yamaha
Members-
Мнения
1332 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
140
yamaha's Achievements
-
Стига да нямаш много рутери наблизо. Спокойно, надали ще съвпаднат с твоето G30, пък и имаш канали, които може да местиш. Всъщност преди месец бях на едно озвучаване с много безжични микрофони (около 20), което го правеше един мой познат озвучител. Доста се озори с честотите, защото почетни гости бяха президентът и жена му + цялата му свита телохранители. Явно им е практика, където отидат за повече време (а президентът стоя над 2 часа в залата), да пускат някакви заглушители, понеже моят познат се оплакваше, че никога не му се е случвало такова нещо, да мести честоти на някои от микрофоните и когато сканира ефира се видя, че и на 2.4 GHz също има разни гадости, дето се месеха в този обхват.
-
И с двете е добре. Първоначално повече ми хареса с Гибсъна (напълно първосигнално), но впоследствие се усетих, че всъщност във втория вариант ме разсейва по-силния баланс на китарата на някои места и като си го представих как би звучало с по-тиха китара...и Фендера ми хареса. П.П. Сега си ги пуснах пак и даже вече не чувам китарата да е по-силна. Вероятно с Гибсъна ми допадна повече, понеже саундът е по-близък до тоя на Джордж Бенсън, а той ми един от любимите музиканти.
-
Или имам много свободно време, или трябва да отида на психиатър в скоро време. Реших да направя същата процедура и с твоето свирене за сравнение. На същото място Melodyne казва, че не само не правиш никакво глисандо, но дори и тонът ти е с 1/5 по-висок от 'си бемол', което явно допълнително съм отчел подсъзнателно.
-
Ти пък да не мислиш, че аз изобщо съм го чувал така детайлно и съм се замислял над такива дреболии навремето... Пък и изобщо не ми е пукало кое къде го свири, защото съм слушал музиката като цяло, но сега понеже стана дума, че той прави глисандото, а ти не, и затова ми идва малко фалшиво и не в тоналността тоя 'си бемол', та затова го поразнищихме. Оня клип по-горе дето са полуизолирани траковете също върши работа, въпреки, че са по двойки инструменти, но си направих труда да изкарам от оригинала само китарното соло на въпросното място (доколкото беше възможно), най-вече за себе си да се уверя дали не оглушавам от възрастта. Наистина си е там това глисандо към 'ла' и всъщност е толкова кратко за част от секундата, че нетренирано ухо изобщо няма да го забележи. Забавих отрязъка достатъчно, че вече и нетренираното ухо да го чуе и го слагам в поста. А специално за Koobenot го прекарах и в Melodyne, за да се види нагледно. Първият скрийншот е общата картина на мястото от аудиото, барабар с обертоновете, а вторият е "макро" на въпросния "си бемол->ла", където ясно се вижда (вляво е ориентирът за тоновете), че той започва малко по-ниско от 'си бемол' и накрая бързичко отива към "ла". Баси що писане му направих за 1 секунда музика, но се надявам повече да не пиша за подобни места или поне не толкова много. time slow.ogg
-
Понякога съм се изумявал как някой, който наистина може да свири, успява да изкара невероятни нюанси на някакво базово пиано от рода на P-45 и в тоя момент се сещам за колегите, дето питат в темите какъв "по-качествен интерфейс" да си вземели, че да им станел по-як звука, при положение, че и в момента разполагали с нелоши интерфейси. Якият звук няма да го постигнеш с нов интерфейс, а с качествено свирене, а Данев го може това...просто му се отдава.
- 6 replies
-
- 3
-
- pink floyd
- david gilmour
-
(и %d още)
Тагове:
-
Няма нужда от мелодайна - всеки тон от това соло се чува идеално и остава завинаги в съзнанието ти.
-
Знам, че не е точен в оригинала (трябва пак да си го чуя някой ден целия албум), но там е умерено неточен, докато ти го удряш прекалено високо - направо си е чист 'си бемол' във фа# минор ...абе забрави, идеално си е, пък ония съм ги слушал на запис, знам ли дали на някой тейк не го е изсвирил и той като тебе и после да го е презаписал. П.П. Данев, сега пак го чух оригинала - реално на това място той наистина удря за момент 'си бемол', но веднага след това прави бързо глисандо към 'ла' (без да го достига изцяло, но почти) и в слушателя остава впечатлението за леко висок, но същевременно хармонично оправдан (не чужд) тон в тоналността....психоакустиката е голяма работа, за част от секундата може да заблудиш слушателя само с едно леко и бързо глисандо. Аз като малък, когато съм слушал албума, не съм ги осъзнавал всичките тия детайли и съм помнел нещата просто наизуст с всяка извивка във всяко соло, но сега когато вече мога да анализирам слухово, мога и да си обясня теоретично защо твоето ми звучи фалшиво, а неговото не.
-
Според мен трудно ще намери ръководство точно за този модел, предвид, че фирмата произвежда огромно количество кийборди, голямата част детски играчки за 3-5 годишни деца, а останалите - пак такива, но за малко по-големи деца и даже съм изненадан, че на сайта им все пак са сложили доста ръководства. Мисля, че някакво ръководство за подобен модел (като това например) би му свършила работа, понеже клавирът няма кой знае колко функции и е достатъчно да прочете какво правят копчетата на който и да е техен модел и после да потърси същите надписи на аналогичните копчета на неговия.
-
С тази музика съм израсъл и се почувствах доста носталгично...даже ти прощавам фалшивия си бемол на 0.46, понеже всичко останало е топ.
-
Въпреки, че контролирането на силата към говорителите не е с аналогов потенциометър, а цифрово чрез 2 бутона, мисля че на най-слабата степен съседите дори няма и да чуят, че някой свири, още повече че говорителите му май бяха само 2х6 вата и се намираха в долната част на корпуса. Проблемът със съседите е с акустичните пиана, които резонират с целия си корпус и умишлено са направени така, че да се чуват достатъчно силно. С цифрово пиано няма за какво да се притеснявате, защото там са нормални високоговорители, които могат да се регулират доста гъвкаво, било то аналогово или цифрово. Някои от по-скъпите модели от средния и високия клас също са предвидени да имат някакъв резонанс в корпуса (когато фабрично излизат с дървен корпус), но за FP-10 не е така, дори и да го монтирате на дървената стойка, която се закупува допълнително. Алтернатива е ползването на слушалки, когато от пианото не трябва да се чува никакъв звук в помещението, в което се намира.
-
Азис & Гелена и Дамян & Миле Китич може да не ги тегли, има ги в архива ; другите 2 ги няма, но като ги чух, не намерих съществена разлика от останалите дето вече съм му ги пратил - общо взето всяка се различава от другата само по тоналност и кой я пее.
-
Със сигурност няма да ги забравиш, понеже съм ти изпратил песни с общо времетраене над 3 часа и вероятно ще си ги припяваш даже и след новата година...може и да те гледат малко странно по улиците, но ти си го поиска.
-
Сега ще ги намеря и ще ти пратя линка на ЛС. Единствено ще ти липсват някои песни, които евентуално са станали вече хитове в промеждутъка от август->досега, но за 3 месеца не мисля, че ще са изкарали много продукция.
-
Далече съм от поп-фолка, но пък имам познат DJ, който редовно озвучава балове, сватби и всякакви частни партита и когато му наближи някакво по-дълго събитие, редовно ми дава задача да му събера всичко ново, което се слуша в момента и което е танцувално. И тъй като аз не следя нито "звездите им", нито материала им, обикновено той ми дава един списък на това, което му е необходимо, след което аз изтеглям клиповете от Youtube, взимам аудиото, махам всякакви паузи или звукови ефекти, които може да има в клипа и оставям само полезната част. Лятото пак ми беше дал същата задача и тъй като все още не съм ги изтрил и са някъде из дисковете, мога да ги вкарам в архив, ще го кача някъде и да ти дам линк да си ги изтеглиш.