Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 8 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. "otto6457 •9y ago My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. " Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1 преамп аут - time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2. Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи . Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности - 1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) . Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти.. Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така. След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. 2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва , да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно. Може би ще проработи -, трябва да се пробва. ПС - нещо се обърках и дублирах поста и в предната тема
  3. "otto6457 •9y ago My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. " Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1 преамп аут - time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2. Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи . Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности - 1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) . Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти.. Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така. След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. 2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва , да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно. Може би ще проработи -, трябва да се пробва.
  4. ^ Аз лично фалшивото го чувам по-лесно на говорител, отколкото на слушалки, не знам защо ...
  5. Днес
  6. Аз продължавам да си поддържам темата да ни направиш едно клипче по темата. Може да е просто fret buzz.
  7. Участвам в миксинг състезанието на Zaki Ali за неговото парче Departure, което е съвместно организирано с Chris Hammill Audio. Ако някой иска да си играе/тренира, траковете са тук – цък. Ето я и моята версия, всякакви коментари и въпроси са добре дошли, засега минахме първия кръг успешно.
  8. Най-якото е, че не ги правите 1:1, ами си ги правите във ваш вариант, за което печелите моите адмирации. Много добре се получава.
  9. Вчера
  10. Пуснаха новата версия на операционната му система.
  11. Koobenot

    Reaper

    Добавен автоматичен phase-alignment във версия 7.40!
  12. Последната седмица
  13. Във видеото самият амп Peavey Invective на Misha Mansoor има вграден boost тип tube screamer а също и в PRS MT15 -MT100, така че не е нещо невиждано!
  14. yamaha

    Birthday Blues

    Гибсъна някак си влиза по-мазно и всичко звучи по-хомогенно. А онова горе го казах, защото видях 2 вградени клипа от тубата, а по-долу видях два линка към същите тези клипове в тубата.
  15. Имаше 2 части на концерта и във втората свири друг китарист с неговия усилвател. Не се свири едновременно с двата. Мислиш съм за Wet-dry-wet схема, но още не съм стигнал дотам. Иначе е възможно със сплитер и Roland JC 40 който имам и е стерео и месата.
  16. От Mastering The Mix са пуснали интересен инструмент за обучение, свързан с разпознаването на честоти. Доста по-интересен е от програмките, които имаше на времето, дето просто пускат някакъв пик или сряз в розов шум и трябва да отгатнеш. Ето демонстрация:
      • 2
      • Like
  17. Може да е полезно на някой млад изпълнител: Късмет и да качите парчето, с което ще спечелите и тук 🙂 Попълни формуляра за участие https://forms.gle/wCXPMZfWMwFEumJn7 Фестивалът се реализира с подкрепата на Национален фонд „Култура“/ National Culture Fund, Bulgaria [url=https://postimg.cc/F1mb3Xdd][img]https://i.postimg.cc/F1mb3Xdd/Konkurs.jpg[/img][/url]
  18. При обработката на реч също много добре се справя.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.