Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      3

    • Мнения

      1510


  2. garcho

    garcho

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      175


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1321


  4. jabs

    jabs

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1715


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/09/24 във всички области

  1. Мерси!:) Обиране на пота и блъскане,но с кремонката е тегаво. Трябва да си свирил на нещо по-добро, за да се изпръца нещо, те те те затова и са забранени със закон във форума. Но изхождайки от форумната сентенция, че всеки записва с кот има, гледам да минем метър
    2 points
  2. Много як тон, браво!
    1 point
  3. Да, но при Kemper конкретно има една интересна особеност – представлява хибрид между physical modelling и profiler. Ако беше чист profiler, трябваше примерно за един амп да се направят примерно 10000 IR-а, които да хващат най-различни настройки на bass/middle/treble/presence и т.н. и примерно ако избера Bass регулатор със стойност 2.63, да ми пуска 2063-тия IR (примерно), както все едно са семплите на дигиталните пиана/барабани/VST и т.н. Поради ограничените му възможности за памет/процесор/дисково пространство, инженерите са се сетили, че могат върху готов записан IR, при едни настройки на ампа, да приложат честотни корекции посредством различни алгоритми. Ето оригиналния текст: Aко го сравниш с AxeFX, който е изцяло моделиращ, хората с големите уши казват, че профилиращите са много добри в това да запазят една настройка за определен саунд и да я пресъздадат много реалистично, но корекциите върху нея са по-пагубни, за разлика от моделиращите, които пък се опитват на база математика, диференциални разлики в сигнала и алгоритми да пресъздадат топологията на един амп, че като бъзикнеш нещо да реагира максимално близо до истинския.
    1 point
  4. Реферирам легендарната тема на колегата @jabs – Studio Construction For Dummies (Съдбата на Една Спалня).
    1 point
  5. Отплеснах се и се извинявам на автора на темата. Много набързо: проблемът в момента със стъклените ват, е че им намалиха драстично обемното тегло по ред причини, една от които е компресията при пакетиране. Компресираните рула имат малък обем, но сериозна квадратура в некомпресирано състояние. Само че ватата в тях е толкова лека, че за нищо не става. Стъклената вата е по-добра звукоизолация, поради дългата и еластична нишка. Но новите леки вати не са добър продукт. Затова бих препоръчал ползването на каменна, както вече писах, 50-60 кг/м3, по възможност Rockwool. Те запазиха качество през годините. Това е. За да не спамя повече, ако някой иска някаква друга информация, да драсне на лично. Успех с майсторенето.
    1 point
  6. Вероятно да, аз като правих помещенията единствено гледах дебелината на листа и плътността на материала. Не знам кой модел е бил подходящ за аудио и дали тогава е имало такъв (2000г.), но съм доволен от резултата, а и ти гарантирам, че ако си доволен от звуковата изолация, всякак ще си доволен и от топлоизолацията като бонус, понеже в помещението остава всеки градус излъчван от компютъра, усилвателите и разни неща дето така или иначе греят по малко...по същата причина обаче лятото е проблем ако затвориш врати и прозорци и без климатика няма как да минеш, дори и да не е много топло отвън. Надявам се, че обясненията на колегата за видовете вата или пък диалогът ни, не се явява голям офтопик, понеже човек дето за пръв път ще звукоизолира помещение, може да прочете нещо, за което не се е сетил предварително и да го избегне.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.