-
Мнения
1554 -
Присъединил/а се
-
Топ дни
180
Koobenot's Achievements
-
Вчера се заиграх с новата версия на VirtualDJ, която може да прави realtime разделяне на stem-ове, като за "last minute request" от клиент по време на озвучаване, "можеш ли да ни отделиш вокала, не намерихме инструментал" се справя доста добре. https://www.virtualdj.com/stems/
-
^ Щом успяваш да се разминеш без миксер, значи всичко е 6 точки.
- 15 replies
-
- 1
-
В страни от темата, понеже виждам, че имаш goRack на DBX, EQ-то му не може ли да ти реши този проблем или не "лекува болното място"?
- 15 replies
-
^ От много буустване глава не боли, стига да няма изгорели ампове ...
- 15 replies
-
- 2
-
Първо, признавам си, че си падам малко екстремист и второ, нека те запозная с добрият ми приятел Ерик Клептън, с когото ще ходим на касаплък в Симитли по празниците https://www.fender.com/en-US/parts/controls-switches/stratocaster-mid-boost-kit/0057577000.html
- 15 replies
-
Всичко е до конкретно помещение, брой устройства и контекст. Но поне статията дава отправни точки откъде човек да очаква проблеми.
-
Без да знаем в какъв амп ще го пускаш и дали имаш FX loop гадаем просто. Щом питаш дали да е "преди дилей-ривърба или след тях", най-вероятно схемата ти е нещо от сорта: китара -> кабел -> дист -> някаквки_други_ефекти -> дилей/върб -> вход на ампа -> микрофон/DI изход -> централно Ся, нека първо да помислим каква е ролята на booster-а и в какви комбинации може да се ползва в горния сценарий. Свириш на clean канала от кубето, обаче идва време да солираш, независимо над подложка или работиш с банда, удряш booster-а и какво прави той – вдига ти входното ниво с +15dB и ако топололгията на ампа има голям headroom преди изкривяания или си е направо транзисторен, крайният резултат е, че китарата ще се чува по-силно и ще изплува в микса. Приключва ти солото, удряш го пак да го изгасиш и си продължаваш. Ако свириш с лампов амп, който има само един канал да речем и няма достатъчно gain, че да ти криви както ти харесва, booster-а е удачно решение, за да ти изкриви канала, все едно печелиш "още един канал" от педалче. Имаш хеви-метъл амп, като Mesa Boogie да речем и бустера го ползваш с намален гейн до края или примерно работи на 10% колкото да ти компресира канала и всички паур акорди да ти звучат еднакво. Тоя distortion дето го ползваш примерно ти криви прекалено много и искаш да имаш още една алтернативна опция за overdrive или пък примерно си нагласил диста да няма много гейн и като натиснеш буустера, да спечелиш още гейн и така да си разшириш наличните тонове по време на творбата. Употребата му в горния чейн след дилей-върб би имала смисъл според мен, единствено ако искаш да го ползваш като някакъв глобален gain stage – примерно нагласил си си целият тон и накрая искаш на моменти просто да изплуваш над всичко ... аз в такъв контекст бих го сложил там и това при положение, че ампът няма FX-Loop. Това си идва и със своите последствия, зависи колко стерилен или оцветяващ ти е бууста ще ти се промени тона глобално. Когато го слагаш преди дист или други ефекти, буустера им променя характера, защото стои на входа - диста ще стане с повече гейн, дилеят и върба ще получат по-голямо входно ниво, което ще рефлектира върху броят и типа на повторенията на дилея и върху поведението на самият върб ... ако има други ефекти, ще има друго влияние върху тях над входа. Изясни си какво искаш да постигнеш и ще разбереш къде му е мястото ... и още по-важно дали ти е нужен изобщо. P.S. кое къде стои и как му влияе най-лесно можеш да разбереш, като вкъщи си инсталираш един multi-fx guitar processor като BIAS FX/Guitar Rig и почнеш да въртиш и да им променяш местата и ще чуеш на практика какво става ... но според мен всяко решение трябва да е водено от някаква логика.
- 15 replies
-
- 1
-
Тука ми попадна едно интересно клипче по темата Q4, че "не всичко, което лети, се яде" ...
-
Много готино и много стилно! От една страна хъмбъкерите ми мътнеят малко спрямо това дето съм свикнал да слушам Вай, но пък от друга страна тонът звучи по-топло и луксозно. Освен това факта, че нямаш wammy bar не ми липсваше изобщо. Единствено като критика мога да кажа, понеже го слушам от дете е, да пробваш да си нагласиш ампа на drive канал и да изчистваш с volume потенциометъра като него, иначе и така със смяна на драйвовете пак е яко с крак, но няма такава голяма експресивност ... не знам и колко динамично ти се държи ампа, може да не е възможно. За свирнята – както обикновено 6 точки, безкомпромисен!
- 1 reply
-
- 1
-
- steve vai
- tender surrender
-
(и %d още)
Тагове:
-
Понеже никога не ми се е налагало да ходя, ми се иска да попитам ... събранието във входа ли се провежда? Сега в тези хали и студове там ли мръзнете всеки с ватенка скръстил ръце или сядате у някое кафе/кръчма ... питам съвсем сериозно без грам хейт/подигравка.
-
Koobenot started following Ново разпределение на радиочестотен спектър в обхват UHF
-
Редица колеги музиканти/озвучители/DJ-и работещи по заведенията се оплакват за спиращи и прекъсващи безжчини микрофони в UHF-а обхвата. Причината са новите честотни диапазони и разпределението им спрямо различните дружества, които ги ползват. Идеята е човек взимайки предвид работния режим на микрофона, с който разполага или да го настрои правилно, за да няма биене или да го замени с такъв, който работи с честота, която не попада в диапазона. Ако трябва да бъде обяснено с прости думи, идеята е като идете да се изявявате по заведенията, микрофона ви да не влиза в конфликт с рутера, мобилните телефони на гостите и другите устройства, които пренасят сигнал в споменатите честотни ленти. Повече информация, по-долу: https://crc.bg/bg/statii/840/razpredelenie-na-radiochestoten-spektar-v-obhvati-700-mhz-800-mhz-900-mhz-1800-mhz-2-ghz-2-6-ghz-3-6-ghz-i-26-ghz P.S. Тагвам колегата @yamaha, който често ползва такива микрофони и би му била полезна статията.