Jump to content
Българският форум за музиканти

TONY

Members
  • Content Count

    4,026
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

TONY last won the day on October 28 2020

TONY had the most liked content!

Community Reputation

962 Excellent

About TONY

  • Rank
    Metal Messiah
  • Birthday 01/28/1970

Previous Fields

  • Инструмент
    китара, бас

Contact Methods

  • Website URL
    https://soundcloud.com/uran242
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Авторска музика. Китара, бас, дръм програминг. композиция, аранжимент, текстове, звукозапис, мениджинг и продуциране.

Recent Profile Visitors

18,365 profile views
  1. горният линк май е бавен
  2. а , записа е тук https://mediafiles.me/7fbd1e9278dd2685/Проба.wav
  3. Днес реших да си направя една проба. Имам една китара с неизвестен адаптер, на него не пише нищо (по спомен, ако не ме лъже паметта май е фендер, но няма лого, значи може и да не е) Той е инсталиран на китара Hohner ST Custom Professional, милех да го сменя с гибсън адаптер, но нещо ме бъзна, преди да въртя адаптери, да го сравня със Seymour Duncan JB , който е на друга китара Washburn X200V PRO Сравнението е - едната китара свири мелодия, малко импро соло, другата свири ритъм, после се обръщат. Общо звето еднакви неща ( не съм свирил два месеца, личи). Звук - ползвам симулация на Меса ректифайър, едно ниво за ритъм и малко вдигнато за мелодия/импрото. Т.е. разликата е в дървения материл и бридж адаптерите на двете китари
  4. TONY

    Baevox усилватели?

    Аз мога да кажа, че за домашни репетиции съм супер доволен, как звучи стар процесор на Дигитек Рп10 в малък 5 ватов Пиви Колосал. Нищо общо с това, как звучи пред транзисторен амп. Nikolov 76, бе споменал, че има Zoom G1, 44,1 khz sampling, AD/DA conv 24 bit, 32 bit sign processing, гледах презентация с Ола Енглунд, добре, според мен има шанс да се изкара приличен звук от процесора в кубето. Еконт имат доставка вкъщи. Докато куриера пие едно кафе, може да го пробваш.
  5. TONY

    Baevox усилватели?

    Да, правилно си разбрал. Стандартната подредба на ефектите е уауа, компресор, драйв//дисторжън, модулационни ефекти, дилей, ривърб. Може да свириш само с процесора и да му ползваш всички секции, а когатo искаш да ползваш външния драйв, ползваш ефект(и) от последните три секции на зума (модулационни ефекти, дилей, ривърб) (можеш да експериментираш с компресор след драйва). В крайна сметка, целта ти е да имаш приличен звук, с който да си репетираш в къщи и да те кефи. Да, лампите са ок, вероятно крайната е ел84, не 34. Остава да изясниш какъв е говорителя. Тук може да се ъпдейтне със Селешън или Йенсен (или друга марка прилични говорители), зависи, ако ти изпадне втора ръка, може би ще подобри звука още. 10 инчов
  6. TONY

    Baevox усилватели?

    Да, видях, какво представлява амп-a в нета. (поне визуално, защото този Баев, не е дал никакво техническо описание) Няма луп. Не съм пробвал негови ампве, но ако Хилбили, както виждам от предният пост ползва такъв, значи е ок. Николов 76, какво значи 76 -ти набор ли и си почнал късно да свириш? Няма лошо, знам, че искаш да опиташ лампов звук. Като оставим настрана твоят случай ( искаш да минеш тънко и да получиш хубав звук, за домашно свирене, в което няма лошо) по принцип има 2 основни начина на правене на звук 1. от самият амп и го доукрасяваш 2. от клийн амп, който се ползва за платформа и слагаш педали за кривене, вкл и за постигане на звук на характени ампове/стилове И при двата начина става дума за доста пари. С този евтин Баевокс отиваш на супер бюджетен вариант 2. Вероятно дава приличен клийн звук. Слагагаш потенциометрите нагоре и си правиш звука от ТС драйва, а след него слагаш Зум-а ( като му ползваш ефект часта - модулационите ефекти, ривърб и дилей). Този амп има някакъв вграден дистер, ама сигурно не е кой знае какво. Според мен няма, какво да му прецакаш толкова звука на този амп с твоя процесор.
  7. TONY

    Baevox усилватели?

    Казваш, че има изходи от преампа, това да го разбирам като ефект луп? Щото може да е само преамп аут.... Ако имаш ефект луп, в него се включват ривърб и дилей. В твоят случай, ако ще ползваш процесора си пред ампа, можеш да ползваш всичко от процесора директно в амп. Ако помня, имаше някакъв драйв на ТС Електроник на който държиш. Може и така - драйва пред ампа, на процесора изключваш драйвовете, комресор и в лупа ползваш модулиращите ефекти, рибърба или дилея.
  8. След още гледане, видях, че към самостоятелно работещите миксери, има и такива, които са Про верифайд. (как си получават сертификата не знам, но по записите им си личи, че си го заслужават). При тях тарифите са вече от 70 до 120 евро(има и още по-високи). Аз си отбелязах един с тарифа 100 евро, хем изглежда рокаджийски, хем продукцията му е супер. Не знам, може и да намеря някой също толкова добър с тарифа 50 евро... трябва да се рови. А, видях и едно наше момче - Анди, учи в момента в Университета на Хетворшир. Който във фейса, явно е добре познат. Аз вчера почнах да редя тупани по миди в Рийпъра, ама малко, щото ми писна. Да кажем едно парче, на което съм нотирал барабаните в Гитар про 6, свалям ги по миди и ги пляскам в рипър. Там се получава яко разминаване, трябва да трия, да премествам, да намествам. Тези безплатните, които ползвах Пауър друм, те си свирят мидито от ГП6 едно към едно, ама са компромисни, малко по-добри от тези на ГП6... Та се чудя, така ли да продължавам или да почна да пиша от нулата... Защото оправянето на мидито от ГП6 ще отнеме много време, не мога да преценя... Моткам се яко. Сега идва зимата, трябва да усвоя реденето на барабани по миди. Отделно се уча по малко да тропам - фламове, парадили на една Ямаха дд65.
  9. Благодаря за симпатията, ще споделя, какво проучих набързо из нета. 1. Музикален продуцент и бг група, засега са несбъдване. Досега съм влизал 3 пъти в студио за запис и трите пъти - един и същи човек записва, миксира, мастерира и продуцира. В случая и тримата си били ок, но е твърде различно от практиката на запад, или каквата е била, сега и там стават като тук. Поне е пълно с предлагащи такива услуги онлайн. 2. Преслушах доста наши ъндерграунд банди или самостоятелно записва ли се. Има и по зле и средна работа има и много добре звучащи. Но и дори на тези дето звучат супер, все има нещо, което да куца. Бегло се познавам с Николо, във френдлистата на ФБ ми е, това е добра идея. 3. Пак за гръцките банди, много напред са. Разбрах, че бума е от 2010-та, какво точно е станало не знам. И те са имали някаква забутана рок сцена, с няколко по профи банди и сега за 10 десет години изкачат сума нови банди със продукция, каквато много малко наши банди имат, отделно свирят яко, пеене на английски на ниво ... Какво проучих. Професионално студио - смесване - 240 usd за 4 трака 359 usd за до 48 трака , не са писали за дискаунт за 10 песни мастеринг - 99 долара на песен. 800 долара за 10 песни. Става дума за сериозно студио в Лос Анджелис. 4400 долара за 10 песни е добре, като спечеля от тотото. една 5-ца и съм ок. Пълно е с независими записвачи предлагат миксинг плюс мастеринг на парче в ценови диапазон от 8 до 50 и нещо евро( на песен). Тук може да попаднеш и на некадърници, но може и на някой добър. В рекламите си твърдят, че предлагат професионални миксинг и мастеринг услуги... Да кажем, че изберем някой по-добър за 50 евро, 10 песни - 500 евро, т.е. хиляда лева за микс и мастринг на албум. Можеш да минеш и с 500-600 лева, избор и предлагане има голямо, просто трябва много да избираш. Не звучи никак лошо, особенно, ако си избереш подходящ миксър. Хората са си снимали студията, пуснали са записи, които са правили, написали са в какви стилове са в свои води ( някои пишат всички стилове ). Преглеждаш, слушаш, избираш...
  10. Тази година замина, дано следващата е по-добра във всякакво отношение! 1. Записи на едно две парчета със Зомби бар, по горната схема. Ако някой се обади с оферта, има време не сме започнали, приемаме предложения. Нещата ги движи певеца, а ще предам, ако има предложение. 2. За Уран242 - имам материал за цял албум и намерение да го записвам. За Коледа си подарих три семплирани сета на Мейдън, Мегадет и Пантера. Звуците са ясни, остава да напредна в писането на миди, даже и смятам реално да почвам онлайн уроци по барабани. Естествено ще ми трябват години, не съм азиатче, което на 10 години вече свири Дейв Ломбардо за лека нощ. (вероятно след няколко години ще мога да запиша сам барабани, ако изобщо стигна до там) Така че може да има различни варианти 1. запис на барабани а. семлирани и редени б. свирени от барабаниста 2. запис на китари и бас - а. записани DI примерно с лампови и др преампи и тракнат чист ДИ тракт с цел реампване в студио с изцепен лампов амп б. записани с амп в студио или в подходящо изолирана репетиционна 3. запис на вокалите , в студио или репетиционна ( имам микрофони, шийлд) Виждам 3 варианта, които може да се хибридват. 1. редени барабани, записани ди китари (с чист трак) за реампване и вокали, пращаме към някое студио да смеси и мастерира. може и в чужбина ( скъпо, не скъпо) 2. запис в студио, примерно нашият барабанист е приятел с Косьовски, аз му харесвам записите (пр. Номор мени мор), Евто пък е харесал ст. на Балканджи. Но може да е някакво съвсем трето софийско студио, ако се обади с оферта. Така че, приемам оферти от студия за пакетен запис - или само на барабаните или цялата продукция ( за цял албум) 3. Редиме барабани, тракваме по студия и репетиционни. Накрая наш Евто смесва. Вече имаме едно парче по този начин, с демо качество, като за първо записано парче от Евто е добре... този вариант изглежда най-евтин и най-демо. Първият е он-лайн, изглежда модерен, хрумна ми едва ли не днес, не знам дали ще сработи. Вариант 2 е най-класически и вероятно водещ до желания резултат, зависи дали ще има предложения от подходящо студио. Не съм си казал, че искам да мина най-тънко, има време за обмисляне по кой път да се тръгне. Но може да споделяте студия (София) от които сте доволни. Ако има от някое студио/я, да пратят оферта за запис на цял албум ( или тракване и обработка на барабаните за 10 или 12 парчета) - аз приемам оферти, особено смислени.
  11. Нищо няма да изгориш, просто ще имаш гаден сигнал. Почни да въртиш бавно волюма на драйва от 10 часа до 14-15 часа, там някъде ще намериш къде ти най-добре и го оставяш и забравяш. Има 2 ефекта на които волюма обикновено се слага на макс - драйвовете 250 на ДОД и дисторжън плюс на МХР(те реално са едно и също нещо, вариации някакви). А за блек метълите - ХМ2 на бос - там всичко на макс и имаш гарантиран мега Мейхем драйв.
  12. Значи на клийн канал , слагаш контролите за честотите нагоре (12 часа). Може да си пробваш Китара - 1. зум, амп. 2. ТС д- амп 3. ТС Драйв - Зума - Ампа В зум-а ефектите ти са подредени, така както е най-стандартната им подредба. Уа-уа, компресор, след това са овърдрайв/дистер/фъз , после са ти модулационите ефекти (хорус, фейзър/флейнджър, тремоло), дилей и ривърб. Ако си държиш на тс драйва, правиш си драйва от него, изключваш компресор от зума( компресор след драйв, някой сигурно ползват, засега недей), евентуално някой по клийн симулиран амп ( може и да ги изключиш (амповете засега)) и след това си ползваш трите основни ефект блока - за модулация, дилей и ривърб. Може да си правиш различни банки. Не е нужно да ползваш всички ефекти на куп. Един два ефекта, на присет са ти ок. Иначе здравей мазня.
  13. Да на новият си работя, старият диск вече не се чете, нали с теб прехвърлихме важните неща на новия. На старият има една, две важни папки, които изчезнаха след токовият удар... Ако успеят да го възстановят, супер. Ако не, примирявам се и така.
  14. Ubunto--то и Бекъпъра си ги качих, обаче установих, че вече целият диск не се чете, най-добре да го занеса в Биц Изот, когато имам възможност. Мерси за инфото!
  15. Напоследък попадам на разни групи от един или двама човека. Примерно на Сед (Седерик Форсберг) - Мортир, Блейзън стоун (участва в сума скандинавски банди) - китари, бас и барабани или Айрънфлейм - където Анрю Ди"Каня(D"Cagna, не знам правилно ли го пиша на бг) вокали и всички инструменти, плюс Джим Дофка- само солата на китарите (не знам има ли общо с онзи шредър Дофка от 80-те). Не знам в домашни студиа ли си записват албумите... ама са про от всякъде. Да оставим шведите и американците. Покрай ковид слушам много музика. 2020-та сума гръцки банди ( предимно от новата вълна на старият хеви метъл) изкараха супер албуми, качеството се доближава да американското... Къде сме ние. Слушам и нови бг банди. Някои имат доста прилични записи. Аз ще съм много доволен да докарам до там...от друга страна, музикално не чувам голяма музикална стойност (поне в моите очи), ненужни хубави записи (поне една част, има и добри неща)....Като се заговори за аранжименти, винаги имам асоциации със соц. разбирането за музика... Аз гледам на този момент, като сонграйтинг (songwritting). За истински записи, на запад не случайно са разделили на три - тракинг, миксинг и мастеринг. Не си подценяват нито една част, навремето отделни хора са ги вършили трите части. Наскоро Рафо продаваше учебници за тракинг, миксинг. Аз взех за миксинга, почнах да чета. Имам и една друга, за метъл записи, там е целият процес, отделно по нета има много...вярно практика си трябва (и да се чете). Дотук съм събрал материал за албум ( на страницата в саундклауд - Songs from the attic). Направи ли сме две демо парчета (ак.барабани, китарите са записани с мик и амп), звучат прилично ( демо сонгс пак в клауда). Дали ще има по-натам не знам. Ако е рекъл господ, съдбата или каквото е там. Ако от мен зависи, ще има. Поне да докарам парчетата от проекто-албума до ниво на запис на въпросните две демо-та ( или малко по-добре).
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.