-
Мнения
493 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
145
DANEV last won the day on Август 16
DANEV had the most liked content!
Относно DANEV
- Рожден ден 07/24/1994
Previous Fields
-
Инструмент
Китара
Contact Methods
-
AIM
valentindanev
-
Website URL
https://www.youtube.com/user/Y1o2o3Y/videos
-
Skype
valentindanev
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Stara Zagora
-
Interests
Music,Guitar,Piano,Bass,Sport,Tourism
DANEV's Achievements
-
Лично за мен това беше едно от най-запомнящите се участия. Светлинното шоу, многото хора и интересното място определено допринасят за страхотната атмосфера.
-
С много повторения се запомня... Това е преди 5 години. Беше период точно на този тип музика. Най-трудно беше със солото на Cory Henry на Lingus. Там един месец ми отне от започването да го уча до записването... Има го и нотирано, така че не е изцяло на ухо...
-
На 15 август е роден Oscar Peterson. Винаги съм се кефил да свиря пиано партии на китара. По този случай:
-
Gibson вариант: Fender вариант: И оригинал (Теле): Започва на 1:16:47
-
- 1
-
-
Видео, в което показвам каква апаратура използвам за записи и на живо, как записвам, какви плъгини използвам и т н. Reaper е програмата, която използвам. Понякога кубето е Roland JC - 40. Обяснявам в контекста на записа на "Bold As Love": По принцип хубавата апаратура звучи добре и без никакви допълнителни корекции. Записът е добър и без всички тези плъгини и т.н. За мен това е фактор за хубава апаратура. Видеото на Георги Пармаков, което споменавам, и от което съм научил за някои от плъгините е това: https://vm.tiktok.com/ZNd9xXJhb/ Сега виждам, че е направил и по-обстойно видео, което още не съм гледал, но го поствам тук: Споменавам Revelan Friedman, във връзка с дилея. Видях видео, което беше постнал тук за опция, с която не маже в микса. Хареса ми и започнах да я използвам, ще постна клипа тук: И поставям един въпрос (дискусия ако щете'): Как предпочитате да записвате/свирите/вадите: - Да изпипвате най-малките детайли, да вадите абсолютно точно всичко, да слушате отново и отново, да забавяте, да слушате изолирани партии, да прекарвате много време в достигане на "перфектния тейк" (което примерно може да отнеме 50 тейка и това е след като си свирил даденото нещо примерно една седмица след като си го извадил, за да ти "влезе в пръстите"). Или: - Кефите се на първичната енергия, и смятате че свирейки отново и отново се губи заряда. За мен лично много зависи какво свиря и също така най-често е комбинация от двете. Има легендарни парчета и сола, които според мен трябва да се извадят. Но дори да решим да интерпретираме (както аз в случая) е хубаво да се облягаме на стабилна основа (визирам да си извадил парчето, да си го слушал в оригинал, в различни варианти и тогава вече да пречупиш през собствената си призма). Ако свириш в кавър група е въпрос на уточнение, но много често според мен "Искам да го изсвиря като себе си" е оправдание и всъщност е "Мързи ме да си науча партията". Истината за мен, е че е много трудоемко да свириш, както трябва, но пък за мен си струва. Собствения стил се изгражда с много крадене. И обикновено, колкото по детайлни сме, толкова по-добър ще е и стилът ни. Моят учител казва "красотата е в детайлите" и винаги съм подкрепял това твърдение. Когато записвахме първия авторски албум на Project 7, имаше едно парче (Seventh seven), което е много криво/гадно за солиране... Един ден се пробвам да направя запис в студиото и не става и не става... Прибрах се и споделих неволите си с баща ми и му казах колко е криво/гадно, и че не става... И той ми каза "Свири и ти криво/гадно... На следващия ден отивам пак да пробвам и имам спомен, че е 16:54 и Stoyko Lisichkov ми казва на майтап: "Имаш време до 17:00". Пуска ме и го записах от един тейк... И той каза "Имаш още 3мин..." Тази история показва другата "тайна" според мен: Понякога, когато пробваме отново и отново и не става, просто трябва да си дадем почивка и да оставим или за за по-късно или за следващия ден... А това в въпросното парче:
-
Имаше 2 части на концерта и във втората свири друг китарист с неговия усилвател. Не се свири едновременно с двата. Мислиш съм за Wet-dry-wet схема, но още не съм стигнал дотам. Иначе е възможно със сплитер и Roland JC 40 който имам и е стерео и месата.
-
Копи пейст е от ФБ публикация, където са качени и директно там, а ФБ мачка. За това слагам YouTube линк. Но тук в директно ютуб, което прави описанието излишно. На мнозинството Гибсънския вариант им харесва повече.
-
31 годишен блус... Гибсън и Фендер... Birthday Blues в два варианта. 1. Fender Stratocaster Custom shop limtied edition 1957 2. Gibson Les Paul Standard 60s Апаратура: Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 JHS Double Barrel - Morning Glory страната в комбинация с драйв канала на кубето + Friedman BE-OD TC Electronic - Flashback X4 Dunlop Wah - 95Q За по-добро качество: 1. https://youtu.be/N1nLxKo6Ciw?si=G65hFa6dfLOrQmF8 2. https://youtu.be/brKPNQKel2U?si=rXlRvfnQMSReY8RO Кое ви допада повече?
-
На 24 юли освен, че съм рожденик, се навършват 5 години откакто минахме маршрута на дружбата (Ком-Емине) с Николай Георгиев. Вчера ми се отдаде възможност да посетя нос Емине, което се случи на няколко пъти оттогава, но по лесния начин (с кола), а не както преди 5 години напряко през Ком с колело… Винаги, когато ходя там се сещам за преживяването и всеки път си казвам, че това е един от най-запомнящите се моменти за мен цялостно. Понеже носих портативна апаратура записах един любим инструментал на John Scofield, който съм (почти) сигурен, че никой не е свирил на нос Емине. Понеже не съм достигнал нивото да ме цитират хората, ще се самоцитирам: - „Вярвайте в себе си, следвайте целите и мечтите си и знайте, че не винаги всичко е на всяка цена, но границата между оправданието и "не е на всяка цена" е тънка...“. Това написах тогава, когато завършихме пътуването. Приятно слушане! ето и "не е на всяка цена" е тънка...“. Това написах тогава, когато завършихме пътуването. Приятно слушане!