Judas Priest Отговорено Ноември 9, 2009 Автор Отговорено Ноември 9, 2009 И с финалната ми стъпка (яко кубе) което съм тествал няколко пъти...Имам много тежък и плътен звук..Мetal Core с графичния еквалайзер и в това кубе (дано в скоро време стигнат ресурсите да го взема) звука е страшен!Но ако говориме за 400 лева само педалите.Кубето е отделна работа....Още толкова стават нещата че и повече! --- МодЕдит: Използвай бутона "Нов отговор" най-долу, че се затлачи супер мощно с тия цитати! Цитирай
Yves Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) Ако се говори за количество/цена е повече от ясно, че процесорите бият. Обаче каквото и да си говорим никой не използва всичките неща в един мощен процесор. Обаче ако се има предвид това, което се използва и се пренесе в отделни камиончета може би става едно и също. Тогава вече опира до звуково качество (ако такова може да се усети от потребителя) и практичност на самите устройства. Редактирано Ноември 9, 2009 от Yves Цитирай
Judas Priest Отговорено Ноември 9, 2009 Автор Отговорено Ноември 9, 2009 За лайв е по-добре усилвател, за рок и метъл - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!... Абсолютно съм съгласен..И затова(аз свиря траш/хеви и няколко други от близките по звучене стилове..) процесора хич не ми се вижда удачна работа......Наистина яко кубе си трябва Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 Ми стабилен педал за Distortion/Overdrive.Graphic Equalizer.Някакъв Noise Reductor.....И евентуално някакъв Wah.... ..о, ти с тоя нойз редукшън веднага "влезе в джаза"... няма нойз ридъкшън, който да не ти поврежда поне малко сигнала. Отделно... какъв толкова хубав драйв ще си купиш на педалче, който драйв да го няма вграден в хубав усилвател или хубав процесор? Някои процесори все пак си имат и лампови преампове в тях, преди сигналът да стане цифров и да се обработи с ефекти. За графични еквилайзери говориш.... като усилиш кубето, самия говорител си трещи доста и не мисля, че с графичен еквилайзер преди него можеш да махнеш тези нюанси, които говорителя прави. Евентуално пост-обработка или еквилайзер в сенд-ретърн може и да ти свършат по-добра работа за целта. Но най-интересно ми е за драйвовете. Защо мислиш, че в педалче на всяка цена ще намериш по-хубав драйв, от колкото в хубав процесор? Мислиш, че има магия в педалчетата, или че ползват някакви супер-неземни части вътре ли? Цитирай
Judas Priest Отговорено Ноември 9, 2009 Автор Отговорено Ноември 9, 2009 ..о, ти с тоя нойз редукшън веднага "влезе в джаза"... няма нойз ридъкшън, който да не ти поврежда поне малко сигнала... Ми аз нямам туй ридъкшън,Но мога да кажа,че със сегашната работа -като се тръгне от китарата- Ibanez Rg550,Metal Core,Graphic Equalizer.... и свързах системата в кубето на един приятел(китарист от една група дето свири стабилен метал ) звука беше точно това дето ми трябва - плътен и брутален За графични еквилайзери говориш... Магия А бе това си е мнение...защото съм работил и с яки процесори(дори и замалко) и знам за какво иде реч!!!!! Цитирай
Baby Thomas Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 С риск да ти охладя леко ентусиазма, държа да подчертая, че звукът за свирня сам в къщи е съвсем друг от този с група на репетиция или концерт. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) Моя съевт е да пробваш повече педалчета, скъпи процесори и усилватели, преди да си правиш генерални заключения, защото има: 1. Смешно звучащи педалчета 2. Добре звучащи педалчета 3. Много добре звучащи педалчета 4. Лампови преампове във вид на педалче 5. Скапани процесори 6. Средна работа процесори 7. Хубви процесори 8. Много тарикатски процесори 7. "Изцяло аналогови" процесори 8. Процесори с аналогов драйв 9. Процесори с лампов драйв 10. Скапани ампове 12. Средно добри ампове 13. Хубави ампове 14. Много добри ампове Следователно, сам разбираш колко е глупаво да се говори генерално за "педалчета" и "процесори"... Редактирано Ноември 9, 2009 от Evtim Djerekarov 1 Цитирай
Slacoth Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 ... и свързах системата в кубето на един приятел Цитирай
Judas Priest Отговорено Ноември 9, 2009 Автор Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) С риск да ти охладя леко ентусиазма, държа да подчертая, че звукът за свирня сам в къщи е съвсем друг от този с група на репетиция или концерт. Мне за свирня вкъщи аз свиря в група ...Всичко което говоря е за краен резултат и през пултове и през яки колони.... Съгласен съм че е така ... и свързах системата в кубето на един приятел Па да Редактирано Ноември 9, 2009 от Baby Thomas Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) И все пак, няма техническа причина, поради която да можем да направим заключения, че има ясна разлика в качеството на звука на педалчетата и процесорите(поради гореописаните причини). ПС: Имаш група или свириш в група? Защото аз имам котка! Пс2: много чат стана. Редактирано Ноември 9, 2009 от Evtim Djerekarov Цитирай
Judas Priest Отговорено Ноември 9, 2009 Автор Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) Е не се хващай за думата де Редактирано Ноември 9, 2009 от Judas Priest Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 Кратък въпрос за ноис гейтовете. Как точно повреждат саунда, в смисъл какъв е механизма? Питам защото имам два ( ISP Noise decimator, MXR Noise gate ) , използвам ги непрекъснато , понеже напоследък свиря много със сингли, а както знаем сингъл коил плюс драйв на усилено и то на сцена с осветление си е жив кошмар. Та специално съм гледал дали съответните устройства не ми скапват саунда и никога не съ успявал да намеря разлика между включено и изключено. А съм доста капризен на тема атака на тона и загуба на честоти. Недоглеждам ли нещо? Колкото до педалите, както много пъти съм писал в подобни теми, лично аз предпочитам педалите заради тяхната гъвкавост при сравнение с ламповете драйвове в амповете ( става въпрос за драйв педали , разбира се). Колкото до процесор, от 10 години не съм виждал някой , който наистина да ми хареса, а мисля, че преди ми харесваха, защото далеч не съм бил толкова капризен като сега. Най лошото при педалите е, че наистина добрите педали, започват от 300 лева нагоре, а човек има нужда от доста за изкара желаната палитра от звуци, така че на практика педалите винаги излизат по скъпи от процесорите. Иначе с нужния брой педали плюс подящия ефект борд плюс нужните ефект луп устройства и педалиери, може да се направи всякакъв саунд и да се избегне танцуването по педали с препрограмирани присети ( ако разбира се държим на това ). В интерес на истината, никога не съм виждал сериозен концертен риг, който да включва процесор (имам предвид флор базирана единица). Обикновено само педали и по профилирани рак ефекти. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 (Редактирано) Кратък въпрос за ноис гейтовете.... Говоря за noise reduction алгоритмите, които премахват шумове от сигнала, а не за нойзгейтовете, които просто прекъсват сигнала, когато е твърде тих и очевидно не се свири. Редактирано Ноември 9, 2009 от Evtim Djerekarov Цитирай
Yo The Real Отговорено Ноември 9, 2009 Отговорено Ноември 9, 2009 Ами според мен с педалите ще постигнеш по-голям успех в търсенето на искания звук, друг е въпроса, че за тая работа ще ти трябват много пари. Ако не разполагаш с особен бюджет, си купуваш процесор, на който ще си играеш дълго време, докато стигнеш до искания звук. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.