Baby Thomas Отговорено Септември 26, 2014 Автор Отговорено Септември 26, 2014 Споменатите по-горе Ultimate Ears са доста скъпи защото се правят конкретно за ухото на клиента (и не пасват на ничие друго). Вероятно повечето хора го знаят това. Не съм казал, че ще си купувам, още повече за цялата банда. Намесих ги, защото твърдението на Борката, че използващите in-ear монитори "губят връзка със случката" ми се стори странно. И ако беше така дори за половината хора надали от Ultimate Ears щяха да са още живи. Не знам колко точно клиенти имат тези типове, но са инвестирали $500 000 в тази новата технология. Ето и видео, в което обясняват и показват накратко старата технология, а след това и новата (за който му е интересно (има и странично инфо в клипа)): Идеята на темата беше за "сцепването" на сигнала и използването на нещо за стерео мониторинг с няколко кръга (повече от стандартните 1-2 моно такива с активни колони). Също така никой не е тръгнал да пазарува нещо за хиляди левове, по-скоро обсъждаме възможностите и вариантите за това и кои от тях са достъпни за любители-музиканти като нас. Цитирай
Kiko1 Отговорено Юли 25, 2015 Отговорено Юли 25, 2015 Здравейте , виждам ,че за последно сте говорили тук, преди почти 1 година по въпроса за индивидуален мониторинг.Доста се рових по форума ,но не намерих точният раздел и тук ми изглежда резонно да попитам ,имали някакви (разбира се че има) честотни ограничения за in ear monitoring в БГ.В моя случай разполагам с система https://m.thomann.de/es/ld_systems_mei_1000_g2.htm?o=3&ref=mal_a_3&search=1437846427 ,на вън (Испания) свиря без проблем , като се прибера ,дали ще ми върши работа или пак ...бъркане в джобовете. Цитирай
g_vayov Отговорено Август 4, 2015 Отговорено Август 4, 2015 (Редактирано) Диапазона 863-870 MHz е разрешен за ползване при излъчвана мощност до 25 mW. Този диапазон е предназначен за неспецифични устройства с малък обхват на действие. Източници > http://www.lz1fw.com/project/LZ_band_plan/ http://www.crc.bg/files/_bg/Reshenie_1607_tochka_1.pdf Редактирано Август 4, 2015 от g_vayov 1 Цитирай
Kiko1 Отговорено Август 4, 2015 Отговорено Август 4, 2015 Супер,благодаря за инфото,побирам се в диапазона.Ще го пробвам тази есен та да видим какво ще излезе. Цитирай
Koobenot Отговорено Октомври 25 Отговорено Октомври 25 Чета темата години по-късно и все още ми се струва, че цялото това упражнение за голяма част от случаите е overkill. Сега ще се опитам да си аргументирам хейта. Ако сме банда, независимо дали профи или хоби, за да се представяме добре трябва да бачкаме върху парчетата редовно. Хайде да хванем по-елементарния пример – хоби музиканти сме и се събираме веднъж на седмицата в една репетиционна, постановката е класика в жанра – две китари, бас, вокал и барабани. Ако повечето ни участия са в разни клубчета, мази, дори средно-голям или малък фестивал, размерите на помещението са близки до тези на репетиционната. Какво се получава? Още преди да сме ударили пулта и респективно PA, трябва да звучим добре в репетиционната – правилно настроени барабани, китарни/бас усилватели, добри аранжименти, вярно изпяти вокали и дори цялото нещо да е записано с един iPhone, да звучи добре само по себе си. Постигнем ли това, на каквато и сцена да се качим, единственото, което ни остава да уредим е добър мониторен сигнал на вокала и толкоз. Барабанистът го чуваме отвсякъде, вдига най-много шум, китарите ако искаме да ги чуваме разполагаме правилно амповете по сцената + подходящи настройки и се приближаваме до тях, да си слушаме солото, в противен случай се отдръпваме физически. Наистина ли е нужна цялата тази галимация, ако човек е решил да се слуша в общия микс и си е научил добре песните? Да, ако сме на стадион Васил Левски и правим концерт заедно със симфоничен оркестър, барабанистът стои в плексигласова кабина с цел да не пречи на останалите, а вокалът е голям колкото една човешка педя в неговите очи, може би има смисъл от такава постановка ... масово обаче забелязвам, че играе много по-голяма роля песните да са научени като хората и да е ясно какво се случва още преди да сме ударили PA, отколкото някакъв як сетъп за мониторинг, не дай си Боже на репетиция да сме с него и като идем другаде ... греда. 1 Цитирай
musicman Отговорено Октомври 29 Отговорено Октомври 29 ^ Барабаните ги чувате, ама колко точно силно искате да ги чувате в комбинация с останалите инструменти. Може ли да ги намалите? Китарните усилватели, който стои пред него се чува себе си и барабаните, ами другите? Идеята е да имаш един приличен микс от всички инструменти + вокали. А приличен за мен е е едно за теб друго, за барабаниста трето и т.н. Според мен си е доста полезно, но все още скъпичко. 2 Цитирай
Koobenot Отговорено Декември 12 Отговорено Декември 12 ^ Именно поради тази причина съм си правил експерименти песните да са научени като muscle memory наизуст. Няма да забравя, как в даскало правихме кавър на Sweet Child O Mine, там свирих електрически орган ... наистина, не помня кой ме сложи до барабаниста, но благодарение на факта, че си бях назубрил песента я изсвирих цялата, без да чувам нищо от себе си ... Далеч е от идеалния вариант, но помага ... Цитирай
musicman Отговорено Декември 13 Отговорено Декември 13 ^ ама идеята на personal monitoring е да чуваш от всеки инструмент по точно колкото ти искаш, а не да си представяш кой какво свири в момента. 1 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.