Jump to content
Българският форум за музиканти

Slinky

Members
  • Мнения

    369
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    2

Slinky last won the day on Август 20 2019

Slinky had the most liked content!

Относно Slinky

  • Рожден ден 10/08/1966

Previous Fields

  • Инструмент
    guitar, voice

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    57273911

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botevgrad/Sofia

Последни посетители

1741 профилни разглеждания

Slinky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

159

Обществена Репутация

  1. ^ Здравей Евтиме, ти нали свириш с Тони в Уран, така че всъщност се познаваме. Ако искаш като се съберем със Зомбитата, може да дойдеш някоя репетиция при нас, например неделя след обяд и там може да ти покажа на спокойствие доста от възможностите, доколкото и аз ги знам на този сетъп. Пък и да го пробваш. Иначе сега ще споделя и за останалите съфорумци с няколко изречения какво представлява сетъпа. Значи ампа е с 4 канала - clean, vintage, classic, modern, като на мен лично ми харесват и четирите. В ампа може да се превключи между чист канал, и останалите три, които са драйв. Има също така превключваем бууст и ривърб. Аз ползвам и римуут контролера и луупър кит, с който по миди канал се управлява ампа и е възможно да поддържа 9 присета. За сега имам само три ефекта, които включвам към луупър кита а него в ефект луупа на ампа. Луупър кита позволява да се включат тези ефекти и при настройка от римуут контролера да се избере който от тях искаме в даден присет (може и всичките). Тук му е мястото да отбележа, че ефек луупа на ампа може да се избира да бъде сериен или паралелен. Ампа също така има нойзгейт на драйв каналите. Отделно за драйв каналите има по един тример, с който може да се регулира нивото и тона на отделният канал(в случая само за класик и модърн, защото винтиджа се приема за отправна точка). Клийна има само тон. Иначе си има отделно волюми на чистия и драйв канала, също и трибандов еквалайзер. Без римуут контролер оперативността представлява - чист канал, един драйв, който си избираме от превключвателя - винтидж, класик или модърн, бууст, който е и за чистия и за драйва и ривърб. Ако включим ефект в ефекти луупа(например серийно), може да си ги включваме или изключваме по време на свиренето. Но с римуут контролера може всичко да си го подредим в присети. Освен това, римуут контролера позволява да настроим на присета и ниво, и гейн, което си е доста добра функция. Има и едно нещо, наречено power soak, което Томас Блуг го обяснява подробно във видеата за ампа (има ги в тубата, за който иска да ги изгледа), което е функционалност, която я има на най-старите едноканални лампови ампове. Там Power Soak позволява с фуут суич да повдигнеш малко нивото, че даже и драйва в крайното стъпало на ампа. И това е било нещо като бууст. Само че до колкото разбирам, схемотехнически и функционално не е същото. Просто по някакъв начин се насилват малко крайните лампи и това вдига и нивото на сигнала и драйва. Това май е било с някакъв резисторен делител, който се управлява от фуут суича. Та и това е имплементирано в римуут контролера и е възможно да се добави в някой присет, като нивото му се регулира. За сега има едно нещо, което малко ме дразни в ампа - при превключването на някои присети има малка латенция. Но все още не съм тествал дали е на всички (струва ми се че не е). Но трябва да си поиграя и да пробвам всякакви комбинации. Интересно е обаче да го пробват повече хора и да дадат мнения. Мисля, че това е сравнително нова машинка - май от преди 3-4 години макс, но обещава да се наложи и да я ползват доста китаристи. Особено поради това, че е компактна и лека, а и качествата и не са за подценяване.
  2. Здравейте и от мен. Относно темата, пробвал съм няколко пъти различни видове процесори. Като за в къщи - ОК, звучат добре, удобни са от оперативна гледна точка, но като за истински жив саунд, не ми харесват. Там където трябва наистина да свириш по-силно единственото решение е амп, най-добре лампов. Но в последно време, по-точно от около година събрах една конфигурация, която ползвам и мисля да ползвам и за напред (въпреки, че имам една хибридна глава Valvestate 100H с кабинет Cerwin Vega 15' / 150W и още едно лампово комбо Palmer). Конфигурацията включва - Bluguitar Amp1, Bluguitar Remote1, Bluguitar Looper Kit и DV Mark DV NEOCLASSIC 112 SMALL. Към това имам и един Boss DD-3 И Boss AC-2. Мисля да си купя още две педалчета, хорус и може би фленджър или фейзер. Имам и Cry Baby Wah, но ще го вържа като си направя педал-борд. Значи сетъпа ми се разделя на - педалборд, с всички ефекти римуут контролера и ампа на него и кабинета. Кабинета е 8.5 килограма, а останалият сетъп едва ли ще го надвишава. И в този ред на мисли всичко ми е достатъчно леко и удобно. А за саунд - няма да говоря. Задоволява ме достатъчно. Мисля че Томас Блуг е направил машина, която си заслучава вниманието. И е изцяло аналогова. Не че няма вече изключително добри процесори, моделинг ампове и т.н. и няма да се развиват още и още, но все пак ме влече аналоговия звук. А ако човек иска да свири по-простичко, може да свири само с ампа и кабинета. Но римуут контролера позволява да си направиш 9 присета, в които да използваш всички видове канали на ампа + комбинации от ефекти. Всъщност все още не съм разучил всички възможности на това чудо. Но има време!
  3. Здравей, прочетох някои неща и определено са готини. А и стават за песни. Въпроса е че сега ги чета за първи път. Трябва да седна с китарата и да пробвам нещо. Надявам се да се получи и да е готино. Приятен ден Чао Славчо
  4. А китариста на Такси е Иван Бански - и него го знам. Голема скица. Той всъщност е бивш мъж на певицата. Може и да е единя от двамата. Иначе тая песен наистина ми звучи мааалко джендърски.....Иначе си е супер парчето - готино и мелодично.
  5. Хе-хе - по времето на соца имаше страшно много песни, които си бяха кавър-версии на известни западни парчета, само с БГ текст. Така че не е чудно - въпроса е това парче кога е записано от Турбо, дали е преди Джордж Майкъл или след него. И ако е след него, дали пише на кого е музиката.
  6. Мда, така си е - много добре свири пича - сигурно е контрабасист, за да свири с такава постановка. Ако пък не е - браво на момчето. Само да се научи да свири така!!!
  7. Интересна темичка. Добре е наистина да има такава и ако има и други колеги, които имат подобни премеждия с клубове нека пишат.
  8. Здрасти, интересна джаджа. По мое мнение, ако намериш някой приятел фрезист, би могъл да ти направи набързо един такъв държаш за мобилен телефон от някаква пластмаса - тефлон примерно. Не знам обаче колко би ти струвало това. Всъщност зависи, колко ти е приятел човека. Аз примерно имам един такъв приятел из провинцията, който би го направил евтино. А ако имаш компонентите( както казваш, че ще ги поръчаш), предполагам няма да ти е проблем да си го сглобиш. Едва ли ще ти е нужен някой механик, за да го сглоби това. Пък си е и предизвикателство да си го чоплиш. Но може би се притесняваш да не прецакаш нещо по китарата? Успех!
  9. https://www.facebook.com/Pustinqkk/videos/501610909964133/?fref=nf
  10. Мда, така е на много места по света всъщност. Тези които са известни получават пари за свиренето, тези които не са, често си плащат за да свирят. Чул съм, че по доста от голепите фестивали има такъв вариант. Ако не си известен трябва да си платиш, за да свириш.
  11. Май е доста актуално
  12. spd7693 така е относно пробата и грешката. Но относно темата най-важното е да намериш потребността на публиката. Не веднъж съм питал - къде е българският Бон Джови, къде са българските Гънс енд Розиз? Няма ги! А това е една огромна дупка на пазара. В последно време попадам на доста интересни и качествени БГ банди, но като я няма основата, как публиката да стигне до тях. Те свирят наистина интересна и уникална музика, но не може да скочиш направо на тях, след като не си слушал блус, рок енд рол, хард рок, хеви метъл... Няма как. Освен това народа български все още не знае много добре чужди езици, добре е да му се пее на български. А много групи в желанието си да излязат извън границите на БГ пеят на английски. Лошо няма - нека пробват. Има и такива, които вече добиват някаква популярност навън. Но както го казваш - метода проба-грешка ще го покаже. И закона за търсенето и предлагането. Основен пазарен закон. И както бях написал по-горе - имайте пред вид, че ПУБЛИКАТА ви плаща хонорара, не собственика на клуба. Обикновените кръчмари се водят твърдо от закона за търсенето и предлагането. Като се търси нещо го предлагат, като не - сменят формата. Такива като мен се опитват да направят нещо, което да даде почва на рок музиката за съществуване. Но повярвай не съм благотворително дружество и искам ако правя нещо, поне да не съм вътре. За съжаление за сега само инвестирам в обурудване и техника, но пък се обурудвам все по-добре. И отново ще си отворя рок клуб, като се надявам този път да е за по-дълго време и да е по-успешен проект. Все пак и аз се уча от грешките
  13. За протокола - Saigon Kick наскоро се събраха, почти в оригиралния състав - не присъства само Tom Defile. На негово място като басист е Chris McLernon. Иначе останалите стари муцуни са налице. Най-вече, лично за мен де - човекът-оркестър Jason Bieler!
  14. Много добра статия. Човека обяснява това, което и аз си повтарям от години - трябва да се работи постоянно, целенасочено, с ясна представа какво искаме и как да го постигнем. И без големи надежди, за да няма големи разочарования. Тук ще цитирам също мъдрата мисъл на Николай Хайтов - едно е да искаш, друго - да можеш, пък трето и четвърто да го направиш!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.