Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 3047 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. Поздрави с новия убийствен трак! 🔥🔥 🖤🖤 В чест на България, специално издаден на 24 Май:
  3. Важното е да сте от София, от 14 до 19 години, и да се има желание за музика. Имаме мазе в което можем да свирим когато искаме. Ако някой е заинтересован може да звънне на 0888343643 или да ми пише по инста @ebalsymtevgyza
  4. И двата модела са от най-базовия клас на съответните производители, а като отчетем, че и двете фирми са с дългогодишни традиции в производството на акустични и цифрови пиана, изводът е, че което от двете да изберете, няма да има особено значение. Все пак ако аз избирах между тези два модела, бих се спрял на KDP75. Не съм свирил точно на този модел, но съм го слушал, а същото така съм чел много добри отзиви за него. Реално това е най-бюджетния им модел, който излезе наскоро. Въпреки, че и двете пиана са с по 2 сензора, клавиатурата KDP75 е малко по-добра от тази на Ямаха (GHS - имам пиано с такава клавиатура). Освен това пианото на KAWAI има много повече настройки на звука, много повече виртуални симулации, а YDP-105 има само един 'демпфер резонанс' и нищо друго. Скоро се разправяхме за полифонията на 2 пиана в друга тема и там бях казал, че няма особена разлика между 192 и 256, но тук случаят е друг, защото Ямахата има само 64-гласна полифония, докато моделът на KAWAI е със 192. Видях, че клоните към Ямахата, защото в школата свирят на Клавинова, но като гледам номера й, тази клавинова е толкова стар модел (поне 15-годишен), че сравнението с YDP-105 вече не е много релевантно, освен може би на звук до известна степен. В този ценови диапазон няма особено значение какво пиано точно ще вземете, така че няма да давам съвети и за други модели, само гледайте да е от фирмите Yamaha, Kawai, Roland, Casio и...май толкова. П.П. С колегата над мен май сме пуснали постовете си по едно и също време (той с някоя секунда преди моя).
  5. ^ Окей, ето още един пример ако се абстрахираме от качеството на изпълнението.
  6. Вчера
  7. Последната седмица
  8. joroboro

    Everyday I'm Shufflin'

    ^ Йеее, много се радвам, че има хора, които се кефят на такава музика и толкова добре я свирят! успех!
  9. DANEV

    Shred

  10. ^ На мен любимеца ми за точно тоя тип хави е Чарли Хънтър. Иначе много як риг си накупил, браво!
  11. Здравей, правилна е идеята. Общо взето съставът е налице, с изключение на спотайващият ни се фротмен/фронтменка. Ако много се закучи намирането, ще направим някое клипче от репетиция.
  12. DANEV

    Daydreaming

  13. Дано не е вярно, преди пет дни му честитих рожденият ден.. В ФБ страницата му, няма друга информация след това... RIP
  14. Съгласен, би било интересно да видим дали някакви Rust ентусиасти ще се втурнат да правят нещо с audio в близките години, не съм писал лично, но по презентациите обясняват колко е мазен и бърз и няма как да се опариш с указатели/memory management (или поне не толкова лесно колкото при C/C++) ... но времето ще покаже.
  15. ^ @Evtim Djerekarov Има разбира се, Джереми Колсън в съвместната си работа със Стив Вай ...
  16. Здравейте, търся в Пловдив, за неделя 25.05- цигулар за 30 мин. Става въпрос за юбилей на 80 год жена с доста гости.
  17. Има съществена разлика между профилирането на Kemper и моделирането при Tonex (и Neural Amp Modeler например). Първото е до голяма степен алгоритмично, базирано на data points, докато при Tonex и другите от типа е neural network based, което е съвсем друга базова технология и теоретично ( а и на практика) доста по-добра. С напредването и развитието й - защото има още много накъде, нещата съвсем ще задобреят.
  18. За мониторинг стават, можеш да направиш микс между твоят инструмент и останалата част от бандата и то пак в ситуация, където са ти раздали отделни сигнали, за пускане на музика и разни караоке хави биват, също стават ако свириш в кръчма "китара и глас" и си гласиш нещата от проца за китарата и вокалния процесор, а миксера EQ-то ти е на нула и тук вече идва философския въпрос къде трябва да правиш EQ и респективно защо само с bass/treble е толкова куцо. Както се съгласихме при тия с 1/2 канала е за пестене на място. Лично аз изповядвам философията, че всички проблеми трябва да бъдат решени максимално близо до източника и в миксера всички регулатори да са ти на 12 ч. ... но понякога опира и до бюджет, ако нямам финанси за микрофонен преамп си го глася от миксера и горе-долу заспива положението.
  19. ^ Тоя тип музика за първи път я чух в игрите от началото на новото хилядолетие. В определен тип контекст, върши работа.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.