Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. TONY

    TONY

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      4248


  2. Baby Thomas

    • Points

      1

    • Мнения

      9177


  3. chris_barnes

    chris_barnes

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      829


  4. Steppenwolf

    • Points

      1

    • Мнения

      1824


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/12/22 във всички области

  1. Изгодна оферта са, в това няма спор. Както казват монетата има 2 страни. Турата е, че Харли Бентън са производставо на Томан, има два класа супер бюджетни и да кажем среден клас. Може да си ги ъпдейтваш, за парите си са доста изгодни, особено за хора с по-ограничени финанси. Добре е, че ги има. И няколко други европейски магазини предлагат собствени производства по аналогия на Томан, но Томан е най-големият магазин в Европа. И затова неговата марка Харли Бентън е най-често срещаната. Остават си бюджетни. Езито е, че из г. конфетка не сделаеш. Това по-принцип. Ако хакнеш Гибсън адаптери на Харли Лес Пол копие, няма да стане Гибсън Лес Пол. Има логика в това, като цената на частите излизат повече, ти да си рибата на куката, но донякъде. В случая за Томан, за теб чарковете ще излезнат по скъпи защото ги купуваш, като единични бройки, но те купуват в грамадни количества и за тях цените са други, от там идва по ниската стойност на продукта, отделно той е и част от рекламата на магазина. Със сигурност има по-хубави за повече пари. Китари има от 200 до 10 000 лева най-различни (вкл и извън тези граници, на нашият бг пазар). По вкус и цвет таварищи нет. Отделно много знайни и незнайни герои се изхвърлят да си купуват скъпи китари, по различни причини, убеждения разни, почешвания на егота, прищявки и тн. По мои наблюдения, с някои изключения, най-добрите ни китаристи, не свирят с най-скъпите китари. Със сигурност, няколко от най-добрите, са с китари, за които са платили до 1000 лв. За някои други се сещам, че са с китари до 1500, 2000. Разбира се има и с по-скъпи. В крайна сметка, китарата е помощно средство (към музиката). Може би някои не гледат така...зависи, къде слагат акцента.
    1 point
  2. Linux си е супер, но точно за аудио/видео е голяма мъка и то вече години и години (15-20) е все така. Дано се промени ситуацията, че Уиндоуса все по-кретенски го правят (не че докосвам такъв в къщи)...
    1 point
  3. За музициране и всякакви аудио и видео задачи разчитам на Мак. Не следя плътно какво се случва при Линукс, но с едно око наглеждам положението, а работата ми почти ежедневно е свързана и с тази ОС. Затова ще опитам да нахвърля малко щрихи. Мотивацията за избор на Линукс за музикална продукция e преобладаващо финансова и философска на този етап — безплатен софтуер с отворен код или евтин, идеологически изцяло просторна ОС. Чудесна, ала що се отнася чисто до аудио частта, изборът на виртуални инструменти и ефекти не е толкова богат, но ги има. Много са безплатни, но малко са добри. И между двете има връзка. Все повече сериозни разработчици обаче портват плъгините си към Linux, така че броят на качествените ефекти и инструменти расте — има Modartt, u-he, Harrison AVA, Audio Damage, Togu Audio Line, Zyn-Fusion, Surge и др... Откъм DAW, на първо място Bitwig и Reaper, защо не и Ardour... Може да се направи доста. И все пак е относително тясно, изборът е оскъден без доказали качествата си продукти като примерно на iZotope, FabFilter, Waves, D16, Native Instruments, Steinberg, Arturia, Applied Acoustics Systems и т.н. Да ползваш пък Wine, за да заредиш примерно Kontakt семпли, си е алабалистична кръпка. По-лошото е, че звуковите карти нямат оригинален софтуер и работещ панел, а третостранните решения не обслужват пълноценно всички (и обикновено е по-гърчаво). Лично аз не искам да ми е тясно, нито да се занимавам с глупости. Незанимаване с глупости значи, че всичко трябва да тръгва и да върви гладко под пръстите ми, вкл. след ъпгрейд, без въпроси, чесане по главата, четене на ръководства, редактиране на конфигурационни файлове, скриптване, смяна/компилиране на ядро в краен случай и пр. Подобни дейности ми стигат работно, не ги желая и през останалото време, когато искам да съм просто потребител. Всичко това сумарно е причината все още да не разчитам на Линукс за аудио-визуални приложения.
    1 point
  4. Блек метъла от 90те години е характерен с дисторжън с голяма атака и компресия, неща които не присъстват особено в рат и хм2. Ако не можете да докарате използваем тон от един от най-продаваните педали на Бос, проблема е в "задкормилното" устройство На тоя лайв свиря с Джаксън от най-евтините JS1, Boss MT2 -> кубе VMB 1х12 (не помня 20-25в ли колко беше). Качеството е такова, каквото можеше да се очаква 2007г от фотоапаратче.
    1 point
  5. Бос метъл зон МТ2 за нищо не става или по скоро става за wasps in a jar free style. Бъзик, ама истина. За дет и блек метъл по скандинавска рецепта - Boss HM2. Всички контроли на макс и си в burzum-a!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.