Ами... идеята е сравнително проста, но е малко трудно да се обясни без схема...
Схемата е: китара -> кабел -> амп -> кабинет. Винаги! Няма кутийки, няма ривърби, няма луупове, няма нищо - максимално къс и чист път на сигнала.
За озвучаването и ефектите има: микрофон (или два) -> Самсон миксера -> РА.
И в самия миксер (който има два стерео бъса за мониторинг/ефекти) е добавен TC G-Major 2 за хорус и дилей. В миксера е включен и TC G-System, който управлява МИДИ превключването и процесва сигнала от пиезо изхода (за акустичен звук). За две по-хахави бленди (с Уа, Уами) магнитно-адаптерния сигнал се пренасочва първо през G-System, тъй като няма как да звучат добре при паралелен процесинг (в тия пресети пиезото е спряно). За превключването на китарните сигнали към ампове/процове имам тру байпас суичинг система (само релета и жакове) с 2 входа и 2 изхода + лууп, която по принцип е моя разработка, но Никифена ми даде ценни съвети във финалната фаза и реално пак помогна доста.
Системата пуска към централното:
Моно директен китарен сигнал;
Стерео ефектиран китарен сигнал (само ефектите);
Стерео пиезо сигнал с ефекти.
Към централното отиват две жици. На репетиция не ми трябва директния сигнал, така че той се намаля от единия потенциометър. За конц - усилва се колкото е нужно. Стерео сигналите са си общо взето същите и в двете ситуации.
Носи се 212 кабинет, лампов амп, 4U rack, G-System педалиерата, китара. Не е малко, но не е и нещо кооой знае какво, особено в сравнение с носенето на дръмсет.
Досега за миксер използвах Фокусрайт аудио интерфейс, но нямаше как да се монтира удобно. А и сега ще избегна аналогово-цифрови и обратни конвертирания на основния сигнал! Също така сега не би трябвало да има фазови проблеми ако добавя малко от директния сигнал в микса при солова бленда (сега се чува малко фейзнато заради конверторите).
Edit: Добавям снимка.