Jump to content
Българският форум за музиканти

synchu

VIP listed
  • Мнения

    5713
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    179

synchu last won the day on Април 17

synchu had the most liked content!

2 Последователи

Относно synchu

  • Рожден ден 12/12/1976

Previous Fields

  • Инструмент
    Не свиря-само зяпам тук:D

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.soundcloud.com/synchu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ...от гората
  • Interests
    АД.

Последни посетители

5366 профилни разглеждания

synchu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2.7k

Обществена Репутация

  1. Тя кризата не предстои, направо сме си по наклона. В БГ година по-късно обикновено е пика. Митата са поредният популистки ход с имагинерната идея да се "сключват двустранни сделки" с абсолютно неясен резултат, да не говорим за абсурдните цифри и метод на пресмятане и който ход все още предстои да видим дали ще влезе в сила. Основната цел е Китай, но разбира се китайците вече достигнаха до етап, в който са си (почти) абсолютно самодостатъчни. Освен че са втория най-голям държател на Щатски държавен дълг.... което не е краткосрочно политическо и икономическо предимство, но Е предимство . Няма да навлизаме в икономически детайл защо бързата продажба на дълг не им е изгодна, че ще загубим аудиторията. Но в кратцем - въобще не им дреме. Ако искат ще обявят и 1000% мита на щатски стоки, ако им се отварят. Бонусът за ЕС, е че Китай се яде с Щатите, т.е. за ЕС нещата си остават както си ги договорим Дет се вика хамериканците ще си носят китайски китари от екскурзиите в Европа. Между всяка държава има различни изисквания за "made in...." държавата. И доколкото останалата част то 100% се произвежда предимно в Азия, цените на местните изделия също ще скочат. Анализът на пазара на музикални инструменти и изделия е цяла друга отделна тема, но масата е hobbyist retail ...
  2. In the quiet words of the Virgin Mary - Come again? В смисъл - Thru изхода в 100% от случаите е директно, буквално, свързан към входа - и никой не го крие - то и така си пише Какъвто е сигнала на входа, такъв е и на Thru - таз трагична физиономия, с молебен за View-та - ай стига Ако DI сигнала страда, проблемът е че не знаем какво правим със сигнала по принцип, а не че Thru изхода е проблем.
  3. Capture-s сами по себе си не се модифицират (като цяло ) - модифицират се параметрите и ефектите и вече може да се прави на компютъра и да се отразява в реално време на самия педал, включително и зареждането на нов Tone Model ( или Preset).
  4. In order: https://www.peakelec.co.uk/acatalog/lcr45-lcr-impedance-meter.html https://meters.uni-trend.com/product/ut612/ Masstech имат също добри устройства, но не в този ценови клас Евтиниите в ниските стойности (и на капацитет и на индуктивност) са изключително неточни - то въпроса е и каква прецизност се търси. Но може да се търси и от читавите втора ръка например.
  5. Никой не говори за съпротивление - пише капацитет (при кабелите е в рамките на пикофаради на метър) и това оказва влияние върху високите честоти в зависимост от дължината на кабела. Все едно си вързал кондензатор към изхода на адаптерите. Стандартна физика.
  6. Еми тренирайте си кабелите Едни добре тренирани кабели знаят как да си насочат и електроните и протоните и дет се вика и изолацията се разполага в аркустангенс от 1 спрямо текущата фаза на луната, за да подсигури максимума. В колата няма как да е кой знае какво аудиофилско преживяване. Mоята е с B&W и хората са се погрижили доколкото им позволява средата и не бих казал, че е зле, но не е същото като в нормална обстановка. Иначе TIDAL използвам аз и има разлика между Max (24/192), Hi (или там каквото беше) и оптимизирания стрийминг в нормалния ми режим на слушане, който е в работна обстановка и 90% от времето е E1DA 9038+Ultrasone слушалки.
  7. В интерес на истината малко са хората, на които имам доверие да дам инструмент, но има такива и съм го правил, но като цяло:
  8. То проблемът е, че създателите на плъгини едва в последно време започнаха да ...хм... "промъцват" нещо за калибриране на входно ниво и т.н. Защото - очаквано на - UA plugin-ините (и NDSP между другото) са калибрирани около UA интерфейсите, което е 12.4dBu max input. Мойто Apogee в момента е 20dBu (съответно поддържа и 24 - но да кажем, че най-ми харесва сетнато на 20), да не говорим, че използвам активни DI, част от предусилватели и гейн стейджинга си става част от задачата - защото просто (както и истинските усилватели) се държи по различен начин моделинга. За кепчърите пък е съвсем, съвсем валидно - просто усилвателя не звучи "правилно", а масата народ не са и чували Плекси напържено на 10 та си нямат и идея как звучи, така че 'да си го нагласят'. Демек проблемът си е реален, вече се прокрадват решения и някакъв тип автоматизация при корекциите, така че да улеснят хората - които все пак нито са аудио инженери, нито какъвто и да е тип инженери - просто искат да си включат китарката и да си свирят. (което с "истински" усилвател си е "почти" баш така )...
  9. Няма разлика в Capture платформата, има нови ефекти и дългоочаквания Live editor, с който като правиш нещо в софтуера, директно можеш да го тестваш на педала, без да се налага да минаваш през 5 екрана, да го съхраняваш, презареждаш и т.н. Аз много често съм споменавал, че Null тестовете - за мен - са с много относителна тежест в тази работа. За мен е много по-важно как се "усеща" усилвателя, как реагира на (аналогови) педали пред модела, на Volume на китарата, динамика в работата с пръстите/перото и така. Tonex & Neural към момента са най-добре (пиша за софтуера, не за хардуерните устройства). NAM (Neural Amp Modeller-a) може да е топ в null тестовете, но при свирня въобще не реагира, според мен, по правилния начин. И както обикновено - истински усилвател с колона с микрофон си остава "топ"-а
  10. Много трудно ще звучи като истинския, първо защото оригинала е стерео (и Youtube демата обикновено са записвани стерео, с много room и един куп други ефекти). На този усилвател впечатляващото е Vibrato-то на живо да го чуеш - стерео - няма такъв звук, поради специфичната схема, а и самия усилвател си звучи добре. Иначе кепчъра на Amalgam е отличен като за суров, моно звук - вади общия характер
  11. В плъгина на TwoNotes Wall of Sound - можеш да използваш ен-на брой кабинети - не съм гледал специфично за ограничение - с повече от 4 не съм експериментирал - то и с толкова няма много смисъл, освен за експеримента. Иначе за IR load-ерите е важно да могат да зареждат по-длъжки импулси - именно, за да може, ако искаш да използваш една или две секунди импулс с хм "реверберация". Това се отнася най-вече за тези насочени към колони/говорители. Иначе стандартните IR load-ери зареждат общо взето каквото им подадеш.
  12. "It's not the end of the road, but it's just about there" - дет се вика енд гейм лоудъра.... като изключим всякакви proprietary технологии (на Two Notes, Overloud, Celestion, UA и етц....), макар че и те имат собствени "импулси" с всичките изброени неща... https://www.threebodytech.com/en/products/cabinetron
  13. За uTracer-a (което е дивайса, за който @Baby Thomas пише) е много повече отколкото трябва на средния потребител на лампи, да не говорим, че няма и да разбере резултата Нямам никаква идея защо се споменаха NDA-a ....Phillips със сигурност никога не са имали подобно устройство ...да не говорим, че патенти на схеми - хм...само на Рандъл Смит му се получаваха - абсурдна работа, но както и да е. Иначе има по-лимитирани устройства, с по-лимитирани възможности, но отново изискват сглобяване, калибриране и известно разбиране какво правиш и какъв е резултата.
  14. Това за Тейлър Суифт не е баш така - много от песните сама си ги пише с един, двама най-много и то повече около аранжиментите. Сега дали на някой му харесват или не - е въпрос на вкус. То и сър Пол си признава тук таме откъде са гепили - но няма абсолютно нищо лошо - Бийтълс са си Битълс и са си ултрата на мегата на гигата както се казва Иначе мацката си е супер талантлива - няма как да е това, което е ако не беше. И самата тя никога не се е сравнявала с Бийтълс - а и ънкъл Рики чат пат се впуска в click bait съревнованието за някой събскрайбър повече....
  15. synchu

    Tele vs Les Paul

    Welcome to the dark side:
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.