Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      3

    • Мнения

      1504


  2. Infinity

    Infinity

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      514


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      1320


  4. Eclipse69

    Eclipse69

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      64


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/14/23 във всички области

  1. Вдигам темата от прахта с едно супер интересно интервю с Алекс Нушев, който разказва как добре проектираното помещение може да помогна за записа на естествения обем на инструмента:
    3 points
  2. Това с покриването на техниката, когато не работиш с нея върши работа. Между миксерите ми имам и 3 макита (от по-старите VLZ) - въпреки големите им фирмени реклами и хвалби, че са направени като танкове, че предусилвателите им са някакви хипер яки и т.н., честно казано не са ми направили някакво извънредно впечатление. Миксери като миксери, слайдерите и копчетата им се запрашават с времето точно толкова, колкото и на другите миксери, а при по-продължително излагане в прашна среда, някои копчета, които на пръв поглед само добавят/отнемат нещо към/от основния сигнал (като Low cut примерно), е възможно напълно да блокират сигнала на съответния канал докато не ги включиш/изключиш 4-5 пъти, че да се самопозачистят, но това съм го срещал не само при макитата. А що се отнася до спрейовете...като изключим вълшебния WD-40, който хората ползват за 100 неща, от това да си почистят потенциометрите...до това да си развият клеясалите болтове и гайки в колата, аз самият преди ползвах Контокс, но след това взех Филипс 390CCS и установих, че е по-добър. Имам приятел, който има сервиз за музикална техника и веднъж ми показа някакъв спрей, с който почиства потенциометрите и слайдерите и каза, че на по-добър досега не е попадал, но му забравих името...ще го питам какъв беше и ще го добавя в темата.
    1 point
  3. Клипчето е лека реклама на Акустик Форс, но е интересно. Акустиката като цяло е доста сложна материя, защото във всяко помещение имаш хиляди отражения в много честоти, а не ги виждаш - чуваш само крайния резултат от всички тези отразяващи се и смесващи се честоти, и ако нямаш теоретичната подготовка + слуховия опит, трудно ще разбереш защо в различните части на помещението се получават различни проблеми. Като минимум е добре човек да знае как да си изчисли резонансната честота в собственото си помещение (по-точно 3-те резонансни честоти) и да има някаква представа какъв тип материал и в какво количество да окачи тук и там, за да минимизира проблемите. И да не прекалява (като мен) с акустичното третиране, защото като получи накрая един dead room, после го чака обратната процедура на махане част от сложеното вече.
    1 point
  4. Малко кофти, че нямам реверб от пулта и трябва да компенсирам от дължината на тона, иначе можеше да стане и по-добре.
    1 point
  5. много е яко да свириш нещо Dream Theater - ско
    1 point
  6. Малко сме статични, ама като на реп-я... какво да правиш!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.