Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Аз все пак си мисля че ползването на два нюанса зелени жици е непростимо.... :)

Сериозно, честито и семплирай де?

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яко седи - ще се ослушваме за семпли - това се подразбира :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще има някакви. :)

Изминалата седмица бе плодородна за трабълшутинга, по време на който успях да отстраня всички дребни проблеми, възпрепятстващи нормалната работа на ампа:

  • Оказа се, че са ми продали 4-5 грешни резистора (които аз не проверявах преди запояване :rolleyes:), в следствие на което 3 лампи бяха със странни напрежения и в странни режими;
  • Бях оплескал мястото на ФХ Ретърн сигналната жица и след луупа нямаше сигнал;
  • Бях запоил грешно кабела, идващ от изхода на първия канал към LDR2 (който пуска/спира ОД канала), "благодарение" на което превключването не работеше коректно;
  • Слейв изхода беше с мега силно ниво - явно човека, от когото откраднах схемата за слейва, и той не е знаел какво прави. Наложи се да меря и смятам малко, но стана работата.

С военните крайни лампи 6П3С-Е извади 30W преди клипинг, с JJ KT66 2-3 вата повече. Нямам 6L6GC да видя с тях колко ще пусне, вероятно още малко. Въпросът е, че всичко е в нормални граници. И вече е готов за сериозна битка. :)

Не съм сигурен още какво ще правя с "дизайна", вероятно ще сложа някакви faceplates, ако някой кандиса да ми направи една бройка. Нещо от сорта:

SLO66-Faceplates.png

  • Like 4
  • Thanks 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен си.

За надписите, намерих човек за сито, за 20 кинта ми го направи, но в пловдив.

Възможно ли е да постнеш принципната схема?

Интересно ми е как е реализиран FX луупа и възможно ли е да стане с dry/wet mix.

Също и другите контроли какви са, що са.

И семпли :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 лева ми се струва ОК. Всъщност това само за надписването или с материала и рязането по чертеж?

Луупът е сериен лампов с CF преди Send и нормален гейн стейдж след Return. Поради спецификата на конкретната схема (след ретърн гейн стейджа отново има CF преди тон-контролите) може с просто DPDT ключе да се изолира цялата V4 все едно лууп изобщо не съществува (може и да не се слага лампа даже). Има схеми в нета:

loopbypassswitch_1_by_haftelm-d7kok2b.jp

Изключването му намаля леко гейна и нивото, но избистря тона (като е наличен лууп тонът е по-мътен; в Джет-а разликата е малко повече, отколкото в този новия амп). Поради тези неща никой не прави изключващ се в реално време лууп (с реле или нещо подобно), тъй като народа ще започне да мрънка защо се променя нивото и става по-смотан звука. Лично за мен няма логика в 95% от времето да свиря с по-смотан звук, а в останалите 5% (ако има толкова) да се кефя на някакъв ефект. Поради това не го използвам и вкарвам ефекти след микрофон и преамп, а усилвателят е с максимално опростена "архитектура" с цел възможно най-добър тон. :)

В началото на проекта мислех да натъпча луупа на друг Солдано амп - Decatone, който има сериен/паралелен лампов лууп със стерео пот за регулиране на Dry/Wet микса, но после реших да направя този по-лесния и оригинален за схемата. Някой бъдещ проект може да намаже...

Какви са контролите се вижда от проекто-фейсплейта, няма нищо кой знае какво странно. Ако има конкретни питания мога да се опитам да отговоря. :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера успях да тествам новия амп в репетиционната заедно китайчето (JCA50H). Което общо взето няма голям шанс, въпреки осезаемото подобрение вследствие на модификациите, които му направих. Характерът е същия, но Джет Сити-то е с едно одеялце (или две) по-глух, така да се каже. Правеният определено вади по-истински звук! Ще гледам в скоро време да се замъкна с някаква аудио-видео-записна техника и да направя малко семпли. :)

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро не съм пускал нищо тук, а нещата уверено въвят към щастлив край. ;)

SLO66-Headshell.png

SLOHeadshell-01.jpg

Тия дни ще се опитам да залепя толекса + да монтирам крака/ъгли/дръжка. И ще останат само faceplates и решетка (която също съм купил, но ще отрежа най-накрая).

  • Like 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих толекса. Оказа се по-лесно, но и по-пипкаво, отколкото смятах.

SLOwithTolex-01.jpg

Ъглите станаха прилично, макар и не перфектно. Като за първи път съм доволен, а и ще има метални ъгли.

SLOwithTolex-02.jpg

Първоначално мислех да слагам ъглите от ляво, така че да покрият цялостно мястото на съединяването на парчетата, но нещо размерът е на косъм и малко ме е страх да ги сложа. А то трябва да се направи фрезенк в дървото и ако нещо все пак не пасне ще е малко куц момент. Тия в дясно пък се слагат по-лесно и ще паснат, но не скриват напълно "снадката".

SLOwithTolex-03.jpg

  • Like 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези от лявата снимка са по-добри.Не мисля ,че е нужен фрезенк във корпуса.Те самите ъгълчета си имат такъв.Само трябва да се тества главата на винта да не излиза под нивото на вътрешната част на ъгълчето.

Редактирано от jorog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,лявата е по добра.То болта ще си направи фрезенк в дебелината на кожата.

То сега много е лесно.Навремето седемдесетте години си правих ъгли от стари куфари.

Оформяне сферични гвоздеи и всичко това никелирано допълнително.

Също и дръжките.

Да се намери черна кожа-лещенка-трудна работа!

Хубава тема!

Редактирано от lyubohar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

То болта ще си направи фрезенк в дебелината на кожата.

Ако ъглите са т.нар. Dumble style, на каквито ми изглеждат, гарантирано не могат да потънат в шпертплата наравно, ако не се дълбае.

  • Thanks 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ако радиуса на заоблянето на кантовете на кутията не отговаря на радиуса на ъглите няма да потънат.

И на десните няма да станат добре.Но се надявам автора да е предвидил тези радиуси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиусът е точен.

Но Gregg е прав - Dumble style са точно и няма да стане без фрезенк, тъй като вдлъбнатото им е около 2мм, а толексът е под 1мм. дебел.

5399_2.jpg

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда яко! С какъв софтуер се проектират тези дървени кутии? И после някой ги изработва по схемата ли? Не че съм стигнал още до там, но за моето DIY пианце също ще трябва да мисля корпус. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прост чертеж на SketchUp. Сравнително лесно се прави и ако е верен е трудно да го обърка после някой. Не е супер супер лесно да се направи (има някои тънки моменти), но не е и рокет сайънс. Основният проблем е, че ако оплескаш някой размер в началото после не може да се коригира, но за елементарни проекти върши работа. Всъщност има и някаква платена Про версия, която е твърде вероятно да поддържа по-"адвансед" методи, но не съм запознат, карам си с безплатната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.