Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Factor

    Factor

    Sponsors


    • Points

      3

    • Мнения

      394


  2. dzwer

    dzwer

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      310


  3. Viara Ivanova

    Viara Ivanova

    VIP listed


    • Points

      2

    • Мнения

      1353


  4. Angelina Sekulova

    • Points

      2

    • Мнения

      711


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/11/19 във всички области

  1. Отново благодарим на всички участници!!! Ето и наградените от нашата Soundcraft викторина: 1. Рафаил Младенов - печели миксер SOUNDCRAFT NOTEPAD 12FX 2. Светлин Симеонов - печели миксер SOUNDCRAFT NOTEPAD 8FX 3. Тимо Сто - печели SOUNDCRAFT NOTEPAD 5
    2 points
  2. Здравейте!Миналата година завърших музикалното училище в Ст.Загора!Искам да започна да давам уроци по пеене,но една приятелка ми каза,че ми трябва лиценз,фирма...и да.Искам някой да ми обясни какво точно ще ми е нужно!Благодаря ви
    1 point
  3. И така, форуме, Дойде време да подхвана това начинание откъдето си му е мястото. Практикувам от няколко месеца в един мащабен хоров формат и вече сме в предконцертна фаза. Говоря за симфонично произведение с голям хор и оркестър. С нищото теоретични познания, които имам, знам цялата си партия наизуст и мога ритуално да захвърля всякакви ноти и "пищови" като фризби, работейки само за артистично внушение и за изява при пълен полет на въображението. НО... аз си спомням своята дълбока дезориентация при разчитането на нотния текст. А също помня как, седейки до различни жени по време на репетициите, чувах създания, които непогрешимо пееха и дори благородно и авансово ни подаваха добросъседски критичните интервали. Докато аз бях на следното дередже: виждам интервала записан, но умът ми не го пее. Или по-точно - реагира мудно или минава през помощен тон. А трябва ГЛАСЪТ да го пее, което е едно ниво по-нагоре (без замисляне). За себе си си вадя следното заключение: За следващия проект част от моята работа е интерваловото пеене. С размерите и трайностите нямам чак такъв проблем. Но в работен порядък това се свежда до: - Секунди, терци, кварти, квинти... слонове; - натурални, умалени, уголемени, - възходящи, низходящи; ...вложени в някакви смислени упражнения по скалата, изпълнени през полутон в рамките на целия диапазон на гласа. За три сезона посещения в майсторски вокален клас при преподавател, който е ученик на Гена Димитрова, при предплатен четвърти сезон, през който ще уча, аз съм поставила гласа си в съвсем друг режим и съм напълно готова да се "емна" да го разработвам така, както се овладява инструмент. Приемам насоки, упражнения (словесно обяснени, нотирани, записани), мобилни или други приложения, както и вашите собствени методи за надлъгване с нотния текст. Приемам всяко знание, дори да не мога в момента да му намеря конкретно приложение! Благодаря ви!
    1 point
  4. Здравейте приятели, отскоро имам частна счетоводна практика. Тъй като винаги съм бил близо до музикантите и особено до организационни идеи в областта на музиката, реших да разработя специфичен счетоводен продукт - счетоводство на развлекателния бизнес. Тази услуга включва : - консултации в областта на ЗАПСП; - документално обезпечение на конкретен ангажимент - подготовка на договор за поемане на артистично изпълнение, издаване на фактура към наемащата страна, посредничество във финансовите, счетоводните и данъчно - осигурителните аспекти на изпълнителите; - подготовка на документи за получени доходи на физическо лице - артист и съставяне на годишна данъчна декларация по чл.50 от ЗДДФЛ; - други услуги и консултации във връзка с физически лица - артисти и техни ангажименти. По - конкретно тази услуга би се изразявала в следното - ако имате предложение, например, да свирите на фирмено мероприятие в качеството ви на индивидуален артист или музикална група от няколко физически лица, но ви искат разходооправдателен документ ( фактура напр.), можете да се свържете с мен и аз да направя всичко останало, като за вас остава да се съсредоточите върху подготовката на ангажимента. В края на годината мога да изготвя по ваше желание годишната/годишните ви данъчна/и декларация/и. Ако имате казус, можете да го споделите и да го обсъдим. Във връзка с таксата за моите услуги - от личен опит разбирам трудностите на българската сцена и бих искал да съм повече от полза, отколкото да спъвам процеса. Обикновено работя с възнаграждение в много разумни граници, които се определят съобразно конкретния ангажимент. Винаги съм насреща за предложения и коментари. Разбира се, компетентен съм по всички аспекти на счетоводство, данъци, осигуровки, заплати и мога да предложа цялостно счетоводно обслужвана на бизнеса, където е необходимо. Повече за моята практика можете да научите на адрес : www.beardman.bg С пожелания за успех в начинанията, Ачо
    1 point
  5. Отново благодарим на всички участници в нашата КОЛЕДНА ТОМБОЛА! Ето и наградените: 1. Станислав Драгиев - печели JBL Extreme (наградата е получена от съпругата му) 2. Иво Цветанов - печели AKG K518 LE 3. office@marketservice.bg - печели JBL GO 4. Repsol - печели JBL GO
    1 point
  6. Затваряме фирмата, естествено. То, ако се стигне до момента, в който като теглиш чертата това, което остава за теб е под това, което си определил като бизнес цел, значи си объркал бизнеса
    1 point
  7. Уроци по съвременно пеене, музикална теория, солфеж, songwriting, английски език. онлайн - Skype: this_little_bird или в студиото ми в гр. Пловдив За записване: 0893 577341 Ако сте вокалисти, родители на вокалист или вокални педагози и търсите съвети/ подкрепа/ вокално обучение, можете да се присъедините към ФБ групата ми: Sunday School with Viara Успех на всички!
    1 point
  8. Едно клипче, което направихме със съпругата ми. Исках да седи като на по-забавен кадър та песента я забързах двойно при снимането и после я върнах към нормалното.
    1 point
  9. Когато мелодичната линия е възходяща се пише диез, а при низходяща - бемол. За по-лесно писане и четене. За спестяване на писане на бекари. Пример: Финалния мотив на "Лека нощ деца". Низходяща мелодична линия: bСи, Ла, Сол, bСи, Ла, Сол, Фа, Ми, Сол, Фа. Вторият бемол не се пише ако са в един такт. Ако се напише #Ла, бекарЛа, Сол, #Ла, бекарЛа, Сол, Фа, Ми, Сол, Фа. Излишно писане на бекари и по-трудно за четене и изпълнение. Но ако умеем да откриваме тоналността (обикновено това е завършващият тон на пиеската, в случая Фа) bСи ще напишем в началото на реда като арматурен знак. Горната фраза ще се изпише и без бемолите. Добър съвет е познати мелодии да се пеят на глас или на ум с ноти. Втори добър съвет е да се научи скоропоговорката 1. Си-ми-ла-ре-сол-до-фа и на обратно 2. Фа-до-сол-ре-ла-ми-си. Да се изговаря максимално бързо. Наизуст. В този случай 1. е редът на бемолите като арматурни знаци, а 2. е редът на диезите. От същата скоропоговорка бързо откриваме 3. Фа-си-ми-ла-ре-сол-до, ред на мажорните бемолни тоналности (Фа с 1 бемол, bСи с 2 бемола и т.н.) и 4. Сол-ре-ла-ми-си-фа-до, ред на мажорните диезни тоналности (Сол с 1#, кой е, виж в реда на диезите, Ре с 2#, пак там). Виждаме, че 3. е 1. започваща от Фа на дясно, а 4. е 2. започваща от Сол на дясно.
    1 point
  10. Лими, Нали четеш, че това са аранжименти, а не оригинал? Моето мнение за класическата теория на музиката. Ако ще анализираме произведения на Шьонберг, Берг, няма значение .... Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  11. Това не е вярно, грешиш. Ако в тоналност до минор трябва да изпишеш да кажем акорда до мажор с повишена квинта, ще го запишеш така: C - (бекар)E - #G Точно затова се ползват и двойните бемоли/диези. Пак в същата тоналност, ако трябва да изпишеш акорда ре-бемол мажорен септакорд с понижена квинта, ше е така: bD - F - bbA - bC (забележи, че нямаме си-бекар, а се ползва правилната голяма септима до-бемол, спрямо основния тон ре-бемол).
    1 point
  12. След отпуските и горещите летни месеци, през септември в гр. София едно интересно събитие ще се състои за първи път, събитие, каквото досега в България не е организирано. На 29.09.2018г. в клуб Joy Station, гр. София ще се проведе първата Българска Музикална Работилница и ще събере под един покрив българските творци, предлагащи музикални продукти и услуги. Сред потвърдилите вече участници има музиканти, лютиери, звукозаписни студиа, хора изработващи китарни ефекти, извършващи ремонтно-поддържаща дейност на музикални инструменти и музикална апаратура, заснемане на видеоклипове, лайв стрийминг…. Всички те са хора, които работят, създават продукти и извършват услуги в България и това стои в основата на философията на събитието - да се покажат талантливите хора тук, които успяват да създават много интересни и конкурентни услуги и продукти на световно ниво. Събитието ще предостави възможност да видите лично и да разговаряте с онези, които стоят зад предлаганата услуга или продукт, както и да видите и пробвате техните продукти. Събитието има за цел да привлече и фокусира вниманието на българския музикант върху българския музикален продукт, и от тази гледна точка магазини, вносители, дистрибутори и представители на чужди марки, в който и да е бранш няма да са в основния фокус на събитието. За тях е предоставена възможността да рекламират и представят себе си чрез някои от спонсорските пакети, които се предлагат от Българска Музикална Работилница 2018. Любопитен факт е, че събитието се организира по идея на лютиера Костадин Димитров, според който е време и нашата страна да има такова събитие подобно на повечето Европейски, макар и в по-малък мащаб. Организаторите са пренесли опита на Костадин и добрите практики от участията му в различни изложения из Европа в организацията на Българска Музикална Работилница и можем да очакваме една приятна атмосфера, предразполагаща към запознаване и провеждане на конструктивни разговори с всички участници. На сцената по график ще се случват по-шумните представяния на продукти и услуги, а всички, които се нуждаят от кратка почивка ще могат да се подкрепят в ресторант My Choice, който се намира в Joy Station. Заповядайте! ВХОД СВОБОДЕН! Можете да следите фейсбук страницата на Българска Музикална Работилница за повече подробности или официалния уебсайт. Фейсбук страница: https://www.facebook.com/bgmuzicalnarabotilnica Уебсайт: http://bgmuzikalnarabotilnica.com Прочети още.
    1 point
  13. В днешни дни музикалният бизнес не се контролира от музикантите.Никой не би оставил нещата да зависят от тях.Факт е ,че в България има стахотни проекти и освен да ги открием и наслаждаваме на тях ...друго не можем да направим.Подпомагайте артистите,които харесвате, най-малко,като посещавате участията им.В противен случай ще изгубим и тях.Стила в който свири един музикант не му дава предимство ,като "стойностен" артист,но поп-фолкът по презумция е долнопробен продукт, търсещ привитивни публика и независимо от псевдо професионализма на продуцирането му,ще си остане без художествена стойност.Ако ще да е изсвирен от най-добрите музиканти.Той е като тъпа книга,но луксозно издание.
    1 point
  14. Ахъм...животът е непрекъсната борба за оцеляване...с леки изключения за някои.
    1 point
  15. Така кажи - че сте целунати от Бога и т'ва, за което ние, простосмъртните, се трудим с пот на гласните връзки, вие си го имате даром.
    1 point
  16. ..може би малко -off, ама всъщност един много смислен въпрос: - Колко хора от вас слушат радио ?
    1 point
  17. Защото и аз по свое желание,макар,че съм оперен глас,пея поп,рок и джаз,и ползвам доста елементи на белкантовата позиция...защото е по-правилно и се пази гласа,да не говорим за качеството на тона.Плюс това никои не те кара да пееш на белкантова позиция,аз просто ползвам нейни елементи-белкантовото пеене има едно единствено проявление-опера.А ти да не би да искаш да ми кажеш,че хората,занимаващи се с опера-и пеене,и дирижиране,и свирене не са МУЗИКАНТИ??? Пред правилното и красиво пеене всички сме равни-или се научаваш или не!!!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.