Jump to content
Българският форум за музиканти

TONY

Members
  • Content Count

    4,060
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

TONY last won the day on March 12

TONY had the most liked content!

Community Reputation

983 Excellent

About TONY

  • Rank
    Metal Messiah
  • Birthday 01/28/1970

Previous Fields

  • Инструмент
    китара, бас

Contact Methods

  • Website URL
    https://soundcloud.com/uran242
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Авторска музика. Китара, бас, дръм програминг. композиция, аранжимент, текстове, звукозапис, мениджинг и продуциране.

Recent Profile Visitors

18,557 profile views
  1. Има 3 поколения Валстейт ампове на Маршал. Първото е това, дето стана по мое време най-масовото, даже Чък Шулдинър си изпозаписа албумите с 100 ватовата глава. Вторият рън е като първия, малко козметика. Третият е адвансд валвстейт, демек напреднал. Чак кой знае колко, спрямо първият не са по добри като валвстейтски звук. По високите модели имат вградени ефекти, не е лошо, че ги има, за записи има и по-добри, за свирене на живо, особено на тъмна сцена, няма къде да въртиш по присети, харесваш примерно един хубав ривиърб и това е. Имам и AVT50 и 100. 100 е с три канала и ефекти. 50 е по-готин, има 2 звука и това е, няма много да си губиш времето с разни врътки. На по-големият модел, звука се гласи по-трудно и от тази гледна точка предпочитам 50-ката. Според мен, модове се правят на лампови Маршали, тук само ще си губиш времето. (т.е. ще имаш по-различен звук, но пак си оставаш тук, като характер) Но, ако искаш ги пробвай... Моята идеология е да си докарам звук с малко периферия, няма модове. Ето един запис, който съм правил точно с такъв AVT50. Записа е обработен в студио, звучи прилично. Звука е от преампа, със спийкър симулация на 4х12. АйЕсПи за махане на шумове и за буст някакъв тюб скриймър ( ползвам най-различни) Ето и същото парче, на живо, свиря с Меса Буги. Сега запис с телефон, няма как да е ясен. Със сигурност Бугито е по-добрият амп, но АВТ–то за това, което е , е едно доста добро усилвателче.
  2. TONY

    Не на Страха

    CyberJene с какво спекулирам? Ваксината би трябвало да спасява живот. Вече има доста починали от тн ваксини. И МОЛЯ ТЕ, ИЗЯСНИ СИ КАКВО Е ВАКСИНА ( как се доказва, за какъв период от време ) и разликата с непроверените ....shiits , с които ваксинират сега хората, вероятно за да ги убият ( или в по-добрият случай, да ги ползват за тестване на непроверени ваксини, което пак си е убийство). Както казах , това е тест за интелигентност. По неинтелигентните ще си платят. Аз моят тест го минах успешно. И платих сериозна цена, но не и с живота си. Темата все пак е - Не, на страха! Откъде си толкова сигурен, че целта на вируса не е страха, който да вкара стадото доброволно в кошарата на масовата ваксинация, с неизвестно какво!? Планетата е пренаселена, има нужда малко да се прочисти, естествен подбор се казва. ( в случая може и да не е съвсем естествен) Ще оцелеят по-интелигентните и с по-добрата имунна система. Просто е - грижете се за Щита, който Създателят Ви е дал. ПС - За Коритаров - съжалявам, че съм му сбъркал името, светла му памет! RIP Не са казали производител, по принцип масовата ваксина беше Астра Зенека. Имам някакви съмнения, че "елита" се ваксинира с Файзер. Но на мен ми е все тази, защото съм в голяма степен антиваксър, не, че не признавам доказани със декади, дори столетия ваксини. НО, ОПРЕДЕЛЕНО - това, което предлагат в момента е супер съмнително. Който иска да се ваксинира, на никой не искам да давам направление на живота, всеки сам си носи отговорност.
  3. TONY

    Не на Страха

    Днес е починал Коритатор. След като е бил ваксиниран.
  4. TONY

    Не на Страха

    Аз пък съм на мнение, че е много, много вероятно, целта на тези, които са разработили Ковид 19 и същевременно "ваксини", е точно да се гътнат повече хора. И ги приветствам в това им начинание. Така ще ускорят еволюцията, но дано все пак се ограничат само до доброволците. Както Майката на 7-мият син на 7-мият син му каза - Ти имаш всичко необходимо в себе си! И още нещо, очевидно има едни 25%, които са много съгласни един да ги краде безобразно, беугледно и безнаказно, но ако някой друг, като първият ги краде по интелигентно и доброволно, залагайки на първичните им инстикти да печелят, като търкат хартийки, въпросните 25% са много против втория, който е същият крадец като първият, само че, значително по-интелигентен крадец... В крайна сметка еволюцията на технологиите трябва да доведе и до еволюция на Моло-питиците.
  5. TONY

    Не на Страха

    Уран се изпозаразихме в началото на октомври на една репетиция. Евто беше забравил и добре, че не дойде. С барабаниста го изкарахме тежко за 2 седмици, басиста е млад, изкара го леко. Клавириста беше много зле и добре, че го спасиха в ИСУЛ. После ме удари в ръката, не знам от вируса или от повече свирене преди това. Не съм Стив Вай, но при него е от хващане на някакви разчекнати акорди. Аз миналото лято бая посвирвах...не знам. Последните 4 месеца повече слушам музика ( и теми за алумите, донякъде са и от там), от април почваме да репетираме отново и с двете групи.
  6. Ако беше история, със 100% сигурност, македонците са я откраднали от нас. Понеже говориш за времена, когато въобще не е имало Македония и насилствено асимилирано българско население. Значи песента си е българска. Към днешна дата, няма как да се върнеш и разбереш, какво е било навремето. Битолският вариант е с извивки и орнаментика, които са малко...да кажем в повече. Хубава си моя горо е доста добре пипната. Вероятно това е обработка на народна песен. ПС - онази вечер гледах филма за Александър Македонски с Брат и Анджелина, Бранджелина Битолски. Битката беше добре. Истинските македонци, дали са били тракийци или гърци, не е ясно. Във филма са гърци. Така или иначе са изчезнали преди 2 000 години, като според селебрити историка Македона Джонс, причината за екстиншъна е 100% хомосексуализъм. Има също народна песен, преработена от виднийот македонски китарисчар Давид МустенОв-ски. Каунтдаун ту екстиншън се зове.
  7. TONY

    Квартално студио

    300+ Free Multitracks For Mixing Practice - Behind The Speakers има и платени сайтове. някои май вече не са актуални, но постоянно излизат нови. пробвай се, тези записани тракове ти спестяват първия етап. като си уверен, че мисковете ти се транслират добре... винаги може да се върнеш към етап първи и да се организираш записният процес, помещенията ги имаш...
  8. Пак ти пуснах нещата, да чуя разликите, като звук. Най-добър ти е баланса на Медмен. Терорайзър ти е глух. Аз бих казал, че нещо трябва да вдигнеш на 6 кХц, но точно на мойте уши не разчитай, пусни линк тук, колегите са по-опитни от мен, по-правилно ще те насочат, къде е проблема. На Сан ъф Ивъл имаш да направиш cut off на някоя от високите честоти, но не мога да ти кажа точно коя, идва ми по-пищящ. Хвани си го този медмен, като референтен трак и гледай да докараш другите към него. Това ти е най-добрият запис, от всичко, което си правил досега.
  9. Понеже знам къде да слушам записите ти, съм чул, какво си постнал. На Медман лив агейн ми хареса как звучи, на другото парче не. Имаш и трето, което не си писал, като мастерирано, но и то ми звучи по-добре, от това, което не ми хареса. Т.е. колегите по принцип са прави, че EQ на всяка песен трябва да е съобразно нея, не по шаблон. От друга страна, ако ще правиш албум, трябва да имаш еднакво звучене на целият албум. Тук може, да кажеш на останалите, че те интересува да си запишеш тойте неща само, а не разни други банди. Поне аз така знам. Нещата ти звучат доста по-добре от преди година, две, използвал си правилно локдауна.
  10. Starblind - Black Bubbling Ooze, 2020 Бандата е шведска, стилът модерен айрън мейдънски. Продукция - супер.
  11. TONY

    Квартално студио

    Аз съм репетирал в банда с електронен сет, някаква стара Ямаха ДТХ. Преди 8 години. Сега моделите са по-добри. Бил съм на предконцертна репетиция на група от световна класа - Криейтър, бяха с такъв сет Роланд, дето може да се купи от Томан на съвсем прилична цена. 15 ватови лампови ампчета, просто супер. Ако те бие парата има и супер скъп сет, Ян Пейс го ползва (най-скъпия). Естествено, демо записите Пърпъл си ги правят с електроният сет, финалните са с акустичен. Ако е за разумност - по разумно е с електронни и спестяваш 10 бона. Обаче има 2 обачета 1. ако правиш репетционна, трябва много да внимаваш, кой ще ти идва , защото има страхотни вандали и барбаните няма да оцелеят дълго. Срещу дуракоустойчивост - акустичен сет. Не искам да обидя никой. 2. То хубаво е да репетираш на електронни, но в един момент, особено преди участия, групата, която репетира на електронни, да отиде и няколко пъти на репетиционна с акустични барабани. Засега електронни сетове, освен по сватби и чалгии, май не се ползват.
  12. TONY

    Квартално студио

    Аз лично съм фен и ако е писано, ще записвам на такава машина, надявам се в обозримо бъдеще. Ех, да имах две свободни помещения ...🏚️ под където живея.
  13. TONY

    Квартално студио

    Покрай темата днес, си правих ушни тренировки, ear training. С разпознаването на децибелите съм добре. С разпознаването на честотите, сравнено с преди (година или две) сега съм по-добре, но има да се желае. Днес имах добри резултати, но някой път дори не уцелвам диапазона и "губя" живот. Направено е, като бойна игра, ако не уцелиш диапазона на честотите, губиш живот . Май ще има смисъл да си платя 10 долара на месец и да продължа да се тренирам.
  14. TONY

    Квартално студио

    Прочети това https://ehomerecordingstudio.com/home-recording-studio-essentials/ Понеже подсказа туй онуй, аз мога да предположа, че пък може да имаш някой 8 пистов лентов рекордер. Каза аналогови записи. Така или иначе днес без компютър няма как. Така - 1 компютър, програма за запис DAW - Reaper. Саунд карта. Ако ще запсиваш акустични барбани - добре е да е с поне 4 микрофонни входа. Ако са 8 още по-добре. Ако ще са електронни - ти е достатъчна карта с 2 входа. Като за начало, предполагам нямаш студийни монитори. Вероятно имаш хубави хай-фай колони. Почни с тях. После сам ще стигнеш до купуване на студийни монитори, студийни слушалки. Кабели, микрофони....
  15. TONY

    Квартално студио

    Не ми се сърди, аз съм си малко Тома Неверни, по дифолт. Сега, след като изясни нещата, мога да ти кажа следното. За наемите си прав, не си струва. Жена ти, разсъждава, като всички останали жени, прагматично. Ако тя ти дава карт бланш, значи си ок да реализираш идеята. За акустични барабани, имаш три варианта - 1. Да звукоизолираш професионално. Примерно може да потърсиш Румен Спасов, инженер и музикат и продуцент. Бивш басист на Сигнал и сега ръководител на група Карамел. Той го е правил и ще ти каже, какво трябва да се направи. Да видиш в Пловдив студия също. 2. Да изолираш половинчато, не знам работи ли такъв вариант. Т.е. без много харчове да направиш нещо и да постигнеш някакъв смислен резултат с намаляване на децибелите...Да каже някой колега, има ли такъв вариант. 3. Въобще нищо да не правиш. Примерно съседа ти ходи на риба събота или неделя. Ако някой ще записва при теб, ти му определяш кога се записват барабните, те си ги носят предварително, слагат се микрофоните и се записва, когато е удачно. Е, няма начин да не кънтят. Преди 7-8 години за малко бях с една група, къща в София, записват си барабаните в стаята и понеже китариста и ръководителя беше добър, му се получаваха и доста читави записи. Имаш и вариант да купиш сет електронни барабани, особено, ако пък и ти искаш да се учиш на тях...няма непрекъснато да идват хора да се записват, това е сигурно. Да кажем, че това ще ти е дейност за уикенда примерно. Това си го премисли, ако на някой от твоето семейство му се свири сериозно на барабани, може да е оправдано закупуването на такива. https://www.thomann.de/de/e-drum_sets.html?ref=intl&shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZGUiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOiJkZSJ9 предлагат най-различни като цени. трябва някой барбанист да те консултира. За барабанни партии може да се ползват редени на миди или дръм машина. Вчера слушах албуми на Алана Майлс - едият е записан с дръм машина.Другият с акустични, звучи малко по добре, ама в САЩ са бая професионалисти. Да не се сравняваме с тях. Отбелязвам, че ако барбаните са програмирани от барабанист, а не от китарист винаги е по-реалистично. Доста добри резултати могат да се постигнат. Но винаги акустичните барбани са номер едно. Така, че ти си преценявай. За качеството, със сигурност не пропускам смисълът на съществуването му. От 7 години си правя домашни записи и ударям греди. И всички записи, в които участвам и които са правени по различни студиа, са значително по-удовлетворяващи. По напред в темата те посъветвах да намериш готови тракове и да смесиш някоя песен. Направи го. Да усетиш тръпката, да видиш къде си( в началото е ясно къде си), да прецениш искаш ли още да се занимаваш с това. Под квартално, разбирам, че ще е ситуирано в пловдивски квартал. Иначе таргет са ти всички плодивиски ученически и хоби банди, без сериозни записи. Ако никоя такава, не ти пише тук, потърси на място.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.