Фациоли са изключително приятелски към пианиста. Клавиатурата и механиката са най-отзивчивите, които е пипал. По отношение на звук, просто трябва да се чуе на живо. И според него са само за концерт. Имали са репетиции на по-малки Фациоли в учебни стаи и е било нетърпимо, свирел е със затворени капаци, отворил прозорците на стаята и пак е било трудно овладяването. Последните модели на Бьозендорфер - Виена Концерт са уникални. Най-новата серия Ямаха CFX е в пъти по-добра от предната. Нищо в наименованието не е променено, но става дума за нов тип инструмент.
Планове? Първо да си купи роял за вкъщи с помощ от семейството. Всъщност една от причините да участва на този конкурс е и наградата, затова се скъса от работа, но я и получи. Засега се е насочил към Kawai GX серията, точния модел според парите.
Репертоар - иска да се захване сериозно с Рахманинов, въпреки сериозното нежелание да бъде изучаван в неговата академия, да завърши успешно магистратура догодина, надява се с помощта на тази награда да се вреди и за докторантура, защото на година имало само по едно място. Което би му дало възможност да остане в академията, за да продължи при сегашните му преподаватели и репетира на хубави инструменти и зали. И естествено го завърти възходяща спирала с концерти и участия, а трябва да намери и време за някоя девойка, щото не си е работа да остане сам. А моето желание е задължително догодина да се се стегне и участва на конкурса в Лийдс, който е сериозно ниво и естествено Шопен, въпреки думите му, че не усеща половината творчество на Шопен.
Мога да споделя, че от време на време аз и булката водим сериозна борба с Георги, щото почва да гледа мрачно, отчаяно и т.н. За съжаление си има слабо място и то е паметта, която му изневерява просто ей така.
Ако на някой му се пътува, на 17-и в понеделник ще свири във Велинград. Залата е малка, роялът също, но е приличен инструмент. Ще свири Шопен и някои неща от конкурса.