Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Какви са отзивите за музикер? Искам оттам да поръчам китара с куфар - последна бройка е, цената е повече от добра. Жената в чата (Татяна) ми каза, че даже безплатно китарата може да бъде прегледана от техник, преди да ми я пратят и даже да я сетне както искам. Всичко звучи много добре, но реално ли е?

Отговорено

Радвам се да го чуя! Китара ли сте поръчвал от там? Добре ли ги опаковат или слагат китарата в по-голям празен кашон да се лашка по камионите? Аз ще я поръчам с куфар, но все пак се надявам на някакво уплътнение в големия кашон. А не като Томан - сложили две хартии в празен кашон и пращай китара...

Отговорено (Редактирано)
Quote

"Поръчах края на ноември един бас от музикер на стойност 1366 лв.- Sire. Пристигна безобразно опакован. Голям кашон, вътре в него по- малък- отворен, а басът се клати насам-натам. Единственото уплътнение в пакета бе сламена рогозка на дъното на големия кашон. Басът беше в състояние абсолютно негодно за свирене- струните легнали върху грифа, без никакъв екшън. Все пак не беше увреден при транспорта, дадох го да го сетнат малко, не ми хареса, нито като звук, нито като изработка и им го върнах. Сега си чакам парите.  Това са ми впечатленията от този магазин- като за първо пазаруване- лоши, което значи, че повече не купувам оттам."

Това ме отказва от каквито и да е взимания-давания. Но относно опаковаката същото мога да кажа и за Томан. Само дето кутията с която дойде китарата беше здрава, та и китарата беше цяла по някаква случайност.

Редактирано от Koobenot
форматиране
Отговорено (Редактирано)

Аз съм доволен от музикера, купил съм си няколко китари от там, и не съм имал ядове. Бих си поръчал пак от тях. Много често получавам и кодове за отстъпка на имейла, които работят и на вече намалени стоки. Понякога като разчистват пускат невероятни намаления, но трябва да се действа бързо. Преди 2-3 месеца след работа седнах отворих музикера и гледам Ibanez Prestige RG5320C за 2000лв, докато навсякъде беше ~4000лв. Нещо за заколебах относно невероятно тънкия гриф (17мм) и докато се наглася и извадя картата да го купувам - някой ме беше изпреварил, още същата вечер. Бях сложил миналата седмица в кошницата едно LTD MH-1001NT, последна бройка, което намалено + код щеше да дойде на 1990лв, докато в томан китарата е 2420лв, но днес видях че пак са ме изпреварили. Преди години беше първата ми покупка от там - LTD EC 256 B-Stock, беше със 7% намаление на сайта, но отправих по имейл запитване за допълнителна отстъпка и поисках снимки. Направиха ми снимки от склада за да го видя (на самите снимки забележки не видях), и ми я предложиха на 15% намаление вместо 7%. А забележките се оказаха леки драскотини по лака на гърба, които след вакса даже не се виждаха. Вече като гледам цените не мога да повярвам, че си взех индонезийска 256ца за 670лв, а сега са над 1000лв и са от китай или виетнам... Също си взех и един Ibanez RGDIX6PB B-Stock - забележките пак са супер незабележими заради шарката на дървото, а намалението този път беше 30%. Един приятел си поръча от тях Бас Ibanez SR670 - пак нямаше драма.

Редактирано от Rezachka
Отговорено

Хм, чудна работа за музикера...

Томан ми направиха прайс матч с тяхната цена за същата китара. Ще я поръчам от Томан утре, тъй като днес им изпратих LTD-то от миналата седмица  и ще трябва да ми връщат пари. Китарата следобяд за около час пишеше, че е изчерпана и се очаква наличност до 2-5  дни. След това пак се появи и си е налична. https://www.thomann.de/intl/esp_ltd_ec_1000et_qm_stb.htm

За тая става въпрос. Тоя път с куфар ще я поръчам, за да няма изненади.

  • 1 month later...
Отговорено

Понеже съм взимал много пиана от там, най-добре е да се пише на Татяна Попова - печена е и човек може да провежда дълги разговори с нея. Скоро не ми се е налагало да взимам пиана от там, защото преминах към Томан, но се надявам все още да отговаря за българския клон. Иначе след заявката обикновено получаваш автоматичен отговор и след това Татяна ти предлага малко по-ниска цена.

 

Гаранция за цените

 
 
Цитат

 

Здравейте,

 

Получихме заявка за гаранция на цената. Ще Ви информираме за следващите стъпки по електронната ви поща.

продукт Casio CDP-S350 Black
ID: 303453
Магазин
Е-поща ххх@ххххх.com
Url: https://www.thomann.de/intl/casio_cdp_s350.htm
Допълнителни разходи (транспорт): 0 лв
Конкурентна цена (с ДДС) 995 лв

 

 

  • 5 months later...
Отговорено (Редактирано)

Ще оставя тук малко отзиви.

За втори или трети път вече ми дават кодове за отстъпка, "в знак на благодарност" че съм написал ревю на закупен продукт - 40лв за поръчка над 585лв, и още един за 50лв при поръчка над 975лв.

Наскоро се възползвах от "гаранция за цената". Харесах си един мултиефект който в томан беше 582лв, а при тях 711лв. Причината да не го поръчам от Томан беше че имах споменатия ваучер за 40лв, и щях да добавя някаква дреболия за да стигна стумата за да позлвам кода. Разгледаха и отговориха на запитването на следващия ден, и бяха коригирали цената - 579лв. Поръчах го и си ползвах кода и всичко точно. Но след два дена видях че имат промоция важаща само за уикенда, и същия процесор се предлагаше на 545лв. Писах им пак, тъй като имат политика, ако купиш нещо и то бъде намалено ти възстановяват раликата (не знам дали връщат пари или ти само дават код за стойността). Получи се малко тъпа ситуация, защото няма кой да ми отговори през уикенда, а промоцията важеше само за уикенда. В понеделник се опитаха са излязат с нещо от рода "не виждаме такава намалена цена", но след няколко имейла ми пратиха още един код на стойност 40лв и без условия за стойност на поръчката (реално можеше да платя 0лв ако купя нещо за точно 40лв). Ползвах го за да си взема и калъф за процесора. Та впечатленията ми са че предлагат някакви благоприятни условия, но понякога трябва да си доста настоятелен и нахален защото малко се опитват да се направят на ударени, а аз реално не съм искал нищо повече от това, което те са си описали в условията.

Друг казус - за съжаление трябваше да направя рекламация за една китара, както описах тук. Като попълвах формата за връщане посочих че продукта е дефектен. И сега се замислям дали не трябваше просто да избера опция за връщане без причина. Целия процес отнема време, което разбирам, и не се съмнявам че ще ми върнат парите. Но сега след като вече получиха китарата обратно миналата седмица - "Изпратихме вашите стоки за диагностика в оторизиран сервиз. След като установим дали става въпрос за отстраняем или непоправим дефект, ще разрешим рекламацията ви." днес ще стане седмица от както китарата пристигна при тях. Искам да попитам ако някой е връщал инструмент, дали отново се минава през такава едноседмична (или повече, знам ли) диагностика ако се върне без причина? В случая посочих че си искам парите, а не да ми пратят друга китара. Но попитах и потвърдиха че не изпращат нова докато не мине целия процес да я получат обратно дефектната и да направят тази невероятна диагностика за да потвърдят дефекта (който в случая се вижда с просто око и без да се разглобява нещо). Попитах тъй като от други магазини съм имал проблем с дефектен продукт и някои директно пращат нов още като регистрират рекламацията, без да чакат стария обратно, но явно за китара не е приложима практика.

Редактирано от Rezachka
Отговорено

Е кво, няма драми там обикновено, ама никога не се знае. Ако не се наакат доставчиците, другото е топ. Най-мразя декември да купувам и да връщам неща.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.