Jump to content
Българският форум за музиканти

mproject

Members
  • Мнения

    184
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    1

mproject last won the day on Февруари 12 2016

mproject had the most liked content!

Относно mproject

  • Рожден ден 07/18/1981

Previous Fields

  • Инструмент
    виолончело, бас китара

Contact Methods

  • AIM
    skype: tina_koilova
  • Website URL
    http://www.dvine.bg
  • Yahoo
    e-mail: tina_koilova@abv.bg

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    София/ Пловдив

mproject's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Обществена Репутация

  1. Работете към някое читалище, така хем ще имате стая за преподаване (без да е у вас това), в същото време всичко ще е законно и цялото счетоводство и административна бумащина ще я изпълнява счетоводителя на читалището. А Вие, завършвайки музикално училище, имате квалификация професионален музикант, отделен въпрос е че е добре да имате и педагогически профил в бъдещата диплома, за да е всичко тип-топ, но и така имате диплома за професионална квалификация. Обиколете всички читалища и вижте с кое ще се договорите да ползвате стая когато имате уроци и какви условия могат да Ви предложат те - какъв тип договор, на какъв хонорар и т.н.
  2. Направили са компилации с музика в различни стилове за озвучаване на музикални обекти и при сключване на договор търговският обект приема че ще ползва само техните компилации за срока на договора, които те му пускат чрез стриминг. Музиката, която използват е с уредени права - те цитират и по кой закон работят: чл.58 ЗАКОН ЗА АВТОРСКОТО ПРАВО И СРОДНИТЕ МУ ПРАВА - това е копирано от сайта им. В договорът е упоменато че търговският обект не носи отговорност пред инспекторите на МК при проверка за музиката, предоставяна му за ползване от доставчика. *** Има и много други такива фирми (поне още няколко). Обикновено сключването на договор с тях, а не директно с Мюзикаутор и Профон е по-евтино (защото един вид те предлагат споделена услуга - едни и същи музикални компилации се използват от много търговски обекти). А те предварително си уреждат с Мюзикаутор, Профон или други дружества за интелектуални права правата за ползване на музикалните произведения според съответните закони. * * * Между другото - по мое лично мнение, сайтът им е приятен и музиката също :-)
  3. Според мен в Музикалната академия - така мисля аз. Софийският университет - аз съм го завършила и една от специалностите с които се дипломирах там е Педагогика на музиката с профил Класическо пеене. Реално за мен беше Ок, защото не преследвах кариера с тази специалност, вече имах средно музикално образование, учих при добър педагог - и в средното, и във висшето. Но СУ няма да ти даде повече от един урок в седмицата по специален предмет, при това от скоро там специалният предмет се изучава факултативно, т.е. акцентът пада върху педагогическите дисциплини и теоритичните часове. НМА има цял вокален факултет - ще имаш уроци по пеене, по актьорско майсторство, по вокални ансамбли и т.н. И най-вече ще попаднеш в правилната среда - ще си заобиколен от хора, които също растат в областта на тази специалност. Ако наистина искаш да се развиваш като певец, според мен там ще е добър вариант. Обаче задължително от сега се свържи с преподавател, по възможност който е в комисията и започни да ходиш на уроци при него, за да те знаят когато се явиш на изпита. За НБУ не знам много. Знам че имат много, много добра база, че правят доста концерти, че ако искаш може да научиш - от теб зависи. И че семестриалните такси там са високи. * Може би някой който е учил в НМА или НБУ също трябва да се изкаже, всяко мнение все пак е субективно ;-) Което и учебно заведение да избереш - успех!!!
  4. Здравейте колеги музиканти, "Клубът с трите букви на Графа не плаща" - така планирах да бъде заглавието, но темата трябва да е конкретна. * * * Пиша този пост до всички музиканти, свирещи в групи, като целта ми е да предупредя: НЕ свирете в AMG клуб на Граф Игнатиев в София - има голяма вероятност да не ви платят. И дори след това да ви заплашват - такъв е случаят с мен и моята група. Цялото инфо тук: В последните дни на октомври или първите на ноември получих обаждане за AMG - "Можете ли с групата да свирите в събота в клуба". Договорихме се за хонорар, дори се разбрахме за преференциална цена, защото разработват сцената, като предложиха регулярно участие всеки месец. Направихме дизайн на рекламни материали, пуснахме инфо по медиите. Предложих им експресно пускане на рекламни ваучери - отказаха, защото рекламната им политика била на по-високо ниво. Както се досещате последваха репетиции, дори имахме уговорка с клуба да преобладава рок репертоар за въпросната вечер. Изпратих технически райдър, оказа се че и една стойка нямат... Занесохме си всичко, дори и огромен мокет за сцената, че е хлъзгава като стъкло. Саундчек - труден. Без да съм специалист, по всяка вероятност не е направено акустично изчисление на помещението, позициониране на сцената, професионално звукоизолиране и съобразено с това поставяне на озвучителната апаратура - най-вече колоните имам предвид. Може и да греша - аз останах с такова впечатление. Мина саундчека, нагласихме звука - да е оптимално добър и за публиката, и за групата на сцената. Участието мина на максимални обороти от наша страна - 3 серии по час, настроение, хитове всичко. Ето и коментарът на клуба по време на вечерта: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=954829407923382&set=a.839471746125816.1073741827.100001889966104&type=3&theater (на снимката се виждат много танцуващи хора, над снимката пише: Ииииии лооооввв) Имаше хора, но не мога да кажа че посещаемостта беше голяма. Участието беше подадено "Можете ли да свирите тази събота в клуба". Изсвирихме 3-те серии. Тръгна си публиката и управителят каза - нямаме пари да ви платим (днес) - ще се разплатим следващ ден. Питам защо, как - било платено с парите на барманите, разни доставки и т.н. И така започна всичко. Вечерта след свиренето, тъй като аз твърдо казах че трябва да дам на всички от групата пари за транспорт - ни бяха изплатени 100 лева. След 4-5 дни управителят звънна да се разплатим - аз Ок, но той каза че не е в клуба, хайде утре, на следващия ден ми вдигна късно, след това влезе в болница и ние заминахме да свирим в Русе. Като се върнахме от Русе започнах да звъня на управителя, на мениджърката, по чиято покана свирихме... След няколко седмици бях "прехвърлена" към телефона на шефката на клуба. Всички казват - ще ти се плати. Управителят и мениджърката напуснали и трябвало клуба да ни плати. Клубът твърди че парите ги дали на управителя, но щели да ни се издължат - да изчакаме да минат коледните партита. Отворих общ чат - с управителя, мениджърката и клуба. Мениджърката писа да ни се плати веднага и че е крайно разочарована от ситуацията, управителят писа че клуба трябва да плати (след това напусна разговора), клубът въобще не се включи в чата. Поисках среща на всички в клуба - нямаше желаещи да се случи такава среща. Ходих през декември до клуба - същата информация - да изчакам да им минат партитата. Минаха коледните партита и през януари една вечер отидохме с групата в клуба - Клубът празен в 21 часа, в 22 часа пак си беше празен. Имаха обявено събитие - влизаме и пет човека се надпреварват кой по-напред да ни каже "Добър вечер". Виждам шефката и й казвам че искам да поговорим. Сядаме на най-крайната маса. Идва сервитьорът, поръчваме си по нещо, носи ни напитките и държи да си платим веднага - плащаме си ги. След около 30-40 мин. идва шефката. Цялото заведение продължава да е все така празно. Сяда на масата и започва да крещи по най-неочакван начин - какви сме ние, целият й бизнес сме били развалили, как сме могли и прочие неща - думата не може да се вземе от крясъци, бих казала истерични (по моя преценка). На въпроса какво има предвид - казва че по целия интернет сме били писали че не ни е платено. Казваме - не е вярно, и да видим къде сме писали - да отидем на компютъра да покаже - не знаела къде - така й казали. Ние пак казваме че не е вярно. Всичко приличаше на блъф - евентуално като се разкрещи и да си тръгнем, но й се каза че това не е Ок разговор. Шефката на клуба стана, отиде до бара и се върна с един телефон в ръка. Мъжът й искал да говори с мен, казах й че нямам какво да говоря с него, не го познавам, но тя настояваше - трябвало. Взех телефона, представих се, а от там се започнаха: псувни и заплахи - как щели да ме влачат за косата по всичките стълби, заплахи за саморазправа, изрази като п___и и всякакви подобни как да се махаме отттам, за да не притесняваме жена му. Една стотинка нямало да ни се плати. Тук всичко това го пиша с 2 реда, но беше брутално - ужасно много заплахи. На въпросът с кого разговарям ми се отговаря с обръщение "Ма". И след като не можа да ме надговори с нещо смислено и няколко пъти не отговори кой е че държа да се представи. Затвори. Погледнах я шефката, попитах я колко струва този телефон, важен ли й е... Върнах телефона. Допих си пиенето взех чашата и я хвърлих на пода в страни. Извадих 10 лева и й ги хвърлих на нея (в ръцете, в краката, не знам къде). Казах й че й плащам чашата. Че така работя аз - като ползвам нещо си го плащам. И че имам ниво, за разлика от нейния стил на работа и отправените заплахи за саморазправа върху мен. Явно това с чашата беше неочаквано. И аз не съм го планирала - дойде ми отвътре да го направя. Да ползвам чашата (публично) и да я заплатя. Чашата не се счупи, настилката е мокет, въпросът беше чисто принципен и "свърши работа". Бяхме тръгнали да си ходим, ситуацията беше ъпсурдна, нямаше делови разговор - имаше истерични крясъци от страна на шефката на клуба/ Противоречиви изказвания - как управителят трябвало да ни плати, но тя щяла да ни плати, как не вървяло, и на други хора се дължали пари - за тоалетната хартия, на доставчика на ред бул, на момиче, което им печатало менютата... След като бяхме станали да си ходим, последва - чакай малко, седни сега тук, ще ти изплатя хонорара, утре ще ти го изплатя. Но ще ти изплатя по-малко, защото... не съм уведомена че ви е толкова... На следващия ден последваха пак заплахи - кой е мъжът й, мафията и т.н. Бяха ни изплатени и забележете 40 лева!!! Последва ъпсурдното предложение да ни се изплаща хонорара на по 20 лева на части. Последваха и още крясъци по телефона и така приключва кореспонденцията ми с AMG клуб на Граф Игнатиев в София. ТРИ месеца след като сме свирили там вече смятам да не си преписвам всяка седмица в тефтера че имам неприключена работа с тях. Реших да пиша тук и да затворя страницата. Реално тези принципно изработени от нас пари с всичките нерви след участието... те вече започват да губят "давност". За мен виновен за неизплатения ни хонорар е клуба!!! Вина за неизплатеният ни хонорар носят и управителя, и мениджърката - защото ни поканиха, а не приключиха ивента като работа докрай. Държа да споделя че 2 дни преди датата ни за свирене в AMG клуб, ми писа човек непознат за мен - в facebook, профилът му не е с име, а с псевдоним. Пазя кореспонденцията с него. Предупреди ме че няма да можем да си вземем парите от AMG и да ги искаме предварително. Те са имали проблем с неговата група. Мениджърката, която ни покани не беше непозната за мен - работили сме преди с нея и й се доверих. След предупреждението се чухме пак с нея - за сериите, за репертоара, за ивента, за парите, каза че всичко ще бъде точно. Тя имаше работа същата вечер и си тръгна по време на втората ни серия. На другия ден получих съобщение - всичко точно ли мина, изплатен ли ви е хонорара. Не мога да кажа че не се е интересувала от крайната развръзка на случая. Управителят вдигаше веднъж на 3 позвънявания. Каза че и на него клуба му дължи много пари. Клубът реагира изключително неадекватно. С всички отправени заплахи, крясъци, предложение за изплащане на хонорара по 20 лева, но когато те решат и се обадят, псувни... Буквално пред мен плюха и на думата "бизнес" и на думата "мениджмънт". Уважаеми колеги музиканти, От години не съм била активна във Форума, но за мен е важно да опиша целия случай, за да го приключа. Моят призив е - не се лъжете, не свирете в AMG клуб - клубът нито има публика, нито е рок като интериор, нито има бек лайн някакъв поне, нито имат уважение към музикантите и се стремят да са коректни към музикантите. Любезни са докато им вършиш работата - свириш, после любезно казват че няма пари и като не разбираш любезно, а искаш всичко да е точно - получаваш най-бруталните заплахи за телесна саморазправа. * * * Това е всичко по случая към 12-ти февруари 2016 г. В случай че клубът желае да отговори или някой друг да вземе отношение - форумът е своеобразна трибуна и може да се направи разискване по случая. В случай че някой ден ни бъде все пак платено - поемам ангажимент да намеря този пост и да напиша под него че ни е платено. Заставам с името си зад всичко написано по-горе. С уважение към всички музиканти и труда който полагат и с уважение към всички клубове, които се разграничават от подобни на горния случай, Тина Коилова Мениджър на D.VINE 12.02.2016 г. София
  5. Zero Project Studio в центъра на София и Lapni.bg представят следната оферта: Eдин час репетиция на солов изпълнител или група за 5 вместо за 10 лв. Закупените ваучери важат от 20.09 до 20.11.2011г. включително. предоставят 15% отстъпка от цената на многопистов звукозапис за една песен. Всяка група, закупила ваучер, получава право на участие в новото радио предаване Zero Night по NO!FM. Ползвателят на ваучера може да е различен от лицето, закупило ваучера. Можете да закупите неограничен брой ваучери за Вас и за Ваши приятели. Един ваучер отговаря на един час репетиция, ако искате да репетирате два часа, ще ви трябват съответно два ваучера. Задължително предварително обаждане за запазване на часове. http://www.lapni.bg/offer/996/%D0%9C%D1%8F%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%85%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%A0%D0%95%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A0%D0%90%D0%99%D0%A2%D0%95-%D0%B2-Zero-Project-Studio-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-5-%D0%BB%D0%B2.-%D0%BD%D0%B0-%D1%87%D0%B0%D1%81 За контакти: София, бул. Александър Дондуков 67 0878 77 40 94 http://zeroprojectstudio.com/main/
  6. МУЗИКАУТОР: http://www.musicautor.org/ - относно права за музика, текст, аранжимент ПРОФОН: http://www.prophon.org/ - относно изпълнителски и продуцентски права т.е. в България организации за управление на права в областта на музикалното изкуство има и те се стремят да защитават правата на регистрираните при тях музикални произведения и съответно техните автори на музика, автори на текст, автори на аранжимент, изпълнители и продуценти. Друг е въпросът до каква степен успяват да бъдат ефективно работещи, предвид нежеланието на повечето "частници" да плащат за използване на интелектуален труд. По отношение на Законът за авторското право и сродните му права бяха приети промени от Парламента на дата 10.03.2011 (промените касаят основно и почти единствено Чл. 26). Както всяка промяна, и тази промяна има положителни и негативни аспекти. И все пак, препоръчително е всяко едно музикално произведение да бъде регистрирано и в МУЗИКАУТОР, и в ПРОФОН. Поздрави, Тина
  7. Здравейте! В настоящия момент разглеждам три чели, които за съжаление не мога да чуя и да посвиря на тях, за да разбера "струват ли си". Темата е свързана с предстоящо закупуване на виолончело с обучение и просвирване. Трите чели, които разглеждам са в Германия и са на разумно приемливи цени, особено ако звучат добре :-)Въпросът е какъв процент е възможността да звучат добре? Затова реших да се допитам до форума - някой закупувал ли е струнен акустичен инструмент "по каталог"? Някой знае ли нещо за тези фирми и има ли техни инструменти? Кое от трите чели според вас е по-качествено(аз съм се спряла на първото :-), то ли е? По-добре ли е закупуването на страро българско чело, примерно кремонско - на определено по-висока цена, без лък, калъф, колофон и машинки - поне в повечето случаи така се продават :-) Челото ще бъде за човек - музикант, който свири на друг инструмент, но му е мечта да просвири и на виолончело :-) Виолончелото няма да бъде закупено с доставка, има възможност да бъде купено на място. Ето ги и линковете: http://www.musik-steinbach.de/Streichinstrumente/Celli/Steinbach-4-4-Cello-im-Set-handgearbeitet-und-wunderschoen-satiniert.html http://www.thomann.de/gb/thomann_celloset_44.htm http://www.thomann.de/gb/thomann_gothic_cello_44.htm Благодаря предварително за съдействието и за отделеното за темата време! Тина
  8. Виж тук: http://www.metronom-sz.narod.ru/index.html Звъниш и любезно питаш за контакти на преподавателя по конкретния предмет - от опит знам, че се получава, дори и във висши учебни заведения ;-) Успех!
  9. Ето една интересна новина по темата "Рок живота в Русе" - твърде е вероятно за русенци инфото да не е ново :-) http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3436711 Успех на Цецо и на целия екип! Ние - другите - може само да им се възхищаваме за инициативата! Дано да има повече такива проекти и както се казва: "Сега в Русе, скоро и в други градове" ;-) Поздрави, Тина
  10. Здравейте! Какъв тип зала търсите, т.е. какво ще бъде събитието - конференция, рок концерт, джаз среща или какво друго? Има няколко зали, за които се сещам, но ако е възможно уточнете за какво Ви е необходима тази зала и с какво оборудване трябва да разполага за посочената цена (освен с 300 стола). Ако е представяне на група - "прегледали" ли сте наличните клубове в София? Успех с начинанието ако не се "чуем"! Тина
  11. Здравей Явор! Във връзка с твоето запитване и създалата се дискусия, потърсих педагог, който да ти бъде полезен - адекватно и коректно да поеме отговорност за твоето обучение по класическо пеене - от постановка на гласа до изработване на музикална фраза към целите, които заедно си определите. Звънни ми, за да се договорим за среща и да те запозная с преподавателя. За сега мога да споделя, че е действащ музикант, солист на голям състав и притежава необходимия за преподавателската дейност опит. Важно е, когато говорим за преподаване по пеене на мъж и преподавателя да е мъж - това е основен момент особено при пеенето на класическа постановка. Затова и търсенето на преподавател отнема време, аз също се допитах до колеги музиканти, преди да съм сигурна в препоръката си. Моите телефони са: 0885 76 20 17 02/ 41 77 637 Поздрави, Тина
  12. Има преподаватели по оперно пеене, не е като да няма. Пиши на колко години си и какво те провокира да се занимаваш с оперно пеене, т.е. каква ще е целта на обучението. Поздрави, Тина
  13. Проф. Александър Пумпалов - 02/ 980 86 35; 0896 896 628. Живее и преподава на ул. Гладстон - както каза той - в неговия "дом (или клуб) на музиканта". Моята лична среща с професора беше уникална и наистина никога няма да я забравя. Беше лятото на 2007г. и аз му звъннах заради запитване, на което очаквах отговор по тел., но той каза че трябва да се видим и отидох в ателието, където преподаваше уроци. Почти час ми свири и то не на китара, а на пиано все златни парчета от репертоара на джаза и евъргрийна ... Срещата ни имаше резултат и винаги ще му бъда благодарна за съдействието!
  14. Днес, около 15 часа, въпросният организатор на рок събития беше в Райония съд в София - не знам по какви дела, но изчакваше навън, после пак влезе. Дано този път си е получил урока и ентусиазмът му да действа в тази сфера отшуми. Проблемът е не само че той е станал за присмех и заслужено ще получи "Х" брой призовки, но и че прецаква и без друго трудната за поддържане рок сцена.
  15. 41 Международен музикален фестивал “Софийски музикални седмици”- 2010 „БЪЛГАРИЯ ПО СВЕТА” май-юни – Изложба "Софийски музикални седмици и акцентите на европейската култура" - пред НТ "Иван Вазов" 23-27 май – Национално музикално училище - Майсторски клас по арфа на Сузана Клинчарова и заключителен концерт 24 май – 17 ч. - Зала "България", Студио "Музика" - Представяне на книгата на Евгени Клинчаров „Пантеон на българската култура” с участието на Стела Димитрова-Майсторова – пиано и Сузана Клинчарова - арфа 26-27 май – Национално музикално училище - Майсторски клас на Томас Гарсия - китара 1 юни - Майсторски клас на Елисо Болквадзе по пиано и прослушвания на Фондация „SOS Talents” за подкрепа на талантливи пианисти от 8 до 15 г. 2-3 юни – Национално музикално училище – Майсторски клас по пиано на Пламена Мангова 4 юни – 17 ч. Национална музикална академия – представяне на научната продукция на Академията от последните две години 7, 10 и 24 - „Българските оперни звезди” - Филмова програма на Магдалена Манолова 9 юни – 18 ч. Зала "България", Студио „Музика” - Представяне на диск, посветен на Марин Големинов и на сборник с материали, посветени на 100-годишнината му 11 юни – 18 ч. – Камерна зала "България" - Семинар на проф. Клод Ленерс "Музиката на Лучано Берио за тромбон" 13 юни – Ден на отворените капаци с фирмата за пиана „Бродман” – Виена 14–16 юни – 10.30 ч. – НБУ - Семинар на проф. Райнер Бишоф “ГУСТАВ МАЛЕР – философски, естетически и музикални ракурси” 15 юни – Представяне на нотен сборник на Сокол Георгиев 18 юни - Кръгла маса по проблемите на финансирането на музикалните дейности „Риформаре – поко а поко” 22 юни – Представяне на книги на Мариана Булева, Милена Божикова, Елисавета Вълчинова, проф. Иван Бакалов, Клара Мечкова, Анда Палиева, Иванка Влаева – „Пътят на коприната” 25-27 юни – Майсторски клас по виола на Даниела Иванова За допълнителна информация - тел. 954 9086, 0887 652131 и 0882 44 34 16 www.sofiaweeks.com
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.