Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      3

    • Мнения

      1931


  2. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9221


  3. Лими

    Лими

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1815


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/08/25 във всички области

  1. Нямам практически опит, чисто теоретично: Според мен трябва да се съобрази чувствителността на микрофона с джангъра на инструмента. Едно е да записваш барабанче, което вдига 120dB, друго е някаква тиха перкусийка. Второто с типичен динамичен не мисля, че ще стане добре. Другото нещо, което трябва да се помисли, е колко шумна е сцената - кондензаторен тип "за студио" (които са много чувствителни) не са подходящи, защото ще хващат излишно много. Пак казвам - не е от реален опит в подобна ситуация, индиректно го смятам. Educated guess, дето му викат на запад.
    2 points
  2. Специално този лупер има вграден входящ и изходящ миксер с компресор и еквилайзер. Има шест изхода. Има и фантом Пауър за кондензаторен микрофон. Има два входа за микрофони и още 4 входа за други инструменти. Има и всякакви ефекти за китара и микрофони. Първо ще експериментирам с наличните микрофони, за които споменах по-горе. Вече започва да ми се изяснява начина на работа. Благодаря за съветите!
    1 point
  3. ^^ Щом ще ги просвирваш от луупер ... все тая, тестваш от динамичните и кондензаторните, с които разполагаш кой как ти звучи и правиш някакви записи. Ако имаш компютър и интерфейс можеш да ги си ги запишеш както ти харесва, да си ги edit-неш, изчистиш, напудриш с EQ и ще имаш 0% микрофонии. Според мен подходът трябва да ти е напълно студиен. След първото ти "шоу" в парка си записваш кои семпли не ти харесват или трябва да им се бутне нещо – примерно глухи са ти от към високи или пък няма достатъчно "стая" в тях, презаписваш, донастройваш EQ-то и готово, така итеративно можеш да постигнеш каквито резултати искаш. P.S. Сори, мислех че ще ги просвирваш от семплер, не съм разбрал напълно. Аз на живо бих ги просвирвал от миксер, за да имам контрол върху микрофоните, да ги вържеш и да ги оставиш на произвола на съдбата на луупера не ми се струва много удачно.
    1 point
  4. Абсолютно, и то при перфектно изсвирени и записани тракове, където вече огромната експертиза на инженера + интерфейсът ще даде да речем 5-10% разлика. Имам чувството, че ако го представим графично с X/Y координата, където X е качеството на изпълнението, а пък Y е качеството на интерфейса, ще се получи някаква силно експоненциална характеристика, при която да удариш тия 5-10% разлика, качеството на траковете трябва да е 95%-100% от Вселенските критерии. При нашите допотопни световнонеизвестни тракове, все тая ... Много по-голяма файда има да научиш как работи едно EQ, отколкото да купуваш Apogee интерфейс и с него да записваш Harley Benton китара ...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.