gueorgues Отговорено Октомври 4, 2010 Отговорено Октомври 4, 2010 Не съм фен на Мегадет, но Крис Бродерик е доста начетен и виртуозен китарист - това не може да бъде оспорено по никакъв начин. След като е и инженер включително, както се спомена по-горе, очевидно може да е изобретил нещо, което да му помага, но това си е неговата техника. Цитирай
SomeoneElse Отговорено Октомври 4, 2010 Отговорено Октомври 4, 2010 Тоя тип винаги ме депресира. И го слушам само защото ми е един от любимите китаристи Цитирай
bezdarnik Отговорено Октомври 4, 2010 Отговорено Октомври 4, 2010 Ами щом му харесва да го ползва ....аз лично не бих могъл да свиря с такова нещо.Имам навика при различни ситуаций да държа перото под различен наклон за да вадя различен звук но щом го кефи и му върви свиренето така какъв е проблема. Цитирай
bluelemon Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Така или иначе наклона на перото се контролира от палеца. Не виждам какъв е проблема. А и той много добре обяснява точно с каква цел е имал нужда от подобно нещо. И по точно сложния дабълхенд, който иначе няма начин как да се изсвири. Милимундите скорост които спестява и т.н. Всичко зависи от стила и техниката която ползва даден китарист. Иначе Нотинг мЕдърс тунайт енд форевър ол ъф дем Цитирай
MrDeath Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Да няма, да няма, колко да няма? 8пръста тапинг и е с обикновено перо, ама щом на Крис му е удобно така... Цитирай
bluelemon Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Нали се сещаш че няма да си седнал удобно в стола и зяпнал в грифа, когато си на сцена и се раздаваш. Както и да е де. Нали требе да си начешем езиците. Тъкмо в момента нямам работа Пък и не забравяй двете стотни да си върне хвата на перото и процентната вероятност да го изпусне при по бясно свирене е по голяма. Цитирай
Slacoth Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 (Редактирано) един наш съфорумник, който няма да си признае си мажеше пръстите с каникулит за да натиска баса без болка при по-продължително свирене на БГ бас + БГ струни методи и изобретения всякакви ... Бродерик се чуди как да не изтърве перото ... е на мене пък ми е падало ... прагче ... абе аз много не ги следя, ама според вас не за Мегадет, а по-принцип кой е по-виртуозен китарист Фридман или Бродерик?Мен първия ме впечатлява с мисъл, а втория с техника. Редактирано Октомври 5, 2010 от Slacoth Цитирай
Disposable hero Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 абе аз много не ги следя, ама според вас не за Мегадет, а по-принцип кой е по-виртуозен китарист Фридман или Бродерик?Мен първия ме впечатлява с мисъл, а втория с техника. Фрийдман е много емоционален, страхотни бендове и винаги знае къде какво да изсвири в даден момент и как че да се върже напълно с ритъма и песента като цяло, а Бродерик е малко като машина, свири всичко тон по тон и не виждам толкова емоция, макар че последно време приятно ме изненадва. От към техника Бродерик е доста над Фрийдман, това е човек все пак, който на 15 години е ставал в 5 часа и е свирил там 4 часа електрическа, 3 часа класическа, 3 часа цигулка и 2 пиано. Останалото е до вкус и настроение. Цитирай
Bobolin Отговорено Октомври 5, 2010 Автор Отговорено Октомври 5, 2010 ... това е човек все пак, който на 15 години е ставал в 5 часа и е свирил там 4 часа електрическа, 3 часа класическа, 3 часа цигулка и 2 пиано. Останалото е до вкус и настроение. Откъде тази информация и достоверна ли е? Ако е така ще съм много силно впечатлен! Цитирай
MrDeath Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Достоверна е, сам го е казвал. Ама може и да лъже Цитирай
Slacoth Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 (Редактирано) Бродерик е много бърз и техничен китарист, който може да изсвири всичко, обаче аз предпочитам да слушам Мегадейв. Иначе за солисти препоръчвам Мърфи, Фридман, защо не и Школник. Най-голяма наслада пък намирам в солата на Шълдинър. ... сори за оффа, нема вече. Редактирано Октомври 5, 2010 от Slacoth Цитирай
Necrophagist Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Най-голяма наслада пък намирам в солата на Шълдинър. Слава на Бог,имало още един! Цитирай
synyster_vengeance Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 (Редактирано) Така или иначе наклона на перото се контролира от палеца. Не виждам какъв е проблема. А и той много добре обяснява точно с каква цел е имал нужда от подобно нещо. И по точно сложния дабълхенд, който иначе няма начин как да се изсвири. Милимундите скорост които спестява и т.н. Всичко зависи от стила и техниката която ползва даден китарист. Иначе Нотинг мЕдърс тунайт енд форевър ол ъф дем Абе от началото на темата си мисля абсолютно същото!!!! Наистина от интерес бих пробвал да свиря с такова приспособление. Лично мнение: Крис и Джеф просто са родени да бъдат на 1 сцена Не сте ли съгласни, че и двамата са от 1 калибър - БОГОВЕ? Редактирано Октомври 5, 2010 от synyster_vengeance Цитирай
SomeoneElse Отговорено Октомври 5, 2010 Отговорено Октомври 5, 2010 Jeff Loomis е малко по-груб, ако мога така да се изразя - по-агресивен и не набляга толкова на чак такива нестандартни техники като Chris Broderick. Но двамата определено не трябваше да се разделят. Абе темата за перцето май се изчерпа? Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.