Baby Thomas Отговорено Май 18, 2009 Отговорено Май 18, 2009 Фендърско винтидж стайл тремоло да има повдигане на тона? Не дайв, а в другата посока с ръчката нагоре? Цитирай
Slide Отговорено Май 18, 2009 Автор Отговорено Май 18, 2009 (Редактирано) Моя Squier е точно с винтидж тремоло (шест болта). Беше с три пружини. За да стане по-меко махнах средната и сега е с две. Отхлабих и средните четири болта. Ако не качва поне тон, значи съм трамвай... И профила му не е прилепен за тялото. (Т.е. задния край на тремолото е около 7-8мм. повдигнат нагоре.) Това, че не е издълбано тялото, не значи, че самото тремоло не може да се повдигне нагоре и следователно да има ход назад, при което да качва тона. Както каза Били, въпрос на настройки. Редактирано Май 18, 2009 от Slide Цитирай
Baby Thomas Отговорено Май 18, 2009 Отговорено Май 18, 2009 Е то по тази логика и китара с Флойд може да е с фиксиран бридж и стрингс-тру-боди. Залепяш няколко трупчета, правиш дупки в тялото и... въпрос на настройка... Цитирай
Slide Отговорено Май 18, 2009 Автор Отговорено Май 18, 2009 Еми в общи линии да. Малмстийн например често се лигави точно с ръчката нагоре. Цитирай
Vasil Pavlov Отговорено Май 18, 2009 Отговорено Май 18, 2009 При моя Скуаер е същата работа, като при Slide. Успоредно на тялото е задната част, и може да се вдига тона (при което тя опира все пак в тялото) и да се сваля (дайв). Вярно, не е с огромен ход, но може. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Май 18, 2009 Отговорено Май 18, 2009 Добре, предавам се! Предвид непоносимостта към Фендър китари и винтидж стайл тремоло системи, съм много далеко от експерт по темата, но всички такива модели, които съм пипал, имаха само дайв способности... Цитирай
kolio_k Отговорено Май 18, 2009 Отговорено Май 18, 2009 Нормално настроено винтидж тремоло на Фендер е леко отлепено от дървото (1,5 до 2 милиметра ) , което му дава някаква способност да вдига (не повече от четвърт тон на първа струна и един на 6та) . Доколко има полза от това, вече е друг въпрос, да не говорим че настроено по този начин тремолото има всички недостатъци на флойд, но без предимствата му, освен способността да се прави малко по добре леко вибрато от ръчката, което пак си става и без това. Моето винаги си го долепвам до тялото, не се разтройва въобще, а и тона е по добър. Така и не разбрах защо Фендер го препоръчват отлепено. Цитирай
horsefucker Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 Ето ви едно видео, което не бях гледал. Нито пък знаех, че Floyd Rose имат и китари... Има много интересно звучене. Определено звука ми напомня на Фендърския. Много горзен дизайн обаче. Тая дупка на главата... Пък за пикгарда думи нямам. Съжалявам за офтопика, ама Флойд Роуз е лютиер, който си е имал фирма за китари много преди да измисли Флойд Роуз тремолото. Цитирай
DILETANT Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 ^ По скоро е бил китарист в групата Q5. Цитирай
billymilano Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 (Редактирано) дааам ... просто е бил китарист аматьор, недоволен от стандартните тремола на фендер. Любопитното е, че първоата разработка той монтира на Лес Пол Гибсън-а си Редактирано Юни 2, 2009 от billymilano Цитирай
noflip Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 това е относно главата, дупката и състейна Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 ...което съвсем не означава, че всяка китара без глава ще има равномерен и дълъг състейн. Също не означава, че добавянето на маса към вече съществуваща глава би влошило състейна или би нарушило равномерността му. Това, което се казва е, че когато главата е лека или я няма, състейна е по-равномерен, без обаче да се дава никаква сравнителна или статистическа информация. То ест - горното изразява някакви принципи, но не е в никакъв случай някакъв закон, от който трябва да се ръководим на всяка цена, когато си правим заключения. Цитирай
billymilano Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 Има ли лютиер във форума? Спешно ми трябва. Цитирай
EAmechaniX Отговорено Юни 2, 2009 Отговорено Юни 2, 2009 (Редактирано) То ест - горното изразява някакви принципи, но не е в никакъв случай някакъв закон, от който трябва да се ръководим на всяка цена, когато си правим заключения. Абсолютно! Как е възможно да се утежни главата без да се утежни грифа? То пък грифа се оказва свързан с тялото.Кое се утежнява всъщност? Тук идва въпроса: Защо ако там е разковничето един уважаваш себе си производител на китари като Щайнбергер ще допусне компромис в звука, и ще прави китари без глави? В крайна сметка излиза, че все пак така наречените глухи тонове или липса на състейн ги има на всички инструменти, но при скъпарските, това вече не е проблем. Обърках се вече. При евтините е проблем , а при скъпите не е.Та нали главите са еднакви на размери и да кажем еднакво тежки.Къде е проблема тогава? Мисля, че има достатъчно отговори във въпросите. Тотално се пренебрегва, че китарата сама по себе си е мулти-компонентна и е направена по различни методики, от различни материали и от различни ръце. Всеки един елемент участва при крайният резултат звучене. Аз мисля, че няма тайни в китаростроенето и всякакви форми на илюзия нямат място в заключенията ни. И ако има нещо некачествено в звука, това означава че нещо във веригата ''куца''. А тя е: Качествени материали + качествено оборудване + качествена изработка = качествен РЕСПЕКТИВНО СКЪП инструмент. Редактирано Юни 2, 2009 от EAmechaniX Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.