Dikata Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 само да добавя нещо:по- добре китара от качествена и подбрана липа,отколкото китара от долнокачествен и неизбран махагон,примерно...има липа и липа,нали... то това е и основния дерт на новите метли(ниськ и среден клас)-нискокачествен дьрвен материал!!! смяната на адаптерите не дава мечтания резултат! ако отидете в склад за дьрвен материал-смьрч има в изобилие,и за без пари,ама аиде прави цигулки от него де..... надявам се ,че и аз бях ясен...
Vasil Pavlov Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 Ако Jororock беше прав, отдавна ВСИЧКИ китари щяха да се правят от пластмаса( нали е евтина ), и само да им се слагат по едни хубави струни и адаптери и да звучат МНОГО ЯКО. Доказано е, че не само видът, но и качеството на самата дървесина и изработката на инструмента оказват влияние на звука, адаптерите са просто едни електромагнити, за да го улавят. Вярно е, че и те го променят в голяма степен, но ако е лош, не могат да го оправят кой знае колко. Не виждам смисъл да се спори с docc и Dikata - лютиери с огромен опит, които явно имат много по - обширни познания именно за дървения материал, от 99% от хората тук Поздрави !
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) DOCC по-скоро не е лютиер, доколкото ми е известно... В друга сфера, свързана с музиката е той.... Редактирано Януари 14, 2009 от Evtim Djerekarov
ultramega Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) ^ ее ти пък сега. Не бъди толкова взискателен за подробностите....Важното е да се изкаже мнение , пък що да не се и поукраси малко , та дори и с неща, за които не сме много сигурни ПП.Jorko_Beliata голяма беля забърка с тоя въпрос Редактирано Януари 14, 2009 от ultramega
jororock Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) Ако Jororock беше прав, отдавна ВСИЧКИ китари щяха да се правят от пластмаса( нали е евтина ), и само да им се слагат по едни хубави струни и адаптери и да звучат МНОГО ЯКО. Доказано е, че не само видът, но и качеството на самата дървесина и изработката на инструмента оказват влияние на звука, адаптерите са просто едни електромагнити, за да го улавят. Вярно е, че и те го променят в голяма степен, но ако е лош, не могат да го оправят кой знае колко. Не виждам смисъл да се спори с docc и Dikata - лютиери с огромен опит, които явно имат много по - обширни познания именно за дървения материал, от 99% от хората тук Поздрави ! Ееее-браво брат ми, бях забравил за китарите от пластмаса-я да си смомним за най ескстравагантните модели на Кърк Хамет и на Ричи Самбора,на които бодито е пластмасово-май не звучаха много зле а? пак ви повтарям качествен материал , здрава механика ,хубави адаптери и това е -колко китари се продават на година?-колко от материала е качествен?-само си губите времето за да обсъждате какви честоти излъчва дървото на инструмента-особено е ако е айбаниз на които по-голямата част от обертоновете се "обират" флойда(разликата в схемата май беше 4 единици между липа и махагон а някои от хората тук тжърдяха че точно махагона има по-голяма атака, което е обратно на показаното измерване), а друг е въпроса колко е качествен материала от който е направена китарата в индонезия или китай , а още по отделен е въпроса колко от въпросните обертонове могат да се доловят от адаптери инфинити или дънкан дизайн при положение че опорните точки на струната са -флойд и ключове които са вързани болт он към дървото , коеото може да влияе на струната с някакви хармоници , но не и като акустика защото адаптера "чува" само струната а не тялото на китарата -както е при АКУСТИЧНИТЕ инструменти , и ако адаптера не е в час, познай какво се чува?-На каратко в заключение казвам пак-Качествен материал(било орех, липа,махагон, бор , чвор), удобен гриф , здрава механика и доказани адаптери със своята незаменима звукова характеристика която е максимално полезна за саунда на китарите които са с тремоло и флойд.При твурдото окачване нещата са по-различни-затова фирми като гибсън държат на цена на модела си защото са постигнали максималното решение за саунда-виж материала, виж адаптерите, виж механиката, виж цената! Ние все пак говорихме за китари от порядъка на 900 -1200 лева. Редактирано Януари 14, 2009 от jororock
Jorko_Beliata Отговорено Януари 14, 2009 Автор Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) ПП.Jorko_Beliata голяма беля забърка с тоя въпрос Винаги готов! Бтв, ще е страшен майтап на всичко написано дотук да чуя RGT42-ката да се окаже, че всъщност 1570 с нейния бъз-саунд ми допада повече Редактирано Януари 14, 2009 от Jorko_Beliata
jororock Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 Забравих да кажа за резонанса!-При китарите от типа солид боди-резонанса м-у струните, усилвателя и адаптерите е по-голям от колкото м-у тялото и адаптера!-Всичко е свързано разбира се, но както казва един колега-разликите са малки , но много скъпи , така че истината е в това да се пробва много, докато всеки намери оптималния вариант за него както по звук, така и по джоб , защото в българия не съм видял забогатял музикант от музика. Имах удоволствието да свирим със Щурците(групата с най-много концерти в бг) на съвместен концерт и си говорих доста с Пеци Гюзелев(много уважаван от мен музикант) , който от сума ти години свири с 2 избрани от него китари-фендер стратокастер , ма който бе сменил всичко за да му хареса и Гибсъм експлорер , на който също беше сменял адаптери , и го беше копал за да сложи флойд, но в последствие си го е възтановил в оригиналния вид защото е разбрал че на тази китара със супер дървото,с гибсън адаптерите и твърдото окачване звучи най-добре. Между другото негови са думите :-китарата е гриф и адаптери-аз просто го цитирах! Запoвявай в Пловдив , ще пробваме!-имам RGT42DX -Махагон с инфинити 1 и 2 , RG-Липа с Димарцио супердисторшън , супер Гарланд с 212 кабинет (sel V30), Лютиерска китара (орех+палисандър+махагон) със симоур дънкан адаптери -надявам се да съм ти полезен ;-) а и Крамер Ван Хален с Димарцио.
Jorko_Beliata Отговорено Януари 14, 2009 Автор Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) Всъщност, в Събота мисля да отскоча до Бл и да пробвам на място 42-ката - там ще се реши кое от двете ща е Доколкото съдя от Гигър-2 модела (поне по спец. изработата е сходна с 42) ще падне мислене Без майтап. 1570 и Гигър 2 почти еднакво ми харесаха, а бяха много различни... Редактирано Януари 14, 2009 от Jorko_Beliata
jororock Отговорено Януари 15, 2009 Отговорено Януари 15, 2009 Доколкото съдя от Гигър-2 модела (поне по спец. изработата е сходна с 42) ще падне мислене Без майтап. 1570 и Гигър 2 почти еднакво ми харесаха, а бяха много различни... RG 1570 e липа с по-добрите адаптери на айбаниз V7 и V8 , а RGT42DX е махагон с по-калпавите INF1 и INF2.
TONY Отговорено Януари 15, 2009 Отговорено Януари 15, 2009 (Редактирано) V7 и V8 & по-калпавите INF1 и INF2 пак се насаждат лични пристрастия Paul Gilbert на много от китарите си е именно с INF1 и INF2 (имаше и други известни имена - справки каталозите на banez) имал съм навремето RG450 purple-neon, адатерите не са никак лоши. естесвено, звучат по различно от V7 и V8, но няма обективни фактори да бъдат посечени като по-скапани. за да съществуват различни модели има защо. имат различни характеристики и смисълът е в разнообразието. и е нормално на един да му харесва едно, на друг друго. Редактирано Януари 15, 2009 от TONY
Jorko_Beliata Отговорено Януари 15, 2009 Автор Отговорено Януари 15, 2009 А, хубаво че отворихте тема - къде мога да видя техническите специфики на адаптерите (примерно - Infinity серията)? Ето - Dimarzio си имат сайт, примерно: D Activator™ - спецификация - аутпут, съпротивление, характеристика на честотите, за Infinity никъде нищо не пише...
Baby Thomas Отговорено Януари 15, 2009 Отговорено Януари 15, 2009 Поради тоновете малоумие, което се шири тук (и поради други причини) заключвам темата.
Recommended Posts