Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      6

    • Мнения

      5723


  2. Evtim Djerekarov

    Evtim Djerekarov

    VIP listed


    • Points

      3

    • Мнения

      8680


  3. Nikolov_76

    Nikolov_76

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      219


  4. ivanov_ivan

    ivanov_ivan

    новаци


    • Points

      1

    • Мнения

      1


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/04/22 във всички области

  1. Отдавна Kingsley Amplifiers са така да се каже в полезрението, не само защото звучат чудесно, но и собственика, основният дизайнер (и в началото производител) на усилвателите и ефектите, Саймън Джарет е прекрасен китарист. Слушането и гледането на демо видеата му е абсолютно музикално удоволствие - не само като звук Отдавна съм хвърлил поглед не толкова на усилвателите, които макар и чудесно тунинговани дизайни, под една или друга форма притежавам, а по-скоро на ефектите, които са компактна (доколкото е възможно за лампови такива) форма и наистина звучат чудесно. Мога да кажа, че съм пробвал немалко лампови ефекти и относително малко са ме впечатлявали, като да кажем съм и направил няколко. Та исках да се сдобия с някой от неговите лампови драйвове, но първо списъка на чакащите е между 10 и 12 месеца и второ цената заедно с транспорта и съответните данъци от Канада става твърде висока. Та реших да си сглобя набързо (макар че реално не беше толкова "бързо" ) един Kingsley Page Boost (v2) (повечето от останалите му драйвове са тунинговани варианти с едно или няколко JFET стъпала отпред). Няколко интересни елемента: - пълноценно захранване (@250 волта) на анода на използваната 12AX7/ECC83 лампа - чудесна настройка на тона, като динамика и честотни характеристики на иначе абсолютно стандартното лампово изпълнение - дяволът както винаги е в детайлите Ефектът разполага с регулации за Gain, Volume & Tone, както и Low Cut (по същество mid/low корекция на coupling кондензатора след първото стъпало) & Hi Cut (отново интересно решение с повдигане на реализирания с кондензатор low pass filter на Volume контрола - който характерно за всички ефекти от типа е един потенциометър на изхода). Още не се е сдобил с окончателни надписи/графики (което при моята скорост може да остане за внуците), но ето няколко снимки и звуци (всички звуци са през педала, с регулиране на драйва от Volume-a на китарата - Tele Nashville тип, Gain-a e към 14:00 часа, останалите са на 12:00 усилвателят е тип Fender 5B3/6 с чист основен тон, със сърдечни благодарности на @Baby Thomas за живите барабани, които безобразно съм "нацепил" - но ще стигна и до цялото тия дни много дават - факт !!! ) И звук: synchu · January Of Lack
    4 points
  2. Средностатистическият германец изпива по 4 литра бира на ден. Това превръща средностатистическият български ученик в германец.
    1 point
  3. To ще се види дали е това. Но да се слагат бушони за повече от МАЛКО по-голям ток, или да се заменят бързи с бавни, не е добра идея. Все пак, не лампите трябва да пазят бушона, а обратното.
    1 point
  4. Рецензий Милетски ли четеш? Може би хора като CyberGene ще се включат, но виж и тук какво е написано:
    1 point
  5. ^това е един от броящите се на пръстите на двете ръце такъв тип коментари тук чест и почитания!
    1 point
  6. На 28.01.21г. Отговорих на този коментар по глупав и неуважителен начин. Искам да се извиня и да призная, че колегата е абсолютно прав, но ми трябваше доста време, за да го разбера.
    1 point
  7. От скоро съм регистриран във форума, изчетох доста интересни теми и ще си позволя да дам отговор, макар и да нямам никакво музикално образование, въпреки, че свиря буквално цял живот. Според мен всеки музикант трябва да е наясно със следните неща: 1. Да си добър интрументалист, техничар, композитор, НЕ означава непременно, че музиката ти ще достигне до хората и ще ги "докосне"; 2. Наличието или липсата на музикално образование или годините стаж като музикант не са пряко свързани с реализацията на музиканта; 3. При правенето на авторска музика личното его трябва да е поставено на последно място; 4. (може би най-важното) Музиката (а и изкуството като цяло) е отражение на душата на артиста. Аз чух албума, харесва ми какви идеи има, но оставам с цялостното впечатление, че автора е в някакъв застой, може би и от там идва еднообразното звучене. Ако работиш изцяло сам, има голяма вероятност в един момент да зациклиш. Ако си твърдо решен, че никой не е на твоето ниво, за да е достоен да работите заедно, има голяма опасност да се завъртиш в омагьосан кръг и да зациклиш още повече. Опитът показва, че работата в тандем с някой друг може сериозно да изстреля и двамата нагоре - дали като дуо музиканти, дали като основно движещо ядро в някакъв състав или група. Също така смятам, че всеки, който иска да прави авторска музика, трябва да е силно активен в други сфери на живота, които нямат нищо общо с музиката - например работа, спорт, хоби и т.н. Всички странични преживявания натрупват определена емоция у човека, независимо дали позитивна или негативна и в крайна сметка тази емоция се освобождава в музиката и композициите, което е и основната идея - да предадеш емоцията чрез произведенията си. Едва тогава, според мен, на дневен ред идва темата за популяризиране, известност, продажби, медийно отразяване и т.н.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.