За мен бъндъла на Behringer C1 e окей от демата, които съм слушал в нета. Преди време една позната докара вкъщи една реплика на Neumann U87, купувана за 80-90 лв. от един китайски магазин много подобен на НадалиЕкспрес (TEMU), правих му A/B тест спрямо Mackie-E89D-то, с което пея (макар и динамично) и да ти кажа звукна доста убедително, ще се опитам да му изнамеря линк. Имай предвид, че кондензаторните микрофони от тези бъндъли, като C1 например, са основно за употреба вкъщи, ако щерка ти започне да се изявява по сцени и конкурси вариантът с Shure Beta 58a може би е по-добър, защото може да го ползва както на живо, така и за записи.
Не че не може да се пусне кондензаторен микрофон на живо, но в повечето случаи при вокалите специално се прави за озвучаване на хорове (обикновено в клъстер от няколко такива) или солови изпълнения за опера/народна музика. Настройването на живо на повечето кондензаторни микрофони не е лека задача, защото спектърът им на обхват е доста по-голям от динамичните, първите ловят над 50см/1-2м и нагоре от звукоизточника, докато динамичния такъв лови в единствено непосредствена близост до микрофона, за това и повечето певци го държат доста близо до устните си. Ако озвучителят няма опит с кондензаторните може да предизвика микрофонии и гнусотии в централното. Затова и по-често при вокалите кондензаторните са предпочитани за записи вкъщи.
Който и кондензаторен микрофон да се вземе, ще има някакъв момент на свикване докато му намерите идеално място вкъщи. На всяка цена ще трябва и поп-филтър, не знам дали има такъв в бъндъла, ползва се да изолира plosives ("твърди съгласни звуци на БГ, предполагам"?) от сигнала, освен това имай предвид, че ако стаята, дето ще записва щерка ти е пълна с отражения и няма много звукопоглъщане в нея, записите ще звучат като "баня" и това в последствие почти няма оправия. За да си тестваш стаята най-простия начин е да плеснеш с ръце в нея и то ще си покаже какво се случва. Така че само с покупката на микрофон мотивацията няма да остане, трябва проби и желание. Някакви елементарни познания за работа в DAW - също, колкото да записва на няколко канала на първо време.
Това не знам дали изобщо е възможно с кондензаторен микрофон, защото му трябва фантомно захранване +48V, дето Скарлета може да му раздаде, но при процесорът няма да стане, дори и да му направиш някакъв "хакерски" кабел XLR -> моно жак и да го пуснеш на input-а. Пускал съм динамичен микрофон в китарен процесор с такъв кабел и горе-долу се получава нещо, но при всички положения е компромисно решение и гледам да го отбягвам.