Jump to content
Българският форум за музиканти

DANEV

Members
  • Мнения

    390
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    103

DANEV last won the day on Декември 16

DANEV had the most liked content!

2 Последователи

Относно DANEV

  • Рожден ден 07/24/1994

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара

Contact Methods

  • AIM
    valentindanev
  • Website URL
    https://www.youtube.com/user/Y1o2o3Y/videos
  • Skype
    valentindanev

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stara Zagora
  • Interests
    Music,Guitar,Piano,Bass,Sport,Tourism

Последни посетители

4886 профилни разглеждания

DANEV's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

626

Обществена Репутация

  1. Кадри от снощното участие в клуб Дръмс, Стара Загора. Любим инструментал на любима група и китарист... The Aristocrats - Flatlands. Която композиция също така вдъхнови и една авторска пиеса от дебютния ни албум с фюжън проекта ни - Project 7 -
  2. DANEV

    Joe Bonamassa - Dust Bowl

    За почитателите на блус, рок и фюжън музиката от Стара Загора, заповядайте тази вечер от 21:30 в клуб Дръмс.
  3. Не помня къде съм гледал или прочел историята, но: Някаква жена правила свирка на Guthrie Govan и казала "Oo, what a wonderful slippery thing". Останалото е история...
  4. Поствам един инструментал на любим китарист изсвирен с Gibson и с Fender. Ако на някой му е интересно и са позволени такива истории, мога да разкажа откъде Guthrie Govan е получил вдъхновение за инструментала.
  5. Със сигурност пръстите са по-важни. Дълги години свирих само с Гибсън и съответно съм свирил Vai, Blackmore, Gilmour. Поствам изброените, за да чуете как звучат с Гибсън: В допълнение и Dire Straits - Sultans Of Swing. Само първите две са записани със звукова карта и микрофони, защото преди това нямах и това. Но мисля, че се придобива представа. Не казвам, че апаратурата няма никакво значение, но другото със сигурност е по-важно, а и понякога липсата на точната апаратура може да те накара да търсиш начин с твоята да се доближиш и така... Както и липсата на ефекти да те накара да търсиш начин с пръсти да създадеш някой.
  6. Много благодаря! Ще напиша тук, а следващия път като поствам някакъв Флойдски кавър ще напиша и за звука. В този случай използвам: Fender Stratocaster Custom Shop Limited Edition 1957 Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 озвучено със Shure SM-57 и Sennheiser E906 разделени вляво и дясно. JHS - Double Barrel с включени и двата канала и левия на червено. Драйвовете и на двата са по средата. Тонът също. TC Electronic Flashback X4 delay Strymon Flint Reverb Софтуерно съм изрязал ниските от китарите и съм буустнал високите, което помага за доближаването на звука според мен. Добавил съм 2 вида ревърб, 1 дилей и сатурация. Повечето плъгини са на Fabfilter. Единия ривърб, който се води vintage е на Valhalla. Същите неща съм направил сега и с кавъра на Time с разликата, че сигнала ми е по "wet" и хардуерно и софтуерно (повече дилей). Основното при правенето на добри кавъри според мен е да се стараеш като свирене да се доближиш до оригинала. Да слушаш много съответната песен, отделно да я слушаш забавена и с изолирана китара... Поне това е моят начин. За Флойд се занимавах много покрай трибюта, който правихме и песните съм ги слушал по всякакви начини много... В случая на тези 2 кавъра не съм отделял кой знае колко много допълнително време. Последно време гледам да не се вглъбявам чак толкова, за да видя какво ще стане ако все пак не се задълбоча наново толкова много и съответно да вложа и от себе си или поне от това как ми звучи в главата.
  7. Съгласи ме. Наистина леко го връща назад след бенда до почти "ла", поради, което моето може да остави впечатление на фалшиво, макар че аз не го чувам така, а съм критичен към себе си. Тук може да се чуе сравнително изолирано. Аз когато вадя ако има винаги използвам такива тракове. Красотата е в детайлите. Сещам се за подобен "трик" на Sultans of swing. Mark Knopfler свири фа диез в ре минор... Но без него просто не звучи толкова красиво. 3:33 на този запис - В този случай разликата е, че акорда върху, който свири фа диез е ла мажор, което е доминантата за песента и тонът става natural 13 като степен, което е просто интересно решение предвид "християнската" прогресия. Ако говорихме за джаз е друго... И последно по темата - Joe Bonamassa постоянно използва тонът между минорна и мажорна терца в свиренето си. Той просто прави всичко да звучи по-"истинско", особено в стилистиката на блуса. Guthrie Govan има много хубав мастър клас по темата за микробендинг. - Такива тонове може да се използват също между 4та и 5та степен и 7ма и 1ва... а ако заговорим и за други култури и техните микротонове вече става страшно. Гот е, че китарата позволява това за разлика например от пианото. Ангел Демирев е доста на "на ти" с този вид свирене (с много микротонална техника). Поздрави!
  8. Много благодаря! Но тонът не е фалшив. Така е в оригинала. И не е точно си бемол, а някъде между ла и си бемол.
  9. DANEV

    Jam of the Month

    И още един любим тейк от февруарския джем 2021.
  10. DANEV

    Jam of the Month

    Участие преди няколко години в "състезанието".
  11. DANEV

    Betcha can't play this 6

  12. KGV+S - "Into the Deep" (Guitar Solo) - live recording session Китарното соло на наскоро излязлата композиция - "Into The Deep" изпълнена изцяло на живо в компанията на: 2024, Tobacco Sound Factory Production Valentin Danev - composer, guitar Nikola Enev - drums Stoyko Lisichkov - Hammond ogran Geno Gospodinov - bass Sound and mastering - Stoyko Lisichkov Video - Geno Gospodinov Тук можете да чуете солото с по-добро качество. а тук можете да чуете цялия инструментал:
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.