Jump to content
Българският форум за музиканти

Koobenot

Въпроса за два миксера

Recommended Posts

Здравейте, колебая се между два смесителни пулта:

 

http://www.musicworld.bg/bg/c_1215/i_42299/BEHRINGER_UB_1222FX_PRO_new.html

 

http://www.musicworld.bg/bg/m_20000/i_27868/BEHRINGER_XENYX_X1204_USB.html

 

Ясно е, че 1222FX разполага с повече канали, но дали качеството на EURORACK серията е по-добро от XENYX ?

 

Някой от вас ползвал ли е поне единия или пободен на тези двата от същите серии и какво можете да кажете по въпроса?

 

Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

XENYX е по-нова серия, с по-добри предусилватели. Обаче аз бих изчакал това. Цената му ще е около толкова. Поне ще е с MIDAS преампове и ефекти от Х32 серията, а те са доста добри

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо на Бери не е по - добро.. Xenyx-a е по - малко лош . Изкарва по дълго .. FX pro , серията има проблем с късането на някви супер финни лентови кабели свързващи отделните шини вътре . Късат се поради пренасяне вибрации и тн почват да изчезват гейнове, цели канали и прочие.. И двата са с уникално висок собствен шум . Стават само за неотговорни събития , аматьорски записи и бой .

Скивай това ..с моите 17% отстъпка ще ти излезе малко по - скъпо НО е по добро.

 

http://www.musicworld.bg/bg/c_1215/i_51371/YAMAHA_STUDIO_PA_MG_10_XU.html

 

 

PS.

Купих аудио карта на Бери с преамп на МИДАС.. Върнах я  след час и половина . Смених я с Алесис звука е къде- къде по- добър.  Разликата между МИДАС и дизайнд бай Мидас е огромна..

Edited by rudibass
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Алесис и звук в едно изречение не стоят... :) UM или UMC карта си пробвал? Интересно ми и, защото пробвах едно UMC204 и ми хареса - и като драйвери, и като звук, но ми трябват поне 4 входа, та дебна да се появи UMC404 (нищо, че модела е Not Found)

А явно не си ползвал Х32-ката, щом така безапелационно ги отсвири. Ползвам го активно втора година и нямам оплаквания. А и не само аз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам алесис миксер Студио 32, ако го сравнявам с предишния ми Саундкрафт спирит М8 си е много по-добър, но все пак е друг клас, нов е бил 1000 паунда (98ма). Така че не се връзвай, някои по слаби марки имат попадения, други по-силни марки имат по-нисък клас шит

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Към Presly.. UMC kарта пробвах. Вервай ми, ще плачкаш после. А това между карите на бери и алесис, лично не бих се съгласил.. Чух това , което чух.. Щом си свикнал на звука на Бери и картата ще ти хареса. Имал съм неимоверното щастие да бачкам с последни модели на цифрови пултове Yamaha(CL3) , Tascam, Аllen Heath съответно и Х32 . Просто това работя. Вярвай клетото Х32-че не е даже близо... Нито като логика, нито като стабилност, нито като ефекти, най малко като бързина   при лайв.... Нивото на собствен шум при повече децибел ( при слабички стъпала например) е осезаемо високо.( недопустимо за мен при цифрова козола). То и затова малките модели са по 1200 евро. За сравнение Ямаха , Мидас са по 4-5-6 хиляди лева и нагоре. Даже цифровия мидас е 7500 евра ,а е само 16 фейдъра . 

С уважение Гого..

Ако решите че спамя темата , търкайте

Edited by rudibass
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@presley - Благодаря, за информацията, ще разгледам този дигитален мискер! :thumbs_up:

 

@rudibass - Благодаря за инфото, разгледах Yamaha-та, но няма middle knob на стерео линейните входове, а в миксер ще пускам диг. пиано на тези входове и не мисля, че ще е удачно. Не схванах идеята на това техническо решение от страна на Yamaha; Попаднах и на още един пулт в същия ценови диапазон:

 

http://www.musicworld.bg/bg/m_4400000/i_43129/ALTO_ZEPHYR_ZMX122FX.html

 

Доколкото разгледах се това се явява някаква дъщерна серия на Alesis. Какво можете да споделите за него?

Edited by Koobenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alto = sqrt Behrnger....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно и при тебе ще е така.. Взимай Берито .. после го продай и си вземи нещо по- добро... - това е последното , което пиша по темата..

 

 

Обобщение:

Явно всички трябва да се напатим ,защото на никой не му се слуша. Ама какво се бунтувам, аз бях същия.

С уважение Гого. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • By Koobenot
      Здравейте, надявам се да не съм събркал раздела. Искам да си закупя смесителния пулт LD-Systems LAX 8D от сайта на musicstore.de . Бих желал да споделите опит при поръчките от този магазин, как се извършват доставката и заплащането, възможна ли е поръчката през български посредник (както поръчваме от Thomann през MusicWorld) и изобщо всякакви подробности около процедурата. Благодаря предварително.
    • By boqng
      Здравейте, 
      не знам дали това е точното място, на което да пиша, но друго не намерих. Извинявам се предварително, ако вече има подобна тема, но не намерих. И така, направо на въпроса. Предлагат ми 2 професионални мониторни колони Behringer B2030P. Да попитам, струва ли си да ги купя? Човека ми ги дава за 250 лв двете. Даде ми снимки на тях. Изглеждат запазени. Преди да ги взема, ще ги тествам лично с него. Въпроса е, какво ви е мнението за тях? Какъв усилвател ми трябва? Надеждни ли са? Имам предвид, дали няма да дадат някакъв дефект след месец - два, или нещо подобно? Какво да гледам, за да разбера дали имат някакъв дефект, или нещо подобно? Как им е звука? Според вас имам предвид! Как е баса? Ако се сетите за нещо да допълните, ще го прочета с удоволствие!
       
      Благодаря предварително!
       
      Лек ден!  
    • By Koobenot
      Здравейте, искам да си закупя електрически предпазители за смесителен пулт Vermona Mixer 1222, но не съм съвсем сигурен какво точно означава абревиатурата "AT", която е изобразена както върху самите предпазители, така и в ръководството на пулта:
       
      http://store.picbg.net/pubpic/C6/AB/fdca0d563323c6ab.png
       
      Според немската Wikipedia съществуват няколко различни класификации на предпазителите по отношение времето им на сработване: 
       
      FF - superflink - "супер-бързи"
       
      F - flink - "бързи"
       
      M - mittelträge - "средно-бавни"
       
      T - träge - "бавни"
       
      TT - superträge - "супер-бавни"
       
      Предполагам, че предпазителите, които ще ми свършат работа са от тип "T", но не съм съвсем сигурен, защото не можах да намеря никаква информация за гореупоменатата "AT" . От поддържката за ретро продуктите на Vermona също не ми отговарят, така че реших да се допитам до вас.
    • By savortep
      Здравейте, 
       
      От дълго време се опитвам да намеря Soundcraft Notepad 124FX (Mixer with Effects), но понеже е спрян от производство е трудно, а в момента почти невъзможно да се намери. Издирвах го във всички онлайн магазини в Европа, но навсякъде е продаден, дори и втора употреба. 
       
      Молбата ми е, ако някой от вас е запознат с техническите характеристики и размери на миксера, да ми препоръча подобен, който е на пазара (компактен, многофункционален, професионален).
      Наясно съм, че никъде няма да открия такова съотношение качество-цена (и функции, които други миксери от същия клас не притежават), но се надявам поне малко да се доближи до него. 
      Е, нали нямам избор ще се примиря с неудобствата... 
       
      Благодаря ви!
       

    • By Baby Thomas
      След два месеца мързел най-сетне реших да си модна MIDI педалиерата. Из нета има различни модификации, най-често срещаната от които е пускането на фантомно захранване през MIDI кабела, за да не се мандахерца още един захранващ кабел и да заема място в разклонителя. Инфо за този мод в нета има, но тези, които аз видях, не ме изкефиха изобщо, даже смея да кажа, че имаше откровено грозни и бездарни варианти.
      Започваме със списък на необходимите инструменти и джунджурии (от горен десен ъгъл CCW):
      отвертка плюс, френски ключ, жици, cable stripper, малки клещи, помпа за разпояване, припой за запояване, гъба/тел за почистване на поялник, дрелка (може и истинска, не като тази), очила против стружки в очите, поялник (по възможност да не е от 6 лева като моя), мултиметър, step drill bit (по възможност читав, не като моя след 5-6 дупки да е за кофата), MIDI кабел, свободен MIDI накрайник, подложка за мишка или нещо друго подходящо за предпазване на мебелите при запояване, двупозиционно (DPDT) ключе, перманентен маркер.
       
      Време за изпълнение на задачата: тройно повече, отколкото ви се струва на пръв поглед.
      Развинтваме всичко от долната страна на педалиерата:
      Винтчетата са два модела, по-дългите са за двете тесни страни, където има пластмасови "страници". Има и две винтчета за вградения траф, които няма нужда да се развиват.
      Това е отвореното ус-во:
      За по-удобна работа е добре да се махне временно зелената жица за заземяването на корпуса. Ще работим в дясната част на джаджата, следват по-детайлни снимки.
      Това е платката с MIDI куплунзите:
      Тя се намира най-вдясно и е закрепена за корпуса с две винтчета. Червените ръчички показват двете "резервни" крачета на MIDI OUT куплунга, които не са свързани и които ще използваме, за да вкараме захранване заедно с MIDI кабела.
      Отново "MIDI платката", вече със запоени проводници:
      Преди спойките е добре да се уверим с помощта на мултиметъра, че тези крачета не отиват никъде по платката и е безопасно да пуснем напрежение там. Използвал съм червен и черен проводник, но не са "плюс" и "минус", напрежението, което ще пуснем е променливо. Можем да използваме и един и същ цвят, все тъя.
      Това е на 15-тина см. по към центъра на педалиерата, след МИДИ куплунзите и тези за релетата:
      С помощта на дрелката направих отвор 6мм (май), колкото е нужно, за да влезе ключето, с което разполагате. Червената ръчичка показва къде идват проводниците, които вече запоих на "MIDI платката", падат се от ляво от тази гледна точка. Двата жълти проводника идват от оригиналния траф, който се намира в педалиерата, тях ги разпоих от платката и преместих тук. От централните два пина на суича пуснах две жици към платката, където досега бяха жълтите проводници. Трите комплекта жици не случайно са "кръстосани". Това е така, за да може ключето отвън да сочи към съответния куплунг, през който влиза захранването за педалиерата. Предпочетох вътре да е грозно, но отвън да е по-логично сочещо. Ще го видим след малко.
      Това е платката, на която се намират изправителя/стабилизатора:
      Ръчичката показва къде са влизат оригинално жълтите проводници от вградения траф. Сега там са двете жички, които тръгват от средните пинове на суича. Пак казвам - захранването е променливо и няма нужда да спазваме поляритет/цветове на кабелите. На тази снимка се виждат също изправителните диоди и стабилизатора 7805, който е закрепен за корпуса.
      Това е монтираното ключе, изглед отвън:
      Когато се цъкне в посока към MIDI куплунзите се активира фантомното захранване, когато е щракнато към оригиналния захранващ куплунг (вляво, не се вижда тук) си работи както си е с 220/230 волта. Надписал съм позициите за още по-сигурно. Левият надпис PHP не означава "PHP: Hypertext Preprocessor" ами PHantom Power. Малко сисадмински хумор.
       
      Педалиерата е готова, можем да сглобяваме. Добавеното ключе играе роля и на вкл./изкл. прекъсвач. Дори да пуснем двете захранвания едновременно пак няма да взривим нищо. Да минем към втората част от проекта.
      Това е леко разфасования трансформатор, който ще използваме за фантомното захранване:
      Вече бивш 12vDC адаптер от някакво съмнително зарядно за батерии. Имаше диоден мост и кондензер, които бяха насилствено премахнати. Трансформаторът е 500мА (уж) и подава малко над 12 vAC без товар - идеално за нуждите ни. На тази снимка се вижда, че съм използвал кукички за закрепването на проводниците. Спойката си е спойка, но е добре да има и механична връзка.
      Вече запоените проводници:
      Навсякъде, където мога, използвам shrink tube. Много ме кефи. Термошлаух май беше по нашенски...
      Това е една от най-пипкавите и досадни части - работата по MIDI куплунга:
      Оригиналният MIDI кабел се реже близо до единия край. Оставих си 5-6 см, за да мога да го ползвам някой ден за проби или нещо такова и го прибрах в шкафа. След това отрязания край на кабела (заедно с този, идващ от трафа) се нанизва на два броя термошлаух и капачката на MIDI конектора. При запояването трябва да спазваме поредността на кабелите:

      Оплетката е на пин 2 (средния), жълтият проводник на пин 4, белият на пин 5. С мултиметъра трябва да се провери кой цвят къде отива на отсрещния конектор. Кабелът е прав: 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5. При мен синият и червеният проводник са за пинове 1 и 3 - там запоявам кабела, който идва от трансформаторчето. Тук са вече запоени и с термошлаух.
      Готовият MIDI куплунг:
      Тук всичко е готово за опаковане. С металната скоба съм хванал и проводниците, използвани за фантомното - няма мърданка!
      Вече опакования куплунг:
      Вдясно се виждат двата броя термошлаух и двата излизащи кабела.
      Остава да проверим дали всичко работи. Навключваме всички кабели и палим:
      Цъкам бутон номер 3 - Clean+Chorus+Delay. Я, бачка!
      Червената ръчичка показва новозапоеният MIDI куплунг, от който излизат двата кабела - кабелът за далечния MIDI куплунг (който влиза в МИДИ педалиерата и който носи и фантомното захранване) и кабелът, идващ от захранващия трансформатор. Забелязва се и крайно селското "запечатване" на траф-корпуса с помощта на свински опашки. Мисля да го залепя с някакво лепило, но нямах налично.
      Все още работи:
      Цъкам и други пресети - бачка си ОК. На снимката пресет номер 7 - мощен Reverse Delay за RHCP's Give It Away.
      Има и други модификации за тази доста използвана MIDI педалиера, например слагане на чипове с къстъм фърмуер или прекарване MIDI/захранване/аудио през кабел/куплунг. Последното е хитро, но иска доста повече чоплене, още куплунзи, дебел кабел, а и не знам колко ще пострада сигнала от цялата процедура, така че не смятам да го правя. Един фен беше си сложил 1/4" жак на МИДИ педалиерата, така че включваше Уа-педала в нея, а беше пуснал и захранване за към Уа-то. Ентусиасти много, но аз съм дотук...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.