Не става, тоя е с жакове.
И друг път съм изразявал мнението си относно аудиофилските кабели, но не пречи да го кажа още веднъж, понеже виждам, че колегата, който е пуснал темата няма много представа от материята.
При покупка на каквито и да е готови кабели, аз лично избягвам да взимам от най-евтините (китайски), едно че буксите им се държат на магия, самият им материал е от някаква незнайна сплав, ширмовката най-често е символична и т.н. Също така не се заглеждам много и в кабелите от Hi-End сектора, не само поради финансови причини, но и от практични, защото тия 200 (примерно) лева за метър кабел, биха ми свършили по-добра работа някъде другаде. Гледам да попадам в златната среда - хем да не е някой боклук, хем кабелът да е стабилен, траен и да изглежда добре. Освен това аз не боравя само с два триметрови кабела като колегата, а имам стотици, много от тях по 15-20 метра, понеже се занимавам и с озвучаване. Така че що се отнася до балансираните микрофонни кабели, за каквито пита колегата - всеки нормално сглобен кабел от нормална фирма в диапазона 5-10 лева метъра ще свърши работа. Реално вторият модел на Klotz, който е дал, дори не се явява аудиофилски, а е просто някакъв от по-висок клас, с медна спирална оплетка и разни други хвалби в описанието. Дали човек ще усети разлика в звука между двата? Ами...ако някой усеща разлика между два файла, единият семплиран на 44.1, а другият на 48 килохерца, вероятно ще чува и разликата в звука между кабелите. :))