Ще оставя тук малко отзиви.
За втори или трети път вече ми дават кодове за отстъпка, "в знак на благодарност" че съм написал ревю на закупен продукт - 40лв за поръчка над 585лв, и още един за 50лв при поръчка над 975лв.
Наскоро се възползвах от "гаранция за цената". Харесах си един мултиефект който в томан беше 582лв, а при тях 711лв. Причината да не го поръчам от Томан беше че имах споменатия ваучер за 40лв, и щях да добавя някаква дреболия за да стигна стумата за да позлвам кода. Разгледаха и отговориха на запитването на следващия ден, и бяха коригирали цената - 579лв. Поръчах го и си ползвах кода и всичко точно. Но след два дена видях че имат промоция важаща само за уикенда, и същия процесор се предлагаше на 545лв. Писах им пак, тъй като имат политика, ако купиш нещо и то бъде намалено ти възстановяват раликата (не знам дали връщат пари или ти само дават код за стойността). Получи се малко тъпа ситуация, защото няма кой да ми отговори през уикенда, а промоцията важеше само за уикенда. В понеделник се опитаха са излязат с нещо от рода "не виждаме такава намалена цена", но след няколко имейла ми пратиха още един код на стойност 40лв и без условия за стойност на поръчката (реално можеше да платя 0лв ако купя нещо за точно 40лв). Ползвах го за да си взема и калъф за процесора. Та впечатленията ми са че предлагат някакви благоприятни условия, но понякога трябва да си доста настоятелен и нахален защото малко се опитват да се направят на ударени, а аз реално не съм искал нищо повече от това, което те са си описали в условията.
Друг казус - за съжаление трябваше да направя рекламация за една китара, както описах тук. Като попълвах формата за връщане посочих че продукта е дефектен. И сега се замислям дали не трябваше просто да избера опция за връщане без причина. Целия процес отнема време, което разбирам, и не се съмнявам че ще ми върнат парите. Но сега след като вече получиха китарата обратно миналата седмица - "Изпратихме вашите стоки за диагностика в оторизиран сервиз. След като установим дали става въпрос за отстраняем или непоправим дефект, ще разрешим рекламацията ви." днес ще стане седмица от както китарата пристигна при тях. Искам да попитам ако някой е връщал инструмент, дали отново се минава през такава едноседмична (или повече, знам ли) диагностика ако се върне без причина? В случая посочих че си искам парите, а не да ми пратят друга китара. Но попитах и потвърдиха че не изпращат нова докато не мине целия процес да я получат обратно дефектната и да направят тази невероятна диагностика за да потвърдят дефекта (който в случая се вижда с просто око и без да се разглобява нещо). Попитах тъй като от други магазини съм имал проблем с дефектен продукт и някои директно пращат нов още като регистрират рекламацията, без да чакат стария обратно, но явно за китара не е приложима практика.