panko Публикувано Януари 14, 2017 Публикувано Януари 14, 2017 Аз ползвам : 1.Dimarzio D Activator (много добър за бързи пасажи джаз и рок) 2.Bill Lawrence L-500 (Много добър за крънч) 3.Dimarzio Paf-pro (за класически рок) 4.Seymour Duncan SH-10 ( добър звук за метъл) 5.Dimarzio The Chopper ( добър за рок) 6.EMG SL20 Steve Lukather (ретро рок звук) Подредих по качество според музиката, която си правя. Цитирай
Acei Отговорено Януари 14, 2017 Отговорено Януари 14, 2017 Bare Knuckle Warpig - Ceramic - bridge Bare Knuckle Warpig - Alnico V - Bridge/neck Bare Knuckle Painkiller - Ceramic - neck Bare Knuckle Nailbomb - Ceramic - neck Seymour Duncan Nazgul - bridge Seymour Duncan Sentient - neck подредих ги по предпочитание и по позиция на инструмента Цитирай
chris_barnes Отговорено Януари 14, 2017 Отговорено Януари 14, 2017 1. Seymour Duncan Distortion set (SH-6) 2. EMG 81/85 set И двата сета са си метъл адаптри, въпреки че дисторжъните според мен могат да звучат прилично и за по-леки стилове. Дисторжъните са ярки и звучат по-меко, докато ЕМГтата са по-стерилни. За сметка на това ЕМГтата изкарват много по-лесно pig squeels и флажолети. Дисторжъните са в ЛП китара, а ЕМГтата са в ЛТД. Цитирай
Heartman Отговорено Януари 14, 2017 Отговорено Януари 14, 2017 Washburn Nuno N2 Bridge:Bill Lawrance L500 Neck:Seymour Duncan '59 Вадят както звука на Нуно така и на Даймбег, оказа се че и двамата са ползвали точно тази комбинация, но в различни стилове. Gibson LP Studio 2xburstbucker За блус рок са перфектни, но за хай-гейн издишат и пищят като сингли Fender stratocaster usa SSS 3xHot single alnico 3 Хард рок и блус.Имат повече аутпут и държат на повече гейн, но стават и за блус със хубавия клийн спаркъл тон на Фендер Squier HSS 1хAtomic Humbucking Pickup 2xHot single alnico 3 Хъмбъкъра обажда яко за хард рок и блус Цитирай
Rad Отговорено Януари 14, 2017 Отговорено Януари 14, 2017 Seymour Duncan TB-14 custom 5 -bridge Seymour Duncan HS-2 Jazz -neck Като цяло ги ползвам за метъл и са си доста стабилни Цитирай
Jim-ph Отговорено Януари 14, 2017 Отговорено Януари 14, 2017 в повечето китари оригинални - просто защото са уникални и като тип и като тон. 1972 Univox Hi-Flyer Phase II - нищо друго не върви там освен техни сингли, дори по размери 1972 Univox Hi-Flyer Phase II - смятам да му сложа техни хъмбове от '74 модел ама не ми се префрезува деката 1979 Aria Howard - също 1965 Fender Mustang - бих искал да видя как ще му сложите нещо неоригинално 1976 Vorg LP Deluxe - ориг. Maxon Custom мини-хъмбове и са супер 1988 Greco LP Custom - сет Seymour Seth Lover 1999 Fender MIJ Strat LH - реплика на 70ти CBS адаптери. Купих ги евтино от UK, харесват ми 2013 Warmoth Jaguar - Fender John Cruz Limited. 2005 Gibson SG Std - Gibson Burstbucker 2 с опция series/parallel. По принцип мразя звука на този адаптер ама точно на тази китара звучи добре. Въпреки че брат е на мнение что микрофонията е непоносима. 1994 Fender MIJ Strat - G&L Legacy сет 2012 Warmoth Tele - по легенда са Bareknuckle ама няма как да проверя, а и не ми се иска Цитирай
Бицев Отговорено Януари 15, 2017 Отговорено Януари 15, 2017 Китарите, които харесвам, са 'олд скул' и им харесвам звука с оригиналните адаптери, сложени от производителя. Не сменям. Sent from my SM-G930F using Tapatalk 2 Цитирай
Caprycorn Отговорено Януари 16, 2017 Отговорено Януари 16, 2017 За стратокастерите ползвам Димарцио Area67, Area61, Area58, Virtual Solo, HS3, както и Сеймор дънкан комплекта на Ингви. От всички изредени най-много харесвам Area67. Цитирай
TONY Отговорено Януари 16, 2017 Отговорено Януари 16, 2017 Хартман , на моята Washburn Nuno N2 съм сложил ДиМарзио фром хел на нек-а. Също е добра комбинация с БЛ500, на друга имам стадартната със Seymour Duncan '59. Иначе, както казва Бицев, когато не се налага, не сменям адатери. А когато го правя, ползвам всеизвестните - СД, ЕМГ, Ди Марзио, Гибсън и Фендер. 1 Цитирай
garcho Отговорено Януари 16, 2017 Отговорено Януари 16, 2017 Еarly 1970’s Matsumoku 3 single coil pickups. Цитирай
Jim-ph Отговорено Януари 16, 2017 Отговорено Януари 16, 2017 а матсумоку ползвали предимно Maxon Цитирай
ciriljhonson Отговорено Януари 18, 2017 Отговорено Януари 18, 2017 Lollar Telecaster '52 T Neck Pickup chrome coveр - neckLollar Vintage T Series Pickups - bridge Seymour Duncan lil'59 - bridge Seymour Duncan 59 BJ (pickup wound by Maricella Juarez) Gibson '57 PAF Rio Grande Pickups - Big Bottom Telecaster set Rio Grande Pickups - Muy Grande Telekaster - neck Rio Grande Pickups - Tallboy Humbucker Bare Knuckle - The Mule humbucker - bridge Bare Knuckle - Blackguard Tele Series LACE pickups - The Lace Hemi - set LACE pickups - The Lace Sensor Hot Gold 13.2 K - set Duesenberg Pickups - Domino P-90 - neck Обикновенно си селектирам адаптерите спрямо музиката която ще се свири, вида китара, дърво и тн. Минал съм през много марки и имам поглед, както към популярните така и към някои екзотики, вече изчезнали/спрени от производство, също стари класики и други. Единственото което не мога да преглътна е EMG на Gibson Les Paul. 2 Цитирай
lyu_records Отговорено Януари 18, 2017 Отговорено Януари 18, 2017 Не можеш да преглътнеш защото не свириш такава музика! 1 Цитирай
ciriljhonson Отговорено Януари 19, 2017 Отговорено Януари 19, 2017 ^ Не си ми разбрал хумора. Иначе, аз и наковани капачки от бира няма да преглътна. Що се отнася до музиката - Long Live Rock 'n' Roll !!!, едва ли Зак свири нещо друго. 2 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 19, 2017 Отговорено Януари 19, 2017 (Редактирано) Противно на повечето участници, аз обичам да си навивам адаптерите според китарата. Ако искам по-режещ и агресивен тон, ползвам плочка с керамичен магнит. (най-често на бридж позиция). А ако искам някак по-фин тон, ползвам блокче алнико-2 или алнико-5. Най-често навивам нек адаптера умишено една идея по-тих (по-малко навивки), въпреки, че е идейно да има по два извода (един от по-ранна навивка, и с ключе да се превключва между по-тихия и "нормалния" режим) - когато навивките са по-малко, тонът е по-бистър, освен, че е по-тих. Това дава възможност без пипане на волюма на китарата, или със съвсем малка корекция, когато ползваме средно силен овердрайв, да имаме режещ рокаджийски овердрайв на бридж адаптер, а когато минем на нек, звука да става по-бистър и ясен, което позволява например, да свирим и акорди, които не звучат замазано, особено ако пипаме по-леко с перото. Ако се ползват шишове от обикновена стомана, тонът е по-масивен, но малко по-мазен, с по-малко детайл. Ако се ползват сплави с по-малка магнитна проницаемост, за сметка на по-ниския аутпут се получава по-детайлен тон (така и индуктивността на бобините най-често намалява). Ако звукът на двата адаптера заедно е приемлив, обичам да правя комбинацията дефазирана - за да имам по-тих и плосък, дрънчащ тон за акорди, а когато тази комбинация е включена в хай-гейн усилвател - за малко по-плосък и някак отчетлив и режещ звук, доста подходящ за пънкарски powerchord пасажи като песни на Green Day, Offspring и т.н. Последно си навих адаптери за "жълтата" Wolfgang-подобна китара. Два алнико-5 хъмбъкера с умерен аутпут и малко по-слаб нек. Тя е с трипозиционен ключ и без TONE регулатор, а с нея свиря най-често на живо, което налага, да имам по-широка гама от възможности. Правенето на адаптери сега не е и трудно. С чичо митко взехме различни размери (бридж, нек) макари, някои от които навити (човек може да размотава просто) с различни цветове, подложки (основи) за адаптери, магнити, различни шишове и т.н. Така човек може сам да стигне до комбинация, която добре го устройва за съответната китара. Едно от нещата, които искам да пробвам е, да направя хъмбъкер от две макари, които имат в себе си алнико-шишове, като единичен адаптер, а отдолу да има и трета магнитно екранирана от звука на ктиарата макара, която "чува" само шума, а отделно от това, има изводи от всяка от основните две макари, някъде около 1000-1500 навивки по-рано от края. Така може да се получи адаптер, който има извод "хъмбъер", и извод "безшумен сингъл", които освен това са еднакво силни, а притежават цвета на fender-ски единичен адаптер. Друга интересна модификация, която може да се направи на китара е, тон регултора в едната посока, да маха високи честоти, в другата - да маха ниски, а да звучи балансирано в средата. Това ще е полезно при прекалено мазно звучащи усилватли. Всъщност, treble bleed кондензаторите, които понякога се слагат на волюм-а, вършат подобна работа при намален волюм. Редактирано Януари 19, 2017 от Evtim Djerekarov 6 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.