Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Icarus

    Icarus

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      1874


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      378


  3. velit

    velit

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      207


  4. Dean

    Dean

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      295


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/24/20 във всички области

  1. Ще се радвам да има желаещи да се включат.
    1 point
  2. Едно сръбско кавърче от мен
    1 point
  3. Eдно от любимите ми спийд парчета с новата китара.
    1 point
  4. То не е точно ново-ново, но от известно време събирам и сглобявам, и мисля, че съм готов с ето този педалборд, който освен че се получи супер компактен, успях да му наблъскам всички тип стандартни ефекти на които се кефя, и накрая един IR loader за свирене на слушалки или в ситуация без амп:
    1 point
  5. Евалата, чудесно свирене! Много ми харесва как следваш акордите! С радост ще се включа след летните пътувания и т.н., подложката е доста лежерно-приятна!
    1 point
  6. Определено (вече) не мисля, че трябва фанатично да се следват някакви предписания - 3.14 удара при 42 BPM един вид. Да - има общи насоки, има задължителни елементи, добре е да се изгледат, изслушат много китаристи/уроци и т.н., но в крайна сметка всеки си намира неговото удобно - и добре, че е така - иначе всички щяха още да са дигнали ляв крак, главата на грифа на ниво рамо и с добре оформени (и подсилени) нокти Просто да свирим повече, в търсене на нашето удобно, което позволява да изсвирим това, което искаме да изсвирим. Примери много - от Стив Морз до Джанго Райнхарт през Томи Еманюел и много, много други...
    1 point
  7. С риск да досаждам, и от негативен опит, пак ще повторя - научи се да свириш стриктно нагоре надолу всякакви фигури. По три на струна, по две, 2 + 3 на съседни, нататък и фигури с разширени интервали, доближаващи се до арпежи (примерно 1 + 3 + 1). С започване нагоре, надолу, с акценти на различни места в гамичката, нагоре и надолу. Това ще ти даде солидна база да свириш чисто, стегнато и ритмично. Ако се замислиш, без добра алтърнейт техника ще ти е невъзможно да свириш стегнато и бързо пентатоника (не говоря за легато варианти). Тя е 2 удара на струна и е крайно неудобна за движение на перото в удобна за теб посока, при смяна на струна . А е основен похват в хардрок и хеви метъл... Аз не наблетнах стриктно на това, въпреки че съм гледал уроците на Пол Гилбърт преди 15 години, и имам проблеми. Просто съм си губил времето. Месеци ми отне да не се изкушавам с хибридни забежки. При тях ритъма и акцента бяга, защото си зависим от най-лекото съпротивление - лесните посоки на движение, за разлика от стриктната алтърнейт техника. И сега или свиря фигурите алтърнейт, (още се мъча) или не се занимавам с глупости - неравномерни и омазани пасажи. Ако някаква хибридна техника ти идва отръки и някои фигури ти излизат стегнато и ритмично, ама наистина, ползвай я. Но НЕ разчитай това да ти е основата. Не е правилно и няма в общия случай да ти донесе стабилни резултати. Всичко горенаписано е за свирене с перо. Легатото си е отделен филм. Има си упражнения за развиване на тяга на лявата ръка - почваш с удар на перото и после само легато - вкл. при преминаване от една на друга струна. Това ти е основата на легато техниката. Когато ти излиза чисто така (преминаване на друга струна без удар с перо) с помощни удари на перото ще си перфектен. Тапинга е технически по-лесен, но пак тр. да внимаваш и да свириш чисто. Позволява свобода за дълги преходи, разширени интервали и иска много занимания, за да правиш интересни и разнообразни, впечатляващи неща. Обаче технически си е по-лесен, и от чистото легато (само с лява ръка), и от стриктно свирене с перо.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.