kolio_k Отговорено Септември 14, 2007 Отговорено Септември 14, 2007 .Не знам как стои въпроса с луповете и ривърбите на моите ампове Моля моля твоите ампове са с лампов лууп и двата Извинявай,не разбрах какво имаш предвид.Аз имам 3 ампа(2 Мевси-Марк4,студио 22 и Енгл Тъндър).Кои 2 имаш предвид-2те Меси ли!?Защото точно Енгъла има само 4 ЕЦЦта Цитирай
metalhammer Отговорено Септември 14, 2007 Автор Отговорено Септември 14, 2007 Mesa 22 Лампов лууп , лампов ривърб. Мрак 4 Лампов лууп , лампов ривърб!! Engl Thunder Лампов лууп. В тъндър преампа е само с 2 двойни триода , 1 за лууп и един за драйверна на крайния амп. Солид стейт ривърб. Тва за цифровите ривърби ясно - там нещата напреднаха много последните години , за солид стейт ривърба също ясно - той е успореден ефект и само се смесва със основния сигнал , но ламповия лооп е необходимост - за да не нарушаваш качеството на сигнала - винаги имаш Pure tube sound когато не си плъгнал нищо в лоопа ! kolio_k - както винаги имаш страхотен избор на усилватели и трите са жестоки и са най добрите образци в класовете си Цитирай
coh-da Отговорено Септември 14, 2007 Отговорено Септември 14, 2007 Съжалявам ако си пъхам гагата дето ич мине е работа, но какво може да кажете за този пич... АМИР ДЕРАК Доколкото знм пича използва предимно цифрова апаратураи звучи ГРАНДИОЗНО... особено в трибюта на гениалния китарист (поне за мен е такъв) Джеф Бек!!! Даже май един от проектите му е наречен символично "The Death Of Analog". Разгледайте апаратурата му, за мен тя означава само картинки... от тия неща само камиончета и еидн процесор да съм пипл на живо... друите неща нищо не ми говорят. Аналогова, лампова, цифрова, хибридна... Ба ли гу!? Цитирай
kolio_k Отговорено Септември 14, 2007 Отговорено Септември 14, 2007 @metalhammer Много ти благодаря за сведенията .Аз не разбирам от схеми за съжаление,но напълно ти вярвам и се радвам ,че съм правил правилните избори при покупка на ампове Цитирай
metalhammer Отговорено Септември 14, 2007 Автор Отговорено Септември 14, 2007 Доколкото знм пича използва предимно цифрова апаратураи звучи ГРАНДИОЗНО... В тази тема просто разглеждаме утвърдени усилватели от определени марки и видове. Темата не е "за или против лампите" или "дигитал v/s ламби" "ламби v/s камиончета" Ако отвориш търсачкате ще намериш много теми подобни на горните и много изписано в тях и бесни спорове (за съжаление и аз фигурирам там ). Така че продължения на тази тема със горните спорове са нежелателни и безсмислени. Всеки китарист има уши и сам може да прецени кое как и защо. Ако трябва да спорим и се убеждаваме това ще е в някое студио или репетиционна и пред двата вида техника - с бира в ръка Форума не е място за безсмислени спорове , а за да споделим личната си гледна точка и синтезирана информация от опита си с дадена апаратура . По лесно е някой прочел книга 500 страници да ти каже за 5 мин за какво иде реч но тва не пречи после да седнеш да ги прочетеш и ти тези 500 страници. А и човек се учи докато е жив. Дими Цитирай
daniel.hristov Отговорено Септември 15, 2007 Отговорено Септември 15, 2007 Супер яка темичка !!! Ще си позволя да бутна леко офтопик с това линкче: http://www.proguitar.de/AudioDemo/CompareA...ompareAmps.html Има семпли на страт и лес пол с много ампове Поздрави, дидо П.С. Дай нещо за Dumble Цитирай
Delyan Отговорено Септември 15, 2007 Отговорено Септември 15, 2007 Много интересна тема. Благодарности на metalhammer! Цитирай
liquid_death Отговорено Септември 16, 2007 Отговорено Септември 16, 2007 Темата е страшно интересна!!!!!! Евала metalhammer! Цитирай
metalhammer Отговорено Юли 21, 2008 Автор Отговорено Юли 21, 2008 Да съживим малко темата. Просто ми попадна под ръка документацията на триканалния Mesa Recto и искам да го споделя с вас. Ами кво да ви кажа минорни изменения. Ето преамповата част на двата мръсни канала: Отказали са се от опцията за добавяне на съпротивления в катода за леко намаляване на гейна. Има само опция за добавяне на друг капацитет в катода на втория триод. Гейн потенциометрите са смъкнати на 250 килоома. Липсва незнайно защо добавеното 5 нанофарада в анодното захранване на втория и третия триод. that's all Може да се отбележи , че чистия канал е отделен и е наистина чист - но тва е не важно за темата тук. Цитирай
metalhammer Отговорено Юли 22, 2008 Автор Отговорено Юли 22, 2008 И така на вашите екрани новото отроче на чичо Еди 5150 III Явно тук навлизаме в сферта на крайностите и имаме 7 триоди !!! - все пак последния е катодния повторител (който липсваще на 5150 и сигнала отиваше в тонкоректора директно от анода). Доста хора занимаващи се с DIY казват че преампа на 5150 е прекалено компресиран и трудно управляем - а и самия Еди казва че е на границата с тва което може да контролираш. Ето картинките за хората които се ръчкат с поялниците. Така че имаме ново предизвикателство 5150 III Може би ще направя нова тема сепциално за последния най най хай гейн и то не от кого да е а от самите фендър ! Цитирай
Wanted Отговорено Юни 6, 2009 Отговорено Юни 6, 2009 Както винаги , Дими невероятен и исчерпателен, колкото повече знам за ламповите нещица, разбирам че нищо не знам и разбирам .... а дими -100001 бири в следващия /1ви /път като се видим ... Цитирай
Vasil Pavlov Отговорено Юни 6, 2009 Отговорено Юни 6, 2009 Дими е пичага, а последния пост по темата е отпреди 11 месеца... Цитирай
Hillbilly Отговорено Юни 6, 2009 Отговорено Юни 6, 2009 Дими е пичага, а последния пост по темата е отпреди 11 месеца... Но темата е вечна..Еволюция на китарните лампови усилватели от 60 години до днесЕволюцията е ,че новите Маршъли са пълен ташак в сравнение със старите.. 1 Цитирай
Slide Отговорено Юни 6, 2009 Отговорено Юни 6, 2009 ^ С теб много често споделям едно мнение. Цитирай
TONY Отговорено Юни 7, 2009 Отговорено Юни 7, 2009 новите Маршъли са пълен ташак в сравнение със старите.. Уважавам вашето мнение, но никак не съм съгласен с него. Наистина старите Маршали звучат грандиозно и няма нужда от спор. Има нужда от уточнение - от къде започват новите? Ако приемем, че с JCM 800 приклюват старите. ок. JCM 900 са прекрасни ампове с диодно клипване, за музиката за която са правени. (това дали амповете са правени за музиката или музиката тръгва от амповете и тяхното звучение, е малко като спора за яйцето и кокошката) След това идват и по нови серии, не съм ги пробвал един по един. Характерното е , че всеки лампов Маршал (нали говорим за лампи тук) звучи като ЛАМПОВ МАРШАЛ. НЕЗАВИСИМО ОТ МОДЕЛА. Ако някой модел не Ви харесва, може да не е правен за Вас или Вашият стил. (понякога проблема е в телевизора на оценяващия) И като гледам какво казват хората, а съм гледал и слушал прекрасна презентация, сколoнен съм да приема, че най-добрият Маршал правен някога е Marshall JVM. Едва ли не последният им модел. И ако грандиозните стари са ONE TRICK PONY, то този е грандиозен 12 ПЪТИ! CHECK IT AND SEE! you'll see what i mean... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.