Jump to content
Българският форум за музиканти

IvanDTr

VIP listed
  • Мнения

    532
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    1

IvanDTr last won the day on Октомври 22 2019

IvanDTr had the most liked content!

Относно IvanDTr

  • Рожден ден 09/17/1959

Previous Fields

  • Инструмент
    US layout 101 keys

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.d-tracks.eu
  • ICQ
    0
  • Skype
    dtracks

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    D-Tracks - Цифрово музикално студио.
    Многоканален цифров запис изцяло в цифрова среда. Композиране, аранжименти, монтажи, звукова обработка, мастеринг. Песни, албуми, реклами, музикални фонове, музика към филми, театрална музика, консултации, участия в семинари, лекции и други.
    dtracks@abv.bg.

Последни посетители

1363 профилни разглеждания

IvanDTr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

22

Обществена Репутация

  1. Е.. Какво да се прави? Не всеки е съвършен!
  2. Лад – система от тонове, поставени в определено съотношение и обединени около един тонален център наречен тоника. Тоналност - лад с определена височина на тониката. Гама - тоновете на лада подредени по височина. Акорд - едновременното звучене на три или повече тона, които са или могат да бъдат подредени по терци (интервал от 3 степени) Интервал - последователно или едновременно звучене на 2 тона. Разновидности на мажора: Натурален мажор – мажорен лад, при който между III-IV и VII-I има полутонове, а между останалите степени цели тонове. Хармоничен мажор – с цел да се получи по-характерно звучене на субдоминантовия акорд се понижава VI степен, по този начин се получава увеличена секунда (три полутона - хиатус) между VI и VII степен. Мелодичен мажор – хиатусът, получен при храмоничния вид на мажора, е бил смятан за не мелодичен и трудно изпълним интервал за пеене, затова, чрез понижаване и на VII степен се избягва хиатусът и по този начин ладът става по-мелодичен. При мелодичния мажор се получава характерна голяма секудна между VII и VIII степен. Бихармоничен мажор – в сравнение с натуралния вид тази разновидност на мажора е с понижена II и VI степен. Разновидности на минора: Натурален минор - минорен лад, при който между II-III и V-VI има полутонове, а между останалите степени цели тонове. Хармоничен минор - с цел да се получи по-характерно звучене на доминантовия акорд се повишава VII степен, по този начин се получава увеличена секунда (хиатус) между VI и VII степен. Мелодичен минор – отнова за да се избегне немелодичния хиатус се е наложило повишаване и на VI степен от лада. Бихармоничен минор - в сравнение с натуралния вид, тази разновидност на минора е с повишена IV и VII степен. От тук следва: натурален мажор 2,2,1,2,2,2,1 натурален минор 2,1,2,2,1,2,2 хармоничен мажор 2,2,1,2,2,1,3 хармоничен минор 2,1,2,2,1,3,1 мелодичен мажор 2,2,1,2,2,1,2 мелодичен минор 2,1,2,2,2,2,1 бихармоничен мажор 1,3,1,2,2,1,3 бихармоничен минор 2,1,3,1,1,3,1 интервалите са дадени в полутонове и започват от разликата между I и II степени Стари ладове В края на Средновековието са се оформили общо 6 основни лада. Три от тях са с мажорен характер – йонийски, лидийски и миксолидийски. Останалите три лада, с минорен характер – дорийски, фригийски и еолийски. Йонийски лад - съвпада напълно с натуралния мажор. Лидийски лад – различава се от натуралния мажор по повишена IV степен, която образува с I степен увеличена кварта, която е характерният интервал за лидийския лад. Миксолидийски лад – различава се от натуралния вид на мажора по понижената си VII степен, която образува с I степен интервал малка септима, която е и характерният му интервал. Еолийски лад – препокрива напълно натуралния минор. Дорийски лад – различава се от натуралния вид на минора по повишената си VI степен, която образува с I етепен характерния му интервал голяма секста. Фригийски лад – получава се, като на натуралния минор понижим II степен. Характерния интервал е малка секунда. В българската народна музика и най-вече в източната музика, съществуват и други разновидности на мажора и минора, наречени турски ладове (маками), но за тях друг път.
  3. Мястото, където поработвам... Имам и друго място, където дращя музика...
  4. Брей!! Тази тема я възприемам като терапия. Какво ли ще стане, като стигнете до разновидностите на мажора и минора? Ами до старите ладове?
  5. Искам да го видя това нещо. Можеш ли да ми пратиш едно парче? Вярвам, че ще мога да ти помогна.
  6. Картата на PC-то ти е била поставена на 48 kHz. Файла е бил на 44.1 kHz и ето ти как се е получило ускоряването на темпото и транспонирането. Какъв е формата на файловете, които си си купил?
  7. Аз съм направил подобна стеничка от 5 мм итонг минерална вата 4 см. от двете страни и гипс картон, като от страната на controlroom-а гипскартона е два пласта с покриване на фугите. При ползването на този тип изолация се получава ефект Delay. За да се избегне се прави банд от минерална вата покрита с рехав плат от естествена материя. Банда е около 1 метър широк и на височина 80 см.
  8. И аз Ви пожелавам успех! А за останалите
  9. И аз съм за! А що се отнася до смешния мъжки вокал, ефекта е "търсен". Той загатва лявата ориентация на Орфей, повлиян от съвременните модерни трактовки на митологията
  10. Евридика Натиснете тук! С това парче поздравявам всички мои колеги и приятели. Надявам се да Ви хареса - нищо повече. Когато го регистрирах - 11.01.2007 входящият номер беше 279. Очакват се поне още 50 да влезнат днес. До колко ли внимателно ще бъде прослушването на комисията и до колко обективна ще е оценката им, след като ще се съберат на 15-ти и в същия ден ще трябва да се обявят резултатите? 330 песни по 3 минути прави 990 минути, което пък от своя страна означава - 16 часа и 30 минути непрекъсната музика. Като се прибави технологично време от 1 минута между песните за зареждане на новата - 329 минути (още 5 часа и 30 минути) нашето "неподкупно и компетентно" жури ще си прекара прекрасно едно пълно денонощие. Мислите ли, че е възможно това? Аз - не! Ясно е че песните ни ги очаква Recycle bin-а Защо тогава участвам? Ами, защото ми хареса да работя с приятен екип, на когото изпращам сърдечни поздрави и изказвам огромна благодарност: Bobalan, момичетата от Audiovision, Жоро, Краси и Мони. Защото ми беше приятно И защото се надявам да Ви хареса, понеже, може би, ще сте единстената аудиотория. И на последно място, защото съм може би единствения, който не е пускал авторска музика в този форум и с това поправям този пропуск Приятно слушане!
  11. IvanDTr

    Ъпгрейд

    Много е готин новия. Направо ми се пее, като поствам, едитвам
  12. Успех на "Балканджи". Желая ви го от сърце, защото конкуренцията ще е много силна (особена като се има в предвид, че и аз ще участвам ) Парчето е много хубаво, но ти го знаеш (аз ти го казах преди няколко дни). Надявам се като смеся мойто - утре- и аз да го пусна да се чуе. (Нищо не се знае. Може ние тук да сме му единствената аудитория, като се знае, че комисията е съставена отново от предишните дебелогъзи и мастити некрозлози)
  13. Бихармоничния лад е различен от хиджас-а. Той може да е минорен или мажорен. Има два хиатуса, докато хиджаса е с един хиатус. Освен това, бихармоничния лад е темпериран, докато хиджаса е микро тонален (втората степен е малко по-висока от темперирания строй, докато третата е леко по-ниска). Примерен хиджаз от ре би изглеждал така: D, bE, #F, G, A, bB, C, D Има още една особеност. Тона bB звучи чазлично в зависимост от посоката на свирене. На горе е на 3/4 тона от A, а на долу звучи нормално.
  14. IvanDTr

    Cubase/Nuendo

    За чистене на звук няма! Ще трябва да работиш с допълнително инсталирани плъгини. За обработване - еквилайзери, компресори - има ги като VST плъгини и се прилагат на всеки канал в insert-а.
  15. IvanDTr

    Cubase/Nuendo

    Ръгни IN-a на MIDI кабела в OUT-а на синтито, а другия в IN-а и си готов.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.