Sound Flame Публикувано Септември 6, 2007 Публикувано Септември 6, 2007 Здравейте... нов съм тук. форума изглежда наистина полезен. поунаучих тук там нещо от него..МЕРСИ на всички.. Интерисувам се от варянтите за техника и изолация за импровизирано студио за вокали... Знам има доста теми във форума но инфото е разпръсното .. целта на темата ми е ПЪРВО да ви попитам дали съм тръгнал на прав път и второ да обобщим малко нещата. Значи не разполагам с много финанси.. стаята си (още съм далеч от мисълта да ползвам думата студио за стаята с която разполагам за целта) ще е ползвам за 1.запис на вокали 2.инструментали пояснението че се занимавам предимно в хип-хоп стил. така че не съм от най-претенциозните музиканти... няма какво да си крива душата Ориентирал съм се към. Пулт : 150лв. AM 240 2 Mic/Line 4 Stereo In Compact Mixer Two balanced Mic/Line inputs with 3-band EQ and low cut • Four stereo inputs with +4/-10 select button • Post-fader AUX send on every input • Stereo EFX send cue for better monitoring individual channel The AM Series mixers are compact and versatile with anywhere between 5 and 24 mono Mic/Line and stereo inputs. Ultra low noise pre-amps ensure high quality sound when used in project studios or sound reinforcement. Low-cut filters on mono channels eliminate unwanted sounds like stage rumble, P-pops, wind noise and low frequency recording studio room resonances. The multi-band EQ on mono channels gives you total control over your mix. The AM series also makes monitoring the mix easy with its dual multi-segment LED level meters and high volume headphone outputs. Микрофон: AKG Perception 100 okolo 200lv. (някой само да ми каже от къде да го купа от пловдив...) Type: 1-inch large-diaphragm, true condenser pressure-gradient microphone Polar Pattern: Cardiod Frequency Range: 20 to 20,000 Hz Sensitivity: 18 mV/Pa (-35 dBV) Max. SPL: 135 dB (for k=0.5 %) Equivalent Noise Level (CCIR 468-2): 26 dB Equivalent Noise Level: 16 db-A (to IEC 60268-4) Signal/Noise Ratio (A-weighted): 78 dB (re 1 Pa) Impedance: Recommended Load Impedance: >/=1000 ohms Supply Voltage: 48 V +/-4 V phantom power to DIN 45 596 / 268-15IEC Current Consumption: Environment: Temperature: -10 degreesC to +60 degrees C, R.H.: 80% (+25 degrees C) Connector: 3-pin XLR (pin 2 hot) Dimensions: 53 dia. x 160 mm high / 2 x 6.3 in. Net Weight: 525 g / 1.2 lbs. Звукова карта: Audigy SE 50lv. * 7.1 surround output * 24-bit/96kHz audio resolution. * 100dB signal to noise ratio. * Comprehensive Creative MediaSource software provided. * EAX ADVANCED HD1 3.0 support for gaming. * CMSS2 up-mixes stereo content to 7.1 surround. монитоени колони P6A 110W 2-Way High Resolution Active Speaker - 350лв. • Bi-amplified design with 140W for the low frequencies and 70W for the highs • Flat response from 55 Hz to 20 kHz • Extremely wide sweet spot and good imaging • Built-in speaker response controls • 6 1/4" Woofer, 1" silk-dome tweeter • Built-in adjustable high match, low match • Room Compensation • Magnetically shielded • Overload protection • Front bi-color (On/Clip) indicator • XLR and 1/4" inputs • High grade MDF wooden cabinet ПОП филтър, стойка за микрофон... слушалки.. ясно... намира ми се една миди клавиатура Evolution Mk-425C доволен съм от нея върши ми работа вече няколко години как мислите.. дали това ще ми стигне като техника и дали е добре като начало... също въпроса ми е за изолацията... искам да си направя малка кабинка... в ъгъла на стаята.. не искам да обесшумявам цялта стая затова ми се ще така... възможно ли е... мисля си за дунапрени, вата, релефен дунапрен и дървени рамки + малко труд и техника от моя страна.... можете ли да ми кажете дали това нещо ще ми свърши работа и ако не... какво би ми свършило по-добра работа... Цитирай
IgniteAll Отговорено Септември 7, 2007 Отговорено Септември 7, 2007 Според мен дотук изброените неща са си предостатъчни за това, което ти искаш да направиш. За изолацията има една тема в Изработка и ремонт секцията на форума. Нямам много време сега да я търся, затова ще те помоля да погледнеш от твоя страна. Ако искаш да правиш студио за масово ползване, а не само за теб си, те съветвам да закупиш и софтуеъра за запис и мастеринг. Това мога засега да добавя Цитирай
Sound Flame Отговорено Септември 7, 2007 Автор Отговорено Септември 7, 2007 мерси... ще намеря темата и ще сложа линк към нея тук... значи може да се постигне приличен звук под 1000лв... Цитирай
synchu Отговорено Септември 7, 2007 Отговорено Септември 7, 2007 Зависи какви са ти разбиранията за приличен звук. Със споменатите средства можеш да запишеш вокал и толкова. А за какво ти е пулта в цялата конфигурация? Бих ти препоръчал да се ориентираш към малко по-добър микрофонен предусилвател и аудио интерфейс. Нещо от типа на StudioProjects VTB за микрофонен предусилвател и EMU1212M например като аудио интерфейс. Провери какви са цените на KRK колоните в Динакорд. И най-малките от серията, ще са по-добри от тези (а цените вероятно ще са сходни - тези Phonic са по 350 на един брой доколкото видях от линка). Другият вариант е да потърсиш Alesis колони на старо. Цитирай
yamaha Отговорено Септември 7, 2007 Отговорено Септември 7, 2007 Според мен от пулт винаги си има нужда, ако и да може човек да се справи и без него. Като гледам определения бюджет си мисля, че Sound Flame няма да се навие да даде само за предусилвателя на SP толкова, колкото е предвидил за мониторните си колони. С кабина в стаята също може да се справи сравнително евтино и лесно....а AKG в Пловдив може да си купиш от "Фактор" (зад ПУ-то). Цитирай
Sound Flame Отговорено Септември 7, 2007 Автор Отговорено Септември 7, 2007 Зависи какви са ти разбиранията за приличен звук. Със споменатите средства можеш да запишеш вокал и толкова. А за какво ти е пулта в цялата конфигурация? Бих ти препоръчал да се ориентираш към малко по-добър микрофонен предусилвател и аудио интерфейс. Нещо от типа на StudioProjects VTB за микрофонен предусилвател и EMU1212M например като аудио интерфейс. Провери какви са цените на KRK колоните в Динакорд. И най-малките от серията, ще са по-добри от тези (а цените вероятно ще са сходни - тези Phonic са по 350 на един брой доколкото видях от линка). Другият вариант е да потърсиш Alesis колони на старо. Според мен от пулт винаги си има нужда, ако и да може човек да се справи и без него.Като гледам определения бюджет си мисля, че Sound Flame няма да се навие да даде само за предусилвателя на SP толкова, колкото е предвидил за мониторните си колони. С кабина в стаята също може да се справи сравнително евтино и лесно....а AKG в Пловдив може да си купиш от "Фактор" (зад ПУ-то). Здрасти и на двамата... да немога за момента да отделя толкова за предусилвател.. днеска един приятел ми каза за това ВТБ... 210$ най-евтино успях да го намеря и то не в бг.. както и да е купих пулта днес... но не фоник а тапко Микс 100... поговорихме си с човека от магазина от който го взех .. човек с доста опит и ме накара да разбера че е по-добра инвестиция от Фоника...и ме накара да се замисля а микрофона... дилемата ми е АКГ срещу Стаг микрофоните... можете ли да ми дадете малко повече инфо... за колоните от динакорд ще проверя в вторник или сряда... дано да намеря нещо поносимо като цена с добро качество... а някой може ли да ми обясно степ бай степ как да направя кабината.. с описания на маеерял с линк към магазини и така... ще съм много мерси и май май ще се наложи да черпя ако някой се навие Цитирай
BlueZone Отговорено Септември 7, 2007 Отговорено Септември 7, 2007 Човек рано или късно стига до един проблем: Едно нещо струва 100 лв, а друго, дето е по-гадно струва 80 лв. Взимаш си това за 80 лв и скоро след това установяваш, че си си дал парите на вятъра и така или иначе купуваш онова за 100 лв. И в крайна сметка си вътре със 180 лв., при положение, че си можел да минеш само със 100 лв. Особено гадно става когато си купиш микрофон за 400 лв и си купиш скапана стойка за 40 лв. и после микрофона пада от стойката, щото е кекава. Тогава чинно даваш още 400 лв. за нов микрофон и още 100 лв. за здрава стойка... Разбира се, всеки сам си преценява, но дет има една приказка: "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща." Цитирай
Sound Flame Отговорено Септември 8, 2007 Автор Отговорено Септември 8, 2007 Истини говориш. така си е... ок ще набарам два микрофона AKG u Stagg за сравнение и пак ще питам... Цитирай
IgniteAll Отговорено Септември 8, 2007 Отговорено Септември 8, 2007 Моят съвет в случая е да се спреш на AKG, Shure, Sennheiser, но не и Stagg. Цената на Shure SM58 е 250лв. нов. Цената му е много оправдана от това, което чувам. Цитирай
bulby Отговорено Септември 9, 2007 Отговорено Септември 9, 2007 ^ Shure SM58 е динамичен микрофон за пеене на живо. На пича му трябва кондензаторен, все пак иде реч за студио Според мен добре се е ориентирал, пробвал съм AKG Perception 100 във Фактор и определено е добър бюджетен вариант. За хип-хоп ще му свърши перфектна работа Иначе определено Creative Audigy не е особено удачен вариант за саунд карта. За 150лв може да се вземе чисто нова M-Audio Audiophile 2496, която е много по-добра за тези цели. Цитирай
Da_Fuse Отговорено Септември 11, 2007 Отговорено Септември 11, 2007 Напълно съм съгласен за аудиофил-а ма доста иска латенция 2 входа , 2 изхода и миди вход, за рап-че друго не ти трябва поне като на първо време. А за тези пари надали можеж да вземеш нещо по-добро. С такава бях близо година и сърце не ми да ва да я продам, работи безотказно, има доста ниско ниво на шум, от м-аудио постоянно си ъпдйтват драйвърите, просто зимай и бягай ако още можеж да намериш по магазините щото вече си поостаря. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 11, 2007 Отговорено Септември 11, 2007 Аз само за саунд картата да кажа. В това Аудиджи каквото да вкараш и с каквото да си го звукоизвлякъл преди това - все гадно ще звучи. Също препоръчвам М-Аудио или Ему за бюджетни саунд карти за музициране! Цитирай
Sound Flame Отговорено Септември 11, 2007 Автор Отговорено Септември 11, 2007 благодарско за съветите... ще взема Аудиджите на първо време,, докато събера парички за М-аудио.. не че нещо ама съм без никаква саунд карта в момента неа начин треа се свири се пак.. две три седмици ше издържа... останаха Колоните... KPK VS Yamaha vs Tapco... или може би ще ме посъветвате друго... Цитирай
Sound Flame Отговорено Септември 21, 2007 Автор Отговорено Септември 21, 2007 Как сме хората... взех микрофона Behringer B1 - на това се спрях.... и колони взех Frequency Response: 20Hz~20KHz ■ Distortion: <0.1% at 1W ■ S/N: >65dB ■ Separation: >50dB как ви се струва? Цитирай
yamaha Отговорено Септември 21, 2007 Отговорено Септември 21, 2007 (Редактирано) Как сме хората...взех микрофона Behringer B1 - на това се спрях.... и колони взех Frequency Response: 20Hz~20KHz ■ Distortion: <0.1% at 1W ■ S/N: >65dB ■ Separation: >50dB как ви се струва? За В1 - добре ; За "20Hz~20KHz" - чудесно, ама за "колони"те - хич... Ако ще и от 10 до 40 000 да пише, щом не са предвидени за мониторен звук...забрави. Работя като студио от 1992 година...и аз започнах от нищо, като събирах компонентите един по един, но реално звукът ми започна да се получава едва когато взех първите си мониторни колони...допреди това и аз слушах на големи hi-fi боксове с лента 25...22000 херца, но все нещо не излизаше като пусках финалния запис я по радио, я по телевизия или просто на друга система. Добрата мониторна колона е направена точно с тази цел - не да изпитваш удоволствие от супер ниските и кристалните високи, а когато свикнеш със звука й, да може да прецениш реално какъв всъщност е. П.П. Всъщност ако често печелиш на тото и по принцип ти върви в живота, би могло съвсем случайно да си улучил сравнително добри и линейни hi-fi колони (общо взето 1 на 100) - между стотиците чифтове, които съм прослушал в последните 15-тина години съм попадал на 1-2 чифта, които изненадващо много наподобяваха звука на nearfield мониторите....но както казах - въпрос на случайност и то рядка... Редактирано Септември 21, 2007 от yamaha Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.