването и развитието й - защото има още много накъде, нещата съвсем ще задобреят.
  5. EDYN Preamp Plugin. Free until 20th May: EDYN - Tone Empire
  6. SMPS (switch mode power supply)-ите, които вдигат до 350 волта са още по-отдавна известни. Направих си няколко лампови педала с подобни и вършат чудесна работа, ако се спазват няколко инженерни ограничения. Или Блекстар или някой друг даже бяха пуснали усилватели с такива тип захранваноя. А в студийния свят даже и Manley минаха на такива
  7. Taя работа с nano, mini, micro ламбетата е отдавна налична, вкл. и при споменатите BluGuitar - имаха нещо Amp1 или нещо подобно. Някои нашенски зле информирани (някои може да ги нарекат и мошеници, ама аз предпочитам да вярвам, че са зле информирани) продавачи даже ги обявяваха за "лампови" усилватели. Фактът е, че ламбето се използваше като phase inverter, ако си спомням правилно (може и да не си спомням вече правилно), което принципно, в зависимост от архитектурата е в променлива степен важно за крайния резултат. Аз не съм, честно казано, екзалтиран в очакванията си.... накратко не ме кефеше старото, та съм с лимитиран интерес и към новото...
  8. Тя кризата не предстои, направо сме си по наклона. В БГ година по-късно обикновено е пика. Митата са поредният популистки ход с имагинерната идея да се "сключват двустранни сделки" с абсолютно неясен резултат, да не говорим за абсурдните цифри и метод на пресмятане и който ход все още предстои да видим дали ще влезе в сила. Основната цел е Китай, но разбира се китайците вече достигнаха до етап, в който са си (почти) абсолютно самодостатъчни. Освен че са втория най-голям държател на Щатски държавен дълг.... което не е краткосрочно политическо и икономическо предимство, но Е предимство . Няма да навлизаме в икономически детайл защо бързата продажба на дълг не им е изгодна, че ще загубим аудиторията. Но в кратцем - въобще не им дреме. Ако искат ще обявят и 1000% мита на щатски стоки, ако им се отварят. Бонусът за ЕС, е че Китай се яде с Щатите, т.е. за ЕС нещата си остават както си ги договорим Дет се вика хамериканците ще си носят китайски китари от екскурзиите в Европа. Между всяка държава има различни изисквания за "made in...." държавата. И доколкото останалата част то 100% се произвежда предимно в Азия, цените на местните изделия също ще скочат. Анализът на пазара на музикални инструменти и изделия е цяла друга отделна тема, но масата е hobbyist retail ...
  9. In the quiet words of the Virgin Mary - Come again? В смисъл - Thru изхода в 100% от случаите е директно, буквално, свързан към входа - и никой не го крие - то и така си пише Какъвто е сигнала на входа, такъв е и на Thru - таз трагична физиономия, с молебен за View-та - ай стига Ако DI сигнала страда, проблемът е че не знаем какво правим със сигнала по принцип, а не че Thru изхода е проблем.
  10. Capture-s сами по себе си не се модифицират (като цяло ) - модифицират се параметрите и ефектите и вече може да се прави на компютъра и да се отразява в реално време на самия педал, включително и зареждането на нов Tone Model ( или Preset).
  11. In order: https://www.peakelec.co.uk/acatalog/lcr45-lcr-impedance-meter.html https://meters.uni-trend.com/product/ut612/ Masstech имат също добри устройства, но не в този ценови клас Евтиниите в ниските стойности (и на капацитет и на индуктивност) са изключително неточни - то въпроса е и каква прецизност се търси. Но може да се търси и от читавите втора ръка например.
  12. Никой не говори за съпротивление - пише капацитет (при кабелите е в рамките на пикофаради на метър) и това оказва влияние върху високите честоти в зависимост от дължината на кабела. Все едно си вързал кондензатор към изхода на адаптерите. Стандартна физика.
  13. Еми тренирайте си кабелите Едни добре тренирани кабели знаят как да си насочат и електроните и протоните и дет се вика и изолацията се разполага в аркустангенс от 1 спрямо текущата фаза на луната, за да подсигури максимума. В колата няма как да е кой знае какво аудиофилско преживяване. Mоята е с B&W и хората са се погрижили доколкото им позволява средата и не бих казал, че е зле, но не е същото като в нормална обстановка. Иначе TIDAL използвам аз и има разлика между Max (24/192), Hi (или там каквото беше) и оптимизирания стрийминг в нормалния ми режим на слушане, който е в работна обстановка и 90% от времето е E1DA 9038+Ultrasone слушалки.
  14. В интерес на истината малко са хората, на които имам доверие да дам инструмент, но има такива и съм го правил, но като цяло:
  15. То проблемът е, че създателите на плъгини едва в последно време започнаха да ...хм... "промъцват" нещо за калибриране на входно ниво и т.н. Защото - очаквано на - UA plugin-ините (и NDSP между другото) са калибрирани около UA интерфейсите, което е 12.4dBu max input. Мойто Apogee в момента е 20dBu (съответно поддържа и 24 - но да кажем, че най-ми харесва сетнато на 20), да не говорим, че използвам активни DI, част от предусилватели и гейн стейджинга си става част от задачата - защото просто (както и истинските усилватели) се държи по различен начин моделинга. За кепчърите пък е съвсем, съвсем валидно - просто усилвателя не звучи "правилно", а масата народ не са и чували Плекси напържено на 10 та си нямат и идея как звучи, така че 'да си го нагласят'. Демек проблемът си е реален, вече се прокрадват решения и някакъв тип автоматизация при корекциите, така че да улеснят хората - които все пак нито са аудио инженери, нито какъвто и да е тип инженери - просто искат да си включат китарката и да си свирят. (което с "истински" усилвател си е "почти" баш така )...
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.