Първоначалната ми реакция бе да отрека и оплюя. Нямаше да съм прав, на човека с видеото, както и на wiseppman,
щом им върши работа, значи е ок. Няколко пъти чета, горе долу схващам идеята. Сигурно FRFR няма да ми трябва, за какво да задълбавам.
От друга страна си ползвам активно Илевън рака... така, че по натам може да установя, че ми трябва фрфр.
Хората имат различни нужди...
Примерно един иска да си свири блек метъл, хм2 и транзисторен амп и е готов.
Друг иска да свири в група, Маршали, генерали, лампи, мъкнене...мъка. Обаче, това е решението.
Трети иска да си свири сам вкъщи и да се записва, примерно с импулси.
Четвърти свири по кораби и процесор с ПА или фрфр му върши работа. И тн...варианти всякакви. ( сетих се за един приятел Владо от Надежда,
не съм го виждал примерно от 15 години, последно тръгна по кораби, като гледам рига на wiseppman, чудя се не сте ли един и същ човек)
Обобщено, всички технически средства, са само tools for creation. Това е.
Китарният тон си ти, твоите мозък, душа, тяло и пръсти. Казал го е Карлос Сантана и не подлежи на съмнение.
Комент към wiseppman. Грешиш, ако мислиш, че има САМО една група, която звучи живо, като на запис. Ред Хот Чили Пепърс също звукнаха, като от СД и то в Арена.
Скорпиънс винаги изкарват перфектен звук. Металика успяват да звучат, като Металика и тн.
За Дейвид Гилмър също грешиш. Да кажем, че основно, звука му зависи от самият него , примерно 50 %, на второ място, след самият Гилмър, значение има УСИЛВАТЕЛЯТ му! ( да кажем 30% от звуковата картина)(в същност комбинацията с фендер китарата му) и на последно и най-малко важно място е целият този грамаден рак, вкл и стомбоксчетата отгоре (20%). Абослютно същото положение и с Браян Мей ( 50% той, 30% самоделната китара и 3-те ацета и 20 % дилей, требъл бустер и тн)
Не става дума да си противопоставяме Егото, а да открием относителната истина.