Да говорим за динамика, крънч и breakup за Zoom 505 е нещо като да говорим за доускорение и Полски Фиат - дори не е проява на добър стил в разговора. Не, че полският Фиат е лоша количка за времето си, но да я слагаме в една лига със среден клас автомобили е просто смешно. В този контекст, по-новите Zoom-ове може да са Dacia Sandero или дори Volkswagen Golf. Стават доста прилично за някои неща. И със сигурност са доста по-добре от полския Фиат. Но по-новите и скъпи моделирещи решения не са Mercedes или Porche, но са Tesla Model S, а по-нискобюджедните - поне Hyundai Kona. Разбираш, за какво говоря, надявам се. И да правим просторни обяснения пред хора, които карат Kona или Honda (някакъв среден клас процесори или лампови усилватели) за доускорението на полското фиатче, и колко добре тръгва Трабанта на светофар, е забавно, но може да бъде неуместно и смешно. Най-малкото защото по-евтините лампови усилватели, както и средния клас процесори така или иначе не са на недостъпни цени, и настойчивото купуване на Zoom 505 е по-скоро върос на целенасочен инат и зор да докажем на света нещо, което не интересува никого, отколкото на финансови възможности. Аз например си взех Zoom MS-50G заради компактността, а Zoom G4 (онзи с лампата) защото беше на много добра цена, а и позволява да имаш MS-50G с повече възможности за управление. В интерес на истината, G4 се представя доста добре, и в сравнение с някои по-стари и по-скъпи процесори. Но да го слагам на една маса с Axe-FX или неща като Strymon, Helix а също и PC симулации като GR5 и други, просто е неуместно. Не защото с 387 зора не можеш да направиш някой и друг приемлив звук със зуумовете, а защото в общия случай, разликата е ушеизвадна.