synchu Отговорено Декември 13, 2012 Отговорено Декември 13, 2012 Не е забранен бразилският палисандър за внос или износ, при наличие на необходимата документация. Има си такъв с документиран произход, който просто е баснословно скъп. Иначе честито. Сър е един от не многото, които правят Фендър по-добре от Фендър поради известни обстоятелства 2 Цитирай
Kalmar Отговорено Декември 13, 2012 Автор Отговорено Декември 13, 2012 (Редактирано) Ами може и да бъркам и да е само икономическа причината, но бях чел нещо подобно някъде. Най-вероятно им идва прекалено скъп и не им се занимава с уреждане на бумаги. Сър имат опции, които Фендер нямат, а и въпросните са доста удачни, особено за концертиращ музикант! Редактирано Декември 13, 2012 от Kalmar Цитирай
tocata Отговорено Декември 13, 2012 Отговорено Декември 13, 2012 (Редактирано) Да,аз знам, че вече не ги правят с бразилски палисандър може да им скъпо наистина. Иначе разлика разбира се има м/у хъмбърера и синглите но по скоро е в драйва на е в нивото,което е нормално. Да,2-та сингъла са Флетчър/Ландау а хъмбъкера е Олдрич. и 3-те са JST Kлючовете са Sperzel locking Редактирано Декември 13, 2012 от tocata Цитирай
tocata Отговорено Декември 15, 2012 Отговорено Декември 15, 2012 (Редактирано) Да,аз знам, че вече не ги правят с бразилски палисандър може да им скъпо наистина. Иначе разлика разбира се има м/у хъмбърера и синглите но по скоро е в драйва на е в нивото,което е нормално. Да,2-та сингъла са Флетчър/Ландау а хъмбъкера е Олдрич. и 3-те са JST Kлючовете са Sperzel locking http://www.youtube.com/watch?v=2sswK0gQpIc&feature=youtu.be Ето едно демо кофти звучи но,мисля, че може да се добие представа. Включена е в Marshall JTM драйва е от усилвателя + BB preamp xotic s.henderson.. Като цвят китарата се води кенди епъл ред Под различен ъгъл все различно изглежда може би поради перлите в боята Свиренето малко не го слушайте ама рано сутрин е така при мен Редактирано Декември 15, 2012 от tocata 9 Цитирай
stomanow Отговорено Декември 16, 2012 Отговорено Декември 16, 2012 Екстра е.Честито! П.П.Свиренето ти вечер к`во ли трябва да е.. 1 Цитирай
atanas_shishkov Отговорено Декември 16, 2012 Отговорено Декември 16, 2012 Страхотно звучи, поздравления! 1 Цитирай
kolio_k Отговорено Декември 17, 2012 Отговорено Декември 17, 2012 Много добре звучи и свиренето и китарата!!!! 1 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Декември 17, 2012 Отговорено Декември 17, 2012 Свиренето е много добро, а китарата опредено звучи класно. Особено много ми направи впечатление как звучат акордите в края на клипа с нея. Вярно Фендер, по-добър от Фендера . 1 Цитирай
tocata Отговорено Декември 18, 2012 Отговорено Декември 18, 2012 Да,и се разсвирва още по-вече и е наистина много удобна. Благодаря за мненията друзя Цитирай
Kalmar Отговорено Декември 18, 2012 Автор Отговорено Декември 18, 2012 По-правилно ще е да се каже - Стратокастър, по-добър от Фендер Стратокастър. Но както и да е казано е вярно! 1 Цитирай
atanas_shishkov Отговорено Януари 4, 2013 Отговорено Януари 4, 2013 1985 'Strat', White This custom 'Stratocaster' style guitar was built by John Suhr himself and it has not any specific brand. Features body made by Tom Anderson and painted in white by John, a Fender bridge, copy of Fender Stratocater '61 neck, Seymour Duncan Alnico Pro pick-ups and Dunlop 6110 frets*. This 'Strat' was favorite Mark Knopfler guitar in the mid of 80s. During the tour 1986 Mark used this guitar on Sultans Of Swing, Waltzing Mathilda и Going Home. Also the guitar was used on The Bug (studio and live) in 1991-1992. 2 Цитирай
atanas_shishkov Отговорено Януари 4, 2013 Отговорено Януари 4, 2013 (Редактирано) И малко наслада за очите - Suhr Modern Curly Koa Top Pau Ferro neck Ето и спецификацията : Modern Curly Koa Top: Body Wood: Mahog + 3/16 Curly Koa Top Neck Wood: Pau Ferro Back and Fingerboard Neck Shapes: Modern Elliptical GG .780 - .830 Radio: 16” Nut: Floyd Frets: Jumbo SS Bridge: Gotoh Floyd - Recessed Nut Width: 1.650 Hardware Color: Chrome Gears: Sperzel Locking Pickguard: No pickguard – Rear Rout Electronics: Volume, Tone, 5-way. p/p to split Humb Input Jack: Side Jack Knobs: Chrome Neck Pickup: JST Aldrich Neck Humbucker (Zebra) Bridge Pickup: JST Aldrich Bridge Humbucker (Zebra) Finish: Natural Gloss + Mother of Pearl Face, side dots & Logo with gloss headstock Редактирано Януари 4, 2013 от atanas_shishkov 1 Цитирай
Kalmar Отговорено Януари 7, 2013 Автор Отговорено Януари 7, 2013 Ето и малко история как е направена прословутата МК 1 на Марк Нопфлър от самия човек: Mark Knopflers was an interesting story, naturally I don't remember it the way Rudy does, something about designing on a paper napkin LOL. I already had a good portion of it built before we decided it was for Mark. IN fact you can see the body as I was working on it in an old D'Addario add. The first carved top I made was out of Alder, made a few, I think one of the first was for my dear buddy Eddie Martinez. Lots of sawdust flying around those days! They are all interesting stories for me buried in blood sweat and tears. Knopflers was the most challenging since I had less than one week to paint it and build it for the Mandela concert, I was scared it would stick to the case ! I already had begun the carve, it was just something I wanted to do. I had just finished one in Alder unbound. It was actually my first bound carved top and the lack of tools at my disposal made it a real challenge, I armed myself with a Die Grinder, some sanding disks and a router and let some dust fly. When I was in the carving process Rudy decided it would be a great guitar for MK for the Mandela Concert. They went out to lunch and talked about details like Pickup color etc but otherwise it was pretty much already set in stone. Mark had some extra ideas like tapering the headstock which I explained it was too late. He also didn't like the rings not matching the pickup color and wanted Ivory color so I mounted the humbucker from the back so no ring was used. He decided the bridge should be locked to the body since he had no intention of using the trem really but enjoyed the stability of a locking setup. I used his normal 6105 fret wire and added the EMG SPC on the push pull pot, EMG SA, SA, 85, I also put a circuit in there to try and balance out the Bridge middle combo. Building it on the fly at the last minute I realized the body was too thin for the switch and have a control plate not hit it so I had to get creative by cutting down the back of the 5way switch. It was Mahogany Back, 1 Piece maple top Lacquer Colors and Polyester top coat even on the neck since it is the only top coat that would dry in 2 days. At that time Anderson was cutting our raw parts but this was not programmed yet. So basically I only had a perimeter Body and neck to work with, it was only 2D no neck shape, no body carves etc, so everything else including paint was done by me which was kind of rare since we didn't really have a spray booth intended for that. Usually we had Pat Wilkins do the paint who also used to do Andersons paint since painting in NYC was sketchy. Eventually Mark grew less fond of the guitar as the neck was slim and he started to prefer larger necks. It always had a very unique tone though through his Jim Kelley amps. 1 Цитирай
Kalmar Отговорено Януари 7, 2013 Автор Отговорено Януари 7, 2013 (Редактирано) На въпросния страт всъщност частите са Schecter (правени за Шектър от Том Андерсън ). Не можах да намеря цялото интервю, но ето частта от него посветена на тази китара: Интервюто е взето някъде около 1985 година. Редактирано Януари 7, 2013 от Kalmar Цитирай
Heartman Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 Радвам се че вече и няколко човека в България имат Suhr,щото заслужават. Сприятелих се с един австралиец във фейсбук,който е доста добър и дава уроци free http://www.dofret.co.uk/interviews/chris-brooks-interview Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.