Jump to content
Българският форум за музиканти

Кога музикантите и в частност китаристите ще спрат да купуват кутии с марка на тях?


metalhammer

Recommended Posts

Музикантите не спират да ме учудват как си купуват марки купуват си надписи и красиви кутии.

Купуват с очи - не с уши ???

 

Хайде пресния пример :

 

Krank Distortus Maximus Distortion Pedal

 

ей го красотника :

krnk.jpg

 

 

Я да видим под капака ?

 

krank_laina.jpg

 

мда виждам едно чипче само там баси

 

Я направо схемата:

krank.jpg

 

Едно транзисторче и едно операционно усилвателче.....най стандартни .

 

 

И драги зрители тва струва 150 $ в щатско .....

 

Еб*м го 200 лева !

 

Хайде кажете сега къде сгреших аз и къде сгрешиха хората които са си го купили ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да почнеш серийно производство :hysterical: толкова малко части че спокойно може да се интегрират в китари :yes:

 

Тоя дистър не съм го чувал, но съм чувал кранк революшън, и не мога да кажа нищо лошо, ако ще вътре да има 1 лапма, звука е жесток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. ЖИВЕЕМ В СВОБОДЕН СВЯТ !

2. ВСЕКИ СИ Е САМ, ГОСПОДАР НА ПАРИТЕ И ДЖОБА

 

ДИМИ, ТИ В КАЧЕСТВОТО НА КАКЪВ ПИТАШ????

ЕТО ТОВА СИ КУПИХ АЗ

 

http://www.aampselectricguitarstore.com/ctech/sonny_boy.html

 

ЗА 145 ДОЛАРА - ТЕБЕ КАКВО ТЕ ПРИТЕСНЯВА???

 

The blues is about feeling emotion and tone. It's simple, iit's low tech and it's definatley not programmable. SONNY BOY IS THE BLUES SONNY BOY ON STAGE Got a club gig where they won't let you play your amp loud enough to make it growl. No problem, turn your amp down low, and use Sonny Boy for all your tone. Or better yet, run Sonny Boy direct through the PA. You dig a particular setting on the Sonnyboy, and want to record it, no problem run it direct into recorder.

 

 

 

Anywhere you go or whatever equipment youuse, Sonny Boy will make it sound good. Sonny boy can't finger the chord or bend the strings, but he can guarantee the sound will be pure, natural and authentic as the blues.

 

 

Features and Controls:

 

Tone Controls:

 

Gain: Crank it up for maximum sustain, harmonics and grit, or back it off a bit for a chunkier R&B feel . Use it in conjunction with presence control to emphasize particular frequencies, and control the harmonic content.

 

Presence: Highly sensitive EQ that lets you move from the bright highs and crisp tones of powerful open back cabinet amps t o the rich, full tones of closed back combos.

 

Output: Allows you to control the output level of the signal sent to the tape player, amp, mixer, PA or any other sequential device.

 

50's / 60's: Gain boost that increases sustain and harmonics for additional edge and pick attack on lead riffs; gives you that big stack concert sound. In off position you get a flatter, 50's like tonal response and a more full-bodied R&B tone.

 

Tonal Selections:

 

Roadhouse - Thick, gutty, honky tonk blues sound of a small, hard driven, amp in a small, hard drink'n, club.

 

Stone Crazy - Razor sharp front end attack and a bong full of high end response. Must be over 18 to use this setting.

 

Moneymaker - Warm rich and smooth, just like a hundred dollar bill in your pocket.

 

Red Rooster - Sneaky, back door tone with extra mid range boost, and a cocky attitude.

 

Double Trouble - The classic, my baby left me, lost my job, get out of my way I'm head'n to the bar, blues tone.

 

Back Scratcher - Haughty, the sky is cry'n, tone with a touch of mid range and a little high end itch.

 

Boogie Chillin - Moody, with just right amount of low end to get that sweet little angel to boogie all night long.

 

Texas Flood - Forget the sandbags. This setting overflows with presence, and thick, chunky low end drive.

 

Chicken Shack - Fat, high cholesterol blues with greasy mid range roll off and finger lick'n good pick attack. Electric Mud - Chicago blues like tone with a smoky mid range and plenty of bar room thump.

 

SPECIFICATIONS

 

Input Impedance............1M Ohms

Battery..........................9V Alkaline

DC Power Supply..........Regulated 9V

Line Output Level..........1 Vrms

Dimensions....................5 5/8" x 3 5/8" x 2"

Weight..........................1 lb., 8 ounce

Enclosure......................Heavy duty 18ga.. steel

 

КАТО РЕША , ЩЕ СИ КУПЯ И КРАНК ДИСТОРТУС МАКСИМУС!

Редактирано от TONY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против да си купувам неща на които няма марка и то много по евтино.За целта само трябва да ги намеря.За съжаление,евтините дисторжънчета рядко могат да се мерят с примерно Fulltone.И ако има такива,то същите трудно се намират.А иначе ни най малко не ме интересува колко чарка има в ефектите ми.Аз си плащам за саунд ,а не за чипове и резистори на кило.И при това съм много претенциозен и никак не избирам по лепенката на капака,нито по дизайна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ :D

 

 

Дими, забравяш, че в цената седи още нещо: гаранцията за определен вид звук и определено ниво на качество. И то на стабилно ниво, тоест да знаеш, че който и ефект да хванеш ще е направен достатъчно добре.

 

За това на запад се плаща, вика му се услуга.

 

Например вариантите от теб или Ники са също толкова добри и по - евтини, но засега само Ники предлага "серийно" производство.

 

Така че, плаща се не за чарковете а за определени гаранции. И има защо в много от случаите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова, но ако разгледаме двата полюса ще сме по-обективни:

 

1. Стоките на известните марки затова са известни, защото продуктите им са качествени (или поне са получили този етикет). Никой не се интересува кое как е направено и как работи, а дали работи добре. Цените се повишават заради рекламата, заради известните китаристи които свирят с дадения продукт, както и изкуствено. За пример мога да дам Tube Screamer TS-808, който струва около 350 лева.

 

2. Има много хора които правят самоделни ефекти/усилватели/музикални устройства които са "римейкове" на оригиналните. Техните копия НЕ отстъпват, повтарям НЕ отстъпват по качество, а понякога и по дизайн, а и понякога превъзхождат марковите си събратя. Тук цената се определя не от марката/рекламата, а от трудността на изпълнението и известността и качеството на работа на дадения "майстор".

 

 

В равносметка - вески сам избира какво да си купи - повечето хора имат доверие на марката - понякога дори пренебрегват звука (това сериозно)

Защо? Защото в много голяма част от случаите, известната марка затова е известна, защото предлага качество. Всички сме чували за Marshall, Fender, Ibanez, BOSS...

От друга страна професионалните музиканти търсят звук - тях не ги интересува кое как е направено и защо.

 

А много по-малко са чували за хората които правят така наречените "бутикови" - често копия на известни продукти на тези фирми.

 

 

Моята гледна точка - ако мога сам да сглобя нещо, което да е със същото качество като марковото, както и с в пъти по-ниска цена - избора е ясен.

Никога не съм робувал на марки - всичко е субективно. Аз търся звук/цена/качество, а не марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...само да вметна че в цивилизования свят "буриковите" ръчноизработени усилватели, китари и ефекти са обичайно много по скъпи от серийното производство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как звучи въпросния дисторшън?

Робуването на марката е като манията по лампите.Mesa V-twin да не би да звучи зле?Въпреки това някои хора никога не биха си я купили само защото има полупроводникови елементи.Така,че всеки с номера си.Щом не харчат от моя джоб да си взимат каквото щат.

Редактирано от bratmito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Манията по лампите си има основателна причина и тя се нарича Звук. :hysterical:

Отварял съм на Маршал ефект,май шредмастър беше-1 чип вътре и това е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 броя са и са далеч по-качествените TL072, за разлика от 386, за това ми е любопино и на мен как ще звучи тоя кранк.....та на същия принцип е Little Gem комбото...значи ако сменя полевака отпред и ще си имам кранк ;)

а за справка http://rock-tiras.km.ru/project_shredmaster.shtml.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това по-ме кефи, заради обясненията.....за момент малко не разбирах акцента на човека поза ли беше или някакъв древен произход, но после като разбрах за случката на баба му в етиопската гора и всичко си дойде на мястото!

 

Редактирано от liquid_death
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.