Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. wiseppman

    wiseppman

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      275


  2. Baby Thomas

    • Points

      1

    • Мнения

      9177


  3. chris_barnes

    chris_barnes

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      829


  4. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      1

    • Мнения

      1510


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/18/20 във всички области

  1. За какъв става дума- нискоомен или високоомен?
    2 points
  2. Зависи какво искаш да правиш точно, държи се различно на различните позиции. Ако е преди драйв стейдж (от ефект или преамп на усилвателя) плавното подаване на сигнал от волюм педала увеличава постепенно гейна. Ако е в луупа - имаш същото количество гейн, само е по-тихо. И както каза колегата - трябва да се съгласува типа на сигнала с този на волюм педала.
    1 point
  3. По принцип разбирам логиката ти, но в репетиционната явно има някакви проблеми с тока и усилвателя вкарва лек шум, а има и фийдбек. Другият момент е, че освен китара и усилвател има и други неща в уравнението (други ефекти). Иначе съм се постарал да взема прилично оборудване - имам Меса дуал ректо, ЕНГЛ про 4х12 каб, Гибсън експлорър (екраниран). Кабелите са някакви с позлатени жакове и платнена оплетка (приличат на шнур за ютия) с доживотна гаранция (ама ѝм забравих марката) p.s. Боса който ползвах ядеше от тона. С дециматора такова нещо няма.
    1 point
  4. Здравейте! Ето още една нова песен от нас - I Would Never Run! Ако парчето ви допада, можете да харесате нашата страница във Facebook - https://www.facebook.com/kashmirrock/ , за да следите за всички новини около нас!
    1 point
  5. Така, прегледах темата, и макар и на вече 4 години бих желал да споделя своят know-how, като ще се опитам да избегна нещата, които вече са споменати. Правилен подбор на VST библиотека - Ако търсим звученето на Тото, аз бих подбрал комплект, който Simon Philips би използвал (или Jeff Porcaro, зависи за кой период говорим). За EZdrummer конкретно смятам, че най-близо до Toto звучи KIT 3 Yamaha 9000 от базовия Modern Kit. Разгледай го. В скромните си опит съм ползвал различни библиотеки, но тези които са ми харесали най-много са Naughty Seals Audio Perfect Drums и EzDrummer. Хвърли едно око на тази библиотека, може да ти представлява интерес. Изучаване на MIDI pack, записан от любим барабанист - В случая, бих потърсил такъв на Simon/Jeff. Най-добрият начин да започнем да пишем добре звучащи MIDI съобщения е като изучим тези на майсторите. Подходящ sound на kit-pieces и на целият комплект - EZdrummer има някакъв вграден processing, но той е крайно недостатъчен за завършена продукция - същото важи и за Perfect Drums. Винаги ми се налага да правя parallel compression на целият комплект за обем, high-frequency excitement, защото и на двете библиотеки чинелите и като цяло комплекта звучaт мътнo, Sub Low Generator за касата, на отделен канал, иначе звучи вяло на фона на целия микс, както и да режа ниски в Room и Overhead микрофоните, за да не интерферират с този на касата. Барабанчетата също обикновено са мътни и без дефиниця, така че там слагам допълнително eq, saturation и малко harmonic excitement, както и transient designer за да излезнат напред. Целият комплект го третирам с tape saturation за кохезия и обем и limiter с някакъв цвят, бавна атака и бърз рилийз, за да не изпъкват случайни hit-ове. Избягвам компресията - ако имам такава, тя или е паралелна за целият drum buss или единствено на соло барабана, с цел да подчертая удара. Идеята е максимално да запазя динамиката. Тук нещата отново зависят от конкретната песен. Динамика в смесването - обикновено по време на куплетите Reverb-а и Room Mic-а винаги са ми по-тихи отколкото на припева. Това го постигам с автоматизация на каналите в DAW. Понякога даже имам три отделни автоматзации на volume на канала на reverb и room, при по-сложен аранжимент, например: -3 dB за куплет (тих пасаж) -1.5 dB за бридж (средно силен пасаж) 0 db за припев (силен пасаж) Доста често правя и автоматизация на целият drum buss. Почти винаги припевите ми са "глобално" с поне 1 dB по-силни от останалите части. По този начин създавам илюзията, че барабаниста удря по-силно. Разбира се тези стойности са напълно ориентиравачни и зависят от конкретната песен. Динамика в силата и timing-а на хитовете - Аз използвам Reaper за DAW и там има приятен randomizer на целият пасаж от миди ноти, с който може да се постигне сравнително добра произволност на събитията. После донастройвам ръчно на вкус, ако има hit-ове, които стърчат като сила на удара или като timing. Ръчно edit-ване на drum roll-овете - обикновено този пасаж почти никога не ми се е получавал с автоматични функции Добър външен reverb - Вграденият никога не ми е харесвал. В момента конкретно съм фен на серията на TRacks 5, като изпращам сигнала към него на parallel bus. "Да не се вманиачаваме" - това е може би любимото ми правило, защото в един момент осъзнавам, че колкото и чалъми и врътки да приложа още върху трака, съм достигнал limit-а на възможностите на библиотеката, както и собствените си такива. Както казват мъдрите люде - "Sh*t in, sh*t out". В случаи като този ми става ясно, че или трябва да upgrade-на към Superior Drummer/Steven Slate etc. или да платя за професионален запис от човек. И двете за момента са непостижими, поради финансови прични, затова продължавам със самообучението.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.