Сега видях, че си добавил още писания към един от постовете си по-горе, които не съм видял (там дето ти затлачвала машината) - в този случай веднага след записа и събирането от тейкове на най-добрата версия си правиш траковете на 24 бита и олекотяваш цялостното възпроизвеждане...или пък по-маловажните тракове временно ги "скриваш" за процесора, за да не ги просвирва, но не с мюте-то разбира се.
А наистина в миналото когато нямаше компютри и до големите студия можеха да се доберат само групите с най-добрите и богати продуценти, конкуренцията беше такава, че на пазара оставаха само най-добрите. Студийното време е било много скъпо и никой няма да те чака да си репетираш ненаучените неща там. Именно поради това някои големи и известни групи от миналото като ги слушаш на live звучат като един и практически идеално, защото толкова са репетирали репертоара си, че няма как да е по друг начин - или си много добър, или пазарът те изхвърля. Сега не е така, играят много странични финансови интереси, а и с цифровата технология нещата стават много по-лесно, независимо от недобрия изходен материал. Ако знаеш колко пъти съм чувал репликата "Карай, с компютъра ще го оправиш после", когато съм поисквал някой да изпее още един тейк...