Jump to content
Българският форум за музиканти

TONY

Members
  • Мнения

    3894
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    17

TONY last won the day on Ноември 29

TONY had the most liked content!

Обществена Репутация

931 Excellent

Относно TONY

  • Ранг
    Metal Messiah
  • Рожден ден 28.01.1970

Previous Fields

  • Инструмент
    китара, бас

Contact Methods

  • Website URL
    https://soundcloud.com/uran242
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Авторска музика. Китара, бас, дръм програминг. композиция, аранжимент, текстове, звукозапис, мениджинг и продуциране.

Последни посетители

17095 профилни разглеждания
  1. Ето го ментето - https://bazar.bg/obiava-23688039/gibson-les-paul-standard-2013
  2. Коледен урожай. Валят някакви Гибсъни Лес Поли и то Стандарти за по илядо лева..... Да питам за един приятел, оригинални ли са!? Продавача казва , че са оригинални, ама не разбирал много, била подарък. Много моля, ако на някоя мацка съм симпатичен. Да ми подари един. Аз съм скромен, и на Гибсън Студио ще се радвам!
  3. Днес, пак от Ямбол. Отново китайски фейк. https://www.bad_link/ad/kitara-gibson-les-paul-studio-CID618-ID7FSfz.html?requestFromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=662618776
  4. TONY

    Мнение за текст на песен

    Това със сигурност не е текст за песен. Ако остане така, може и да мине за стих. Но, не е добър. Може да се преработи и нещо да излезе , все пак. Ето, това само става - Чуй ме приятелю, тя винаги е крачка пред теб, тя винаги знае, има нюх за тези неща. Това е приличен припев. Останалото трябва да се пренапише. Ако има желание, мога вероятно мога да помогна, да стане текст на песен, а защо не и цяла песен, стига да има добър глас, който да я изпее.
  5. TONY

    Въпос за компресори

    Ами изясни по-добре нещата. Написал си "Аз опитвам с 2 компресора, един във веригата, един в луупа." и "ама аз питах за 2 компресора- във верига серия или в паралел." Това, което си опитал, са различни места на копмпресора във веригата. Едното е преди предусилвателната част, другото е след нея. Вероятно ще има сериозна разлика, как един ( и същ) компресор ще работи, в тези две части на веригата. ( и два различни да хакнеш, все тази, определящото ще е мястото, не начина на включването) Аз съм олд фешън и бих сложил компресор преди ампа, т.е. преди предусилвателната част. Ако ще пробвам с 2, ще ги вържа в серия. ( паралела отпада, кой би си играл със сплитери, за да върже 2 копресора в паралел) Ако имам усилвател, който има и сериен и паралелен луп, тогава, тази проба може да стане. Мисля до края на седмицата, да направя проба с два компресора, в серия, пред амп. Мисля, преди да съм правил проба, че 2 компросора могат да ми седят в веригата, примерно един за клийн( комресор/ лимитер) и един за лийд ( за състейн), предвид there's a difference between "running" two comp pedals in a chain and "using two comps in a pedal chain at the same time", so if a given artist does "have" two comps in their chain, they're not necessarily always on at the same time. За изполване на компресор Back to your live use question: If it were a big venue and FOH was running a comp, I would probably be running less SPLs and mic'ing, so one comp on the board and the second comp from the FOH. On a small gig with a cranked amp, the valves will already be compressing, so probably a single compressor for cleans. I really like using a compressor after modulation, phase in particular, as phase can make my tone unpredictable. И още нещо - You can definitely do two comps serial in an effect chain. Bass players do it all the time.
  6. TONY

    Въпос за компресори

    Понеже, сега пробвах мелодията на For the love of God. Компресор в състей режим e benefiacial. Да, има и приложение на драйв. Еврика.
  7. TONY

    Въпос за компресори

    Ту копрес ор нот ту компрес.... Човека от видеото, каза, че като бонус да сме ползвали компресора, да накараме транзисторният амп да се приближи към ламповият. Така и не съм използвал още компресор в свиренето си (засега само съм тествал), ламповите ампове добре си компресират. На видеото се чуват някакви разлики. Изцепен лампов амп и свириш с ниво на барабанист, що да компресирам, като ампа си е достатъчно набримчен и компресиран и какво да му компресираш. Ако имаш и хубава китара, ще ти изкара достатъчно състейн... Ако свирех повече с чиста китара, примерно кънтри, фънк, сигурно вече щях да съм включил към педалборда и компресор. За сега още се чудя, да компресирам или не....и те така. И така от много години... Имам читави компресори, трябва да ги пробвам по-обстойно. Днес тествах зелен биг маф, това си заслужава по принцип, не знам дали ще го ползвам, за мои неща. Пробвах и бустер на Кюсак, пак си заслужава. Обичам бустери. Този от видеото не ме убеди, че с компресор е по-добре, малко по-различно е. Но защо да буствам с компресор, вместо с бустер. … така и не разбрах. Изобщо, ако ще се ползва за клийн до крънч, виждам приложение за комресора…. за ситуации с повече драйв, не. Аз толкова разбирам....и сега ще пробвам комресор. Днес ми е ден за тестове.
  8. TONY

    Steve Vai - for the love of God (cover)

    Вярно, че е тихо, но това не е проблем. Като си усиля повече, се чува. Би трябвало следващият ти запис, да го направиш с по-нормално ниво. Ученето да се записваш, е почти толкова важно, както и самото свирене. Ако искаш взимай съвети от неуспял човек, като мен. По принцип, трябва да работиш по бендовете и пикинг артикулацията си. Вибрато, разбира се, колкото повече го тренираш, ще е в полза. Това е прекалено изискваща пиеса. Според мен е по-разумно, да си свириш различни неща, а не да се вторачваш върху точно тази пиеса. Понатрупваш опит и като я пробваш, след известно време, ще е по-добре. Сега доста си се постарал и нещата са се получили прилично. Между другото, не съм се пробвал на това парче от много години, ще взема да се пробвам сега. Имам предвид за себе си, няма да поствам.
  9. Тенорите са супер за метъл - английските Айрън Мейдън, Джудас Прийст, немските Хелоуин ( Майкъл Киске) и Праймъл Фиър. Естествено, има различни типове гласове- Дио, Ози, Удо, Рок Ен Ролф и тн, който пак си пеят супер, без да са в небесата. Хеле Дио. Вярно, съм захванал няколко неща. С едната група реализирам авторските си идеи. Втората я направи певец , на който съм фен ( и на групата в която пееше), от ученик. Между другото, наскоро се обади певец и за Айрън Мейдън трибют, така че, вече си припомних 6-7 песни , и направихме една пробна репетиция. Въпросният певец ще е извън България за месец и половина, тамън да направим поне десет песни инструментално, докато се върне. Много се надявам, да тръгне и твоят трибют на Бийтълс! Стискам палци да намерите варненският Ринго Стар! С това ще се справя, защото в Уран и Мейдън трибюта, сме трима и в двата проекта и ще репетираме един след друг, тоест няма да отделяме допълнително време или да ходим по други репетционни. За онлайн проект, ще глeдам да подкарам мултитрака ( по USB) с компютъра и то тези дни, че за момента нямам саунд карта.
  10. Дано скоро намерите вашият Ринго Стар! Даже чувството за хумор, трябва да е задължително условие. Не си представям някой намръщен тип, да свири партиите на Ринго!
  11. TONY

    Най-грозната китара

    Тази Голяма Бяла е Зла! Само бих и сложил един сет EMG - та! Трябва и истински шарк байт.
  12. TONY

    Най-грозната китара

    Тази Акулка ми харесва. Идейна е. Грифа е крак на човек, предполага се че само той е останал за доизлапване. Кефи ме как е решена цветово, адаптерите - розов сингъл при устата, черен дабъл блейд за бридж. Ако окото на акулата е измислено с дабъл предназначение, и освен око, е и кил суич, ще е екстра. Според мен това е китара само за шоу и то да я изкараш, примерно за да извириш кавър на Shark Attack на Wehrmacht. Джей Търсър също предлага китара Акулка, Ама е доста по-смотана от тази на Фешън.
  13. TONY

    Усилвател за домашно ползване

    няма условия за това в къщи. Катаната свири при 0.5 вата и е силно ( с волюм на 10 часа) Значи, оттук насетне всичко, което ти пишат за лампови, атенюатори си е тракане на клавиатурите. Щом нямаш възможност да свириш на прилично усилено ниво. Решението е едно, намери си помещение за свирене - таван, мазе, репетиционна. При свирене на домашни нива, идеята е да звучиш прилично, не да си отвяваш главата. Което става само с изцепен усилвател. Като бях млад, цепех яко усилен, сега мога да си свиря с транзисторен, хибриден, моделиращ, лампов, според моментният ми кеф. Ниво ми трябва, колкото е нивото ми на слушане на хайфай усилвателя ми. И така мога да свиря със запис, примерно разучавам някое парче. И тогава няма, чак толкова разлика, дали ще съм примерно с добре звучащ транзисторен или лампов с мастер волюм. В репетиционните проблема е друг, как да се усилиш, така че, да си с барабаниста, ама и да не увисва вокалиста. (трябва си мощно крайно стъпало за централното) Проблема ти идва, от това, че не свириш с група. Ако репетираш 1 - 2 пъти седмично, ще си си надул достъчно главата и после в къщи няма да имаш мераци за силни нива. ( като бях по-млад, имах нужда постоянно да си надувам главата) Найтуиш нали са от Кити, няма ли други банди там, прикрепи се към някоя.
  14. Вече е отпускарски сезон и вероятно ще има разредени репетиции. Вероятността да се пръкне нова банда е доста малка, но не пречи, да направим проби с певец тенор, който може и да е инструменталист.
  15. Вече имаме уговорка, с друга група, за началото на есента и клубно участие. По-към края на годината ще направим и първо самостоятелно клубно, такова. Ако има предложние за свирене на открито, в периода края на август, до средата на октомври, просто ми се обадете. Мога, да осигуря няколко групи.
×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.