yamaha
Members-
Мнения
1473 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
184
yamaha last won the day on Ноември 21
yamaha had the most liked content!
Previous Fields
-
Инструмент
студио
Profile Information
-
Gender
Male
Последни посетители
7071 профилни разглеждания
yamaha's Achievements
-
Като гледах клипа, не обърнах много внимание на всеки инструмент, но то и няма как да се разбере само на картинки. Има ценни и редки инструменти, които наистина струват много, а има и инструменти пак от този период, които всеки може да си позволи. Важно е и състоянието на всеки един такъв музеен експонат, защото ако са зле, реставрацията струва много, а части трудно се намират. Може би копието на клавесина и още някой клавир да са го поохарчили, но за пианата останах с впечатление, че никак не са поддържани и ги е взел най-вече за асортимент на клиповете си. Има вероятност в някои клипове да е споменал нещо за цени, но тъй като не го гледам, нямам представа какво е пускал в последните години.
-
Почти като вкъщи - сума ти пиана, от ретро до съвременни + куп електронни клавиатури. Тоя го знам от поне 10 години, но съм го гледал много малко в началото, защото не ми допадна начина, по който си оформя клиповете...даже да си го кажа, че направо ме дразнеше. Иначе благодарение на това, че е бразилец, има доста абонати и гледания на клиповете си. А онова малкото с 5-те клавиша си е камуфлаж и не служи за нищо, той имаше с него отделен клип някъде по времето на ковида, но не ми се търси в момента.
-
Дано поне са в една тоналност, че иначе може да откачиш по някое време.
-
Отдавна съм стигнал до извода, който той прави някъде около 8-мата минута на клипа, може би защото работя твърде отдавна с всякакви плъгини и вече ми се е оформил някакъв по-цялостен поглед над цялото положение с плъгините. Когато започнах да ги ползвам, голямата част от тях бяха в DX-формат и по-малка част във VST (основната версия). Тогава не можех да си позволя да купувам всичко, което ми се рекламираше и което ми се искаше, теглех сума ти трайъл или демо версии, имаше и период, когато теглех всичко ново от торентите, но малко по малко се убедих, че 90% от плъгините или се повтарят функционално из различните фирми и вършат едни и същи неща, или просто не са добри, или пък просто нямам нужда от тях. Като изключим китаристите с амп-симулациите, където разнообразието е много голямо, реално човек като мен спокойно може да се справи с десетина читаво направени основни VST-та (EQ, компресори, ривърби и дилеи) + няколко от новите с AI за разделяне (макар, че могат да се пропуснат, защото вече и сайтовете го правят), както и някой пакет за спектрално чистене на дефекти (Izotope RX примерно). Всичко останало е просто повторение на нещо чуждо, което вече работи добре. Човекът си го казва във видеото (перифразирам) - "защо ми е да се напъвам с часове да хвана някой половин децибел в дадена честотна област при тест на 2 сходни плъгина, след като разликата която единият плъгин спрямо другия ще даде в крайния продукт е толкова нищожна и която разлика публиката с нетренираните си уши никога няма да чуе, а основно ще слуша дали парчето й харесва като композиция и изпълнение...". Та така, мнението ми е да не си губите времето като мен в началото и да качвате стотици добавки, някои от които даже ще забравите за какво са, а когато решите да пробвате някой нов VST, дето ви се е сторил интересен - ако първото ви впечатление е "Баси, това е много яко", да си го вземете, но ако вече имате друг, който върши абсолютно същата работа и по същия начин като новия, просто да го пропуснете.
-
Стиропор не, гума да...неслучайно я слагат на подводниците като дебел пласт, за да не ги засичат по вибрациите от двигателите.
-
Off/ Ей това съм си го мислил още от 90-те...всичките ни поп-фолк "звезди" са всъщност толкова истински звезди, колкото и звезди са примерно огледала, разположени в околоземна орбита - гледайки ги от Земята блестят и приличат на звезди, но не са и са само за местна консумация ; отдалечиш ли ги малко, вече спират да блестят и никой не им обръща внимание. П.П. Ама само какво сравнение направих.
-
Напълно се присъединявам към мнението ти - парчето е много гадно. А иначе "зоната" някои я постигат с разни вървежни напоследък хапчета, но ти определено нямаш нужда от такива. Аз понякога съм изпадал в подобна ситуация, когато свиря нещо, но се чувствам, че все едно през цялото време го карам на острието на бръснач - уж върви незнайно как като по вода, но аха да се разсееш малко и да изгубиш концентрация...и цялата конструкция може да се срути за миг. П.П. Идеята за проджекта с писалката и гаечния ключ + хинта с часовника много ми допадна.
- 1 reply
-
- 1
-
-
- project 7
- original music
- (и %d още)
-
И това как да го изгледаме? Изцъках на всеки надпис, който можеше да бъде линк и нищо...0 files - в youtube нямаш ли го?
-
С аудиото определено ти е по-евтино. А то дори да излезем от темата за AI, с аудио по принцип се работи доста по-лесно и бързо за разлика от работата с видео. Казвам го от личен опит, защото освен основната ми работа с аудио съм работил и върху доста видеоклипове и всяка "движеща се картина" си изисква още куп други съобразявания, понеже вече нямаш нещо, което го възприемаш само през ушите, а имаш уши+очи, а хората на картинките си се разхождат където им скимне и не може където ти е кеф да резнеш някъде аудиото и да го снадиш, защото през това време на картината се случват съвсем други неща. П.П. Горе като споменах за липсинка, на клип с 30fps, дори и 1fps да не ти е на място, вече се вижда. С някои по-стари версии на Filmora имах подобен проблем, понеже винаги деля аудиото от видеото, за да мога да си го редактирам отделно и докато съм в редакциите всичко беше идеално, но при рендеринга винаги имаше 1 фрейм закъснение на видеото (вероятно нещо от драйвера на видеото), та се налагаше да го изпреварвам с 1 спрямо аудиото още при редакциите, че после да се уравни след рендеринга.
-
Да, знам че е на абонамент - имам такъв, но за видео и докато взаимно се изучим и напаснем - аз с промтовете, а той с разбирането какво ми трябва, мина известно време и хвръкнаха доста кредити. Абонаментът включва брой кредити, но както каза, с всяка проба-грешка те си вървят и по някое време свършват и за да не чакаш да дойде следващия месец, си купуваш допълнително за месеца. А за дължината сигурен съм, че също знаеш - колкото по-дълъг откъс генерираш (5, 10, 15 сек...), толкова повече кредити вървят. П.П. В интерес на истината с AI-аудиото е по-лесно и малко по-различно от AI-видеото, понеже с картина трябва и липсинк, да го преобличаш в други дрехи, да го местиш на друго място, да залепваш последния кадър на генерирания откъс с нов първи от следващата генерация и разни други условности.
-
Е ми много добре са се справили с промптовете, даже акцент в произнасянето на думите практически нямаше дори и в основния вокал. Абе заподозрях аз още когато го слушах, че може и да има AI-генерация, понеже кой реален музикант ще тръгне да прави 2-минутни песни, а там (при генерирането) кредитите летят на всеки 10-15 секунди генерация и гледаш да ги спестиш малко. Отделно, макар и доста чисто като цяло, забелязах известно омазване и характерната AI-компресия в някои от инструментите в инструментала, ама не ми се вярваше, че всичко е 'от-до'. Да, от естетическа гледна точка малко стерилно ми идваше на места, ама през живота си толкова глупости, сътворени от хора съм изслушал, че това си ми дойде съвсем прилично като музика и изпълнение.
-
Не, не е скам - линковете й не са към немския Томан, а към английския, който си е точно томанмюзик.ком. P.S. По-точно, другият, който е основно за страните извън ЕС. Винаги си е бил https://www.thomannmusic.com.
-
На теория е така, но все пак да вметна, че малка разлика в омовете не е кой знае какъв проблем за усилвателя, щом няма да работи на високи нива - пробвано е в една спортна зала, в която постоянно звучи фонова музика, където имаше несъответствие между 6 и 8 ома, респ. на колоните и прага на усилвателя, като усилвателят не грееше изобщо на тия нива.
-
Предаването не е наше, мисля, че оригиналът идваше от UK (Who Wants to Be a Millionaire?), но на наша почва преводът би трябвало да бъде нещо от рода на "Спечели някой лев отгоре".