Heartman Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Здравейте!И аз съм предубеден и имам мнение по този въпрос,но тази вечер слушах на живо Цвъри(мисля че хората го знаят от Подуене Блус Бенд)и той ме размаза само с един лайн сикс под дирктно в пулта който е Маки,ако има значение.Човека цяла вечер свири с две бленди без да се занимава 5 часа да прави настройки и саундчек и нещата звучаха убийствено,само с волюм контрола от потенциометъра на китарата.Разбира се това е блус,но имаше и алтърнатив моменти и звучеше наистина добре.Само да кажа че китарата е телекастер малко къстам модел мисля че на Робърт Крей.Това са пресни факти,но аз съм за големите усилватели които тежат по 100 кила и са пълни с лампи защото там е истината за мен лично,но когато говорим за малък клуб може да се справиш и с процесор или камиончета директно в пулта стига да знаеш какво искаш и как да звучиш Цитирай
Hillbilly Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Е то в булгаристан сичко е до "отбиване на номера" -ръчкай смело един Сансамп в пулта и това е . ,така и на Барабата му събираше прах ламповия Вокс,а по участията-процесор в централното.. Само дето поне за мен усещането при свирене с изцепен лампов амп е съвсем друго,най малкото не потъваш в общата мазня. За хората с нежна физика-никой не ви кара да мъкнете Туинревърб,лампово комбо около 15 вата не тежи много,а е достатъчно за клуб. Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 (Редактирано) Тази тема се връща пак и пак и накрая стига винаги до същото място, а именно всеки свири с каквото си иска . Аз лично, в момента имам 4 лампови ампа. Един 100 вата, един 50, един 22 и един 15, последния е 10 кила. С тях мога да свиря на всяко място, което ми се посочи, що се отнася до сила и все пак да имам саунда, който ме кефи. И тоя лаф , че една лампова апаратура трябва да се нацепи до дупка ,защото иначе не звучала, винаги ме е чудил, защото аз си свиря доста тихо с тях, пък и не съм единствения. Но все пак всеки си има собствена идея за саунд и си я гони, така, че ако на някой му харесва процесор в пуслата, същия може само да се радва, че може да мине наистина евтино Редактирано Ноември 22, 2008 от kolio_k Цитирай
Hillbilly Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 (Редактирано) ^и тихо пак е супер,зависи какво се свири-просто изкарва тона на китарката такъв какъвто е и това е.Стъкления тон на процесорите обезсмисля китарата като модел -все тая какво ще включиш. Редактирано Ноември 22, 2008 от Hillbilly Цитирай
TONY Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 (Редактирано) Хартман, Цвъри е един от най добрите китаристи в България. А като свири с лампов амп, да знаеш какво става. Понеже го познавам добре, а не знам дали ще се включи в темата, гарантирам ти, че лайн 6 го ползва, защото не му се мъкне. Ето и Кольо има си 4 ампа за всяка ситуация. Лайн 6 може само да закърпи положението. Снощи бях на АББАлистика. Китариста им свиреше с лай6 флорпод - най последен модел и китара лайн 6. Не е зле. Ама е същата имитация, каквато е самата група. Значи групата си свири добре кавърите. Но по едно време ми се плачеше, че никога няма да видя истинските АББА на живо. Разликата межу добре и ГЕНИАЛНО е ОГРОМНА. Редактирано Ноември 22, 2008 от TONY Цитирай
kit-kat Отговорено Ноември 22, 2008 Автор Отговорено Ноември 22, 2008 Колеги,има ли някой,който да е сравнявал Behringer Ultra GI с нещо подобно от друга марка и има ли съществена разлика? Цитирай
Valserp Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 И тоя лаф , че една лампова апаратура трябва да се нацепи до дупка ,защото иначе не звучала, винаги ме е чудил, защото аз си свиря доста тихо с тях, пък и не съм единствения. Предполагам, че амповете ти имат Master Zolume? Щото на тези, които нямат, човек трябва да намлаля директно предусилвателното стъпало и тогава вече става мазало. Оттам иде приказката, де... Цитирай
Heartman Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Хартман, Цвъри е един от най добрите китаристи в България.А като свири с лампов амп, да знаеш какво става. Понеже го познавам добре, а не знам дали ще се включи в темата, гарантирам ти, че лайн 6 го ползва, защото не му се мъкне. Да така е съгласен съм и знам какво става като свири с ламповия амп,защото той идваще с Laney 15" и всичко звучи яко,но тоя път не беше зле и с под-а.Има нещо такова че не му се мъкне щото си купил някакво 100 вата чудовище,а клуба е малък и няма смисъл.Снощи си говорихме той не знам дали ще влезе в форума,ама поне отстрани аз като свидетел това чух.Иначе новата му банда е мнооо яка,Тарантино се казват имат жестока певица,Ивайло Крайчовски е на баса и барабанист часовник Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 И тоя лаф , че една лампова апаратура трябва да се нацепи до дупка ,защото иначе не звучала, винаги ме е чудил, защото аз си свиря доста тихо с тях, пък и не съм единствения. Предполагам, че амповете ти имат Master Zolume? Щото на тези, които нямат, човек трябва да намлаля директно предусилвателното стъпало и тогава вече става мазало. Оттам иде приказката, де... Точно така и точно от тази гледна точка на тихото свирене при нужда, никога не бих си взел амп без мастър и гейн. Иначе на времето имах винтидж Маршал Лиид 100 от 70те и знам точно за какво става въпрос в темата. Тези машини наистина покъртително як, убийствен саунд, но трябва да свириш на стадион,, докато с Енгъла ми например вадя почти 100% от саунда но на ниво на телевизор и ако го избузя подобаващо вадя на чистия канал убийствен естесвен драйв Цитирай
Baby Thomas Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Мастър волюм трика помага само за набримчването на преамп тубите. За да се обадят и крайните си иска да се набримчи АМР-а на 80% + Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Когато свирим тихо, трябва все пак да правим компромиси . Затова си имам и доста външни педали, които вадят най близкото възможно до РнР саунд на стайно ниво, ако реша че това ми трябва. Отговорно твърдя, че мога да изкарам доста задоволителен блусарски саунд ала СРВ на сила като от телевизор Цитирай
sevenstring Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 ... и един 15, последния е 10 кила. От чисто любопитство, какъв е този амп? Цитирай
TONY Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 Иначе на времето имах винтидж Маршал Лиид 100 от 70те и знам точно за какво става въпрос в темата. Тези машини наистина покъртително як, убийствен саунд, но трябва да свириш на стадион,, докато с Енгъла ми например вадя почти 100% от саунда но на ниво на телевизор и ако го избузя подобаващо вадя на чистия канал убийствен естесвен драйв Marshall vs ENGL преди 2 дни на концерта на Ексайтър , китариста им беше с Маршал халф стак - (или 800 или 900) а китаристите на другата банда Хагард с ЕНГЛ халф стакове ( главите бяха с над 20 потенциметъра и на по два реда) Е, страхотен усилвател е Енгл-а и Хагард, като немци си бяха избрали немското. Обаче Маршала, така както е -5-6 врътки е НДУ за Рок. НДУ = Напълно и Достатъчно Условие. Гениален в своята простота. С две думи - Звука на Рока. Иначе на пазара - разнообразие голямо. Ако трябва да избера - взимам Маршала. Ако дават и двата - ще взема и ЕНГЛ-а. А който може, да изкарва по-добър звук с процесори. За Берингер ДИ бокса - става пич, има семпли из нета, сравнен с други ДИ боксове на известни марки. Проектиран е от Юрген Рат - и е добър. Аз го имам и не го продавам. Може би най- доброто нещо произведено от куцата фирма. Цитирай
kitaratapesho Отговорено Ноември 22, 2008 Отговорено Ноември 22, 2008 ^Имах този ДИ бокс, и може моят да е бил нещо прецакан, но като включех спикър симулацията и се появяваше едно много характерно 'съскане' във високите честоти. Изключително неприятно... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.