Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. a200

    a200

    Members


    • Points

      5

    • Мнения

      13


  2. greenwood

    greenwood

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      110


  3. Ламби

    Ламби

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      614


  4. Baby Thomas

    • Points

      1

    • Мнения

      9177


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/18/18 във всички области

  1. Благодарения на съвети на съфорумец се сдобих с това американско бижу от 90-те в супер качество: Peavey classic 20 кристален звук
    5 points
  2. Най -вероятно схемата на свързване е кофти.Екранирането би помогнало също.Понеже като гледам си със 2 хъмбъкъра и с 2 волюм-а и 1 тон потенциометри.Тази схема понякога вкарва шумове при намаляне само на единия волюм контрол.Виж тази схема например.Или потърси т.нар. 50s wiring.Друго за което се сещам е т.нар. "студена спойка" ,тоест някоя спойка по китарата е кофти и трябва да се презапои качествено със добър припой.Или пък кофти кабелчета които са се окислили и вкарват шум.https://docs.google.com/gview?embedded=true&url=https%3A%2F%2Fwww.seymourduncan.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F05%2F2H_3G_2V_1T.pdf
    1 point
  3. В общия случай за активни се използват 25к, за сингли 250к, за НВ 500к. Може и да има някакви изключения, разбира се.
    1 point
  4. Потове А250 се слагат на китари с активни адаптри,тази не е такава и е неразумно и неизгодно да се сложат такива.При пасивни адаптри 500 К си вършат работа и са евтини.В случая вероятно оголен плюс опира в боята(екранировка) или лоша маса на потове,адаптри,ключ.
    1 point
  5. Добре. Съгласен съм с patzo, разбира се. Така е редно да се подходи. Но искам да уточня нещо, ако проблемът е наистина от потенциометрите (ще бъда честен, не очаквам кой знае колко качествени потенциометри в този модел, опитвам се да съм обективен, а не да се правя на интересен, защото искам да съм полезен), то трябва да се има предвид, че за хъмбъкери обикновено е приет стандарт за това съпротивлението на потенциометрите да е 500 килоома, тъй като с 250 килоома изходът на сигнала ще е по-слаб, а адаптерите ще звучат по-мътно. 250K се ползват за единични адаптери (single coil), тъй като обикновено имат по-ниско съпротивление на намотката, съответно са по-светли като звук, но не са подходящи за хъмбъкери, особено ако съпротивлението им е над 10K. Искам да отбележа още нещо. Хубаво е да се погледне броя на зъбците на самата врътка на новия потенциометър, особено ако е от резервните части на Fender. Гнездото на капачето, което се поставя върху потенциометъра, няма да съвпадне с друга бройка на зъбците.
    1 point
  6. Подходи към проблема от налалото към края. Първо дай на късо кабела да видиш дали пак е така да не е от кабела. Имаш 2 потенциометъра усилване за 2-та адаптера, при намалено положение докрай не просто дават сигналния кабел от адаптерите към земя. Може с 2 кабела тип крокодилчета да ги дадеш накъсо от средния пин към земя да види пак ли е там проблема. Виж има ли разлика при различно положение на ключа за смяна на адаптерите. Помисли малко логично кое може да е, като изключишваш стъпка по спъпка и ще стигнеш до проблема. Китарното окабеляване е доста опростена работа. Инъче за контактния спрей - действа си добре но при хубави потенциометри а не при китайски пръчки - при тях ефекта е или временен или никакъв, а и спрея трябва да е качествен такъв за потенциометри, защото има и такива които не са подходящи. Би трябвало схемата на китарата да ти е такава или подобна - цък
    1 point
  7. Това би трябвало да е размер 7/8, поправете ме ако греша.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.