Jump to content
Българският форум за музиканти

yamaha

Members
  • Мнения

    1330
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    140

yamaha last won the day on Декември 11

yamaha had the most liked content!

3 Последователи

Previous Fields

  • Инструмент
    студио

Profile Information

  • Gender
    Male

Последни посетители

5742 профилни разглеждания

yamaha's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

825

Обществена Репутация

  1. И с двете е добре. Първоначално повече ми хареса с Гибсъна (напълно първосигнално), но впоследствие се усетих, че всъщност във втория вариант ме разсейва по-силния баланс на китарата на някои места и като си го представих как би звучало с по-тиха китара...и Фендера ми хареса. П.П. Сега си ги пуснах пак и даже вече не чувам китарата да е по-силна. Вероятно с Гибсъна ми допадна повече, понеже саундът е по-близък до тоя на Джордж Бенсън, а той ми един от любимите музиканти.
  2. Или имам много свободно време, или трябва да отида на психиатър в скоро време. Реших да направя същата процедура и с твоето свирене за сравнение. На същото място Melodyne казва, че не само не правиш никакво глисандо, но дори и тонът ти е с 1/5 по-висок от 'си бемол', което явно допълнително съм отчел подсъзнателно.
  3. Ти пък да не мислиш, че аз изобщо съм го чувал така детайлно и съм се замислял над такива дреболии навремето... Пък и изобщо не ми е пукало кое къде го свири, защото съм слушал музиката като цяло, но сега понеже стана дума, че той прави глисандото, а ти не, и затова ми идва малко фалшиво и не в тоналността тоя 'си бемол', та затова го поразнищихме. Оня клип по-горе дето са полуизолирани траковете също върши работа, въпреки, че са по двойки инструменти, но си направих труда да изкарам от оригинала само китарното соло на въпросното място (доколкото беше възможно), най-вече за себе си да се уверя дали не оглушавам от възрастта. Наистина си е там това глисандо към 'ла' и всъщност е толкова кратко за част от секундата, че нетренирано ухо изобщо няма да го забележи. Забавих отрязъка достатъчно, че вече и нетренираното ухо да го чуе и го слагам в поста. А специално за Koobenot го прекарах и в Melodyne, за да се види нагледно. Първият скрийншот е общата картина на мястото от аудиото, барабар с обертоновете, а вторият е "макро" на въпросния "си бемол->ла", където ясно се вижда (вляво е ориентирът за тоновете), че той започва малко по-ниско от 'си бемол' и накрая бързичко отива към "ла". Баси що писане му направих за 1 секунда музика, но се надявам повече да не пиша за подобни места или поне не толкова много. time slow.ogg
  4. Понякога съм се изумявал как някой, който наистина може да свири, успява да изкара невероятни нюанси на някакво базово пиано от рода на P-45 и в тоя момент се сещам за колегите, дето питат в темите какъв "по-качествен интерфейс" да си вземели, че да им станел по-як звука, при положение, че и в момента разполагали с нелоши интерфейси. Якият звук няма да го постигнеш с нов интерфейс, а с качествено свирене, а Данев го може това...просто му се отдава.
  5. Няма нужда от мелодайна - всеки тон от това соло се чува идеално и остава завинаги в съзнанието ти.
  6. Знам, че не е точен в оригинала (трябва пак да си го чуя някой ден целия албум), но там е умерено неточен, докато ти го удряш прекалено високо - направо си е чист 'си бемол' във фа# минор ...абе забрави, идеално си е, пък ония съм ги слушал на запис, знам ли дали на някой тейк не го е изсвирил и той като тебе и после да го е презаписал. П.П. Данев, сега пак го чух оригинала - реално на това място той наистина удря за момент 'си бемол', но веднага след това прави бързо глисандо към 'ла' (без да го достига изцяло, но почти) и в слушателя остава впечатлението за леко висок, но същевременно хармонично оправдан (не чужд) тон в тоналността....психоакустиката е голяма работа, за част от секундата може да заблудиш слушателя само с едно леко и бързо глисандо. Аз като малък, когато съм слушал албума, не съм ги осъзнавал всичките тия детайли и съм помнел нещата просто наизуст с всяка извивка във всяко соло, но сега когато вече мога да анализирам слухово, мога и да си обясня теоретично защо твоето ми звучи фалшиво, а неговото не.
  7. Според мен трудно ще намери ръководство точно за този модел, предвид, че фирмата произвежда огромно количество кийборди, голямата част детски играчки за 3-5 годишни деца, а останалите - пак такива, но за малко по-големи деца и даже съм изненадан, че на сайта им все пак са сложили доста ръководства. Мисля, че някакво ръководство за подобен модел (като това например) би му свършила работа, понеже клавирът няма кой знае колко функции и е достатъчно да прочете какво правят копчетата на който и да е техен модел и после да потърси същите надписи на аналогичните копчета на неговия.
  8. С тази музика съм израсъл и се почувствах доста носталгично...даже ти прощавам фалшивия си бемол на 0.46, понеже всичко останало е топ.
  9. Въпреки, че контролирането на силата към говорителите не е с аналогов потенциометър, а цифрово чрез 2 бутона, мисля че на най-слабата степен съседите дори няма и да чуят, че някой свири, още повече че говорителите му май бяха само 2х6 вата и се намираха в долната част на корпуса. Проблемът със съседите е с акустичните пиана, които резонират с целия си корпус и умишлено са направени така, че да се чуват достатъчно силно. С цифрово пиано няма за какво да се притеснявате, защото там са нормални високоговорители, които могат да се регулират доста гъвкаво, било то аналогово или цифрово. Някои от по-скъпите модели от средния и високия клас също са предвидени да имат някакъв резонанс в корпуса (когато фабрично излизат с дървен корпус), но за FP-10 не е така, дори и да го монтирате на дървената стойка, която се закупува допълнително. Алтернатива е ползването на слушалки, когато от пианото не трябва да се чува никакъв звук в помещението, в което се намира.
  10. Азис & Гелена и Дамян & Миле Китич може да не ги тегли, има ги в архива ; другите 2 ги няма, но като ги чух, не намерих съществена разлика от останалите дето вече съм му ги пратил - общо взето всяка се различава от другата само по тоналност и кой я пее.
  11. Със сигурност няма да ги забравиш, понеже съм ти изпратил песни с общо времетраене над 3 часа и вероятно ще си ги припяваш даже и след новата година...може и да те гледат малко странно по улиците, но ти си го поиска.
  12. Сега ще ги намеря и ще ти пратя линка на ЛС. Единствено ще ти липсват някои песни, които евентуално са станали вече хитове в промеждутъка от август->досега, но за 3 месеца не мисля, че ще са изкарали много продукция.
  13. Далече съм от поп-фолка, но пък имам познат DJ, който редовно озвучава балове, сватби и всякакви частни партита и когато му наближи някакво по-дълго събитие, редовно ми дава задача да му събера всичко ново, което се слуша в момента и което е танцувално. И тъй като аз не следя нито "звездите им", нито материала им, обикновено той ми дава един списък на това, което му е необходимо, след което аз изтеглям клиповете от Youtube, взимам аудиото, махам всякакви паузи или звукови ефекти, които може да има в клипа и оставям само полезната част. Лятото пак ми беше дал същата задача и тъй като все още не съм ги изтрил и са някъде из дисковете, мога да ги вкарам в архив, ще го кача някъде и да ти дам линк да си ги изтеглиш.
  14. То не само, че моделът е по-нов и с по-хубава клавиатура, а полифонията му е двойна в сравнение с тази на другото...и че през приложението на Роланд може да свири с още 300+ саунда, има повече възможности за връзка като BT, просвирване от флашка на аудио файлове и т.н., но най-важното му предимство е, че онова е без никаква гаранция, а това е с 10-годишна.
  15. Това говоря, че при ползван инструмент няма как да знаеш какво е минало през него - може и да е нищо, но пък ако има някакво малко като онова със стотинките? Едно от децата, на които жена ми преподава пиано, има малко братче...много буйно. Самото момиче е голямо (6-7 клас) и кротко, но онова малкото...да не ти разправям какъв пожар е - ако ти кажа как съм го виждал да блъска по клавиатурата на първото й пиано...щом по някое време даже и педала спря да работи от целия този зор. Момичето като беше по-малко започна с базовото P-45 на Ямаха, бързо напредна, започна да печели национални и международни награди и след някоя година по моя препоръка й взеха CN301 на KAWAI, което е съвсем друг клас. Знаейки обаче онова лудото как действа, стаята в която беше пианото я бяха заключили и я отваряха само когато сестра му щеше да свири и после пак я заключваха. Интересно, че онова P-45 все още си го държат, понеже понякога го носят за някой концерт, където няма инструмент и даже все още си работи - на Ямаха може и да им е най-базовото пиано, но явно доста здраво са го направили. Сега искат да вземат още едно преносимо, но пак на KAWAI и да си имат 3 броя...препоръчах им ES520 или евентуално ES920, което по звук и екстри доста се приближава до CN301, но може да се пренася, само ще им кажа и него да го заключват при другото, освен ако онова малкото вече не е попораснало и не са му минали бесовете.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.