Teo 1 Отговорено Август 23, 2017 Автор Отговорено Август 23, 2017 Благодаря Лими ! Колеги,сега ми идва на дневен ред ефета за пеене. На powrmixer Yamaha ефектите са много дърводелски. Мисля да купя един външен ефект, някакъв ревеб. Моля подскажете ми какъв да бъде ? Гледам има много ефекти педали с вокализи. Аз искам само ефект. Хармонейери-вокалист не бих желал да има. Моля , подскажете им за ефект, който да го включа в пулта, и да го полва всеки,който си включи микрофона в пулта, а не индивидуален . Благодаря ви-поздрави Цитирай
Baby Thomas Отговорено Август 23, 2017 Отговорено Август 23, 2017 Помисли за варианта двуканален рак ефект, който има и компресор и нещо дилей+ривърб, хорус+ривърб... Нещо като ТС Електроник, Лексикон, и каквито още имаше там подобни. Ако имаш инсърти на каналите на пулта може да закачиш там първия канал на проца и да си компреснеш, а втория му канал в сенд/ретърн, така че оттам да пускаш хорус/дилей/ривърб. Цитирай
Teo 1 Отговорено Август 23, 2017 Автор Отговорено Август 23, 2017 Baby Thomas, моля те да покажеш някой модел на този вид ефекти. Аз съм консервативен потребител, с въгледи на от късния социализъм, и нямам познания за новите технологии. Това звучи интересно- да си включим и двата микрофона в един ефект, и да има другите дадености ? Поздрави Цитирай
Baby Thomas Отговорено Август 23, 2017 Отговорено Август 23, 2017 Да речем Behringer DSP2024P ли беше, или TC Electronic M350 или друго подобно. Сега има по-нови модели. Тези устройства имат два входа и два изхода и по този начин могат да се използват като два напълно независими ефекта, на две места от веригата ти. Идеята е, че компресора е добре да бъде серийно преди екю/фейдър, а ривърб/дилей да се добави паралелно към основния сигнал. Свързването е следното: Вокален микрофон във вход 1 на миксера -> Майк преамп на мискера -> от Инсърт Сенд към вход 1 на проца -> компресор от първия енджин на проца -> от изход 1 на проца към Инсърт Ретърн на миксера. Дотук прекарваш сигнала през компресора. След това сигнала си минава стандартно през Екю-то и т.н. докато стигне до миксер аукс или ФХ сенд (трябва да е пост фейдър за ривърб/дилей). Следва втората верига: от Миксер аукс сенд към вход 2 на проца -> хорус/дилей/ривърб/комбинация от втория енджин на проца -> от изход 2 на проца към аукс ретърн на миксера. И после от мастър изходите на миксера към РА-то. Ще опитам кратка версия с английските термини: Mic Input Insert Send Input 1 Engine 1 - Compressor Output1 Insert Return EQ Volume Fader Post Fader AUX Send Input 2 Engine 2 - Chorus/Delay/Reverb Output 2 AUX Return Stereo Out С черните точки е сигнала в мискера, с белите е сигнала в процесора. По този начин можеш да пуснеш компресия на вокалния микрофон (връзката е серийна) + след това да добавиш ефектирания сигнал паралелно преди изхода от миксера към централното. Хорус/ривърб/дилей ефекта може да се добави за всеки канал от миксера, на който врътнеш AUX1 сенд потенциометъра. Примерно и на втори и трети вокален майк, които си включил в канали 2 и 3 на миксера. Компресорът може да се използва само от един канал, разбира се. Цитирай
Teo 1 Отговорено Август 25, 2017 Автор Отговорено Август 25, 2017 Благодаря, ще ми трябва малко време да го асимилирам . Цитирай
Teo 1 Отговорено Август 26, 2017 Автор Отговорено Август 26, 2017 Колеги, да поговорим за вокалния процесор-ефект. ,Нали това е "уреда", който не позволява да се изкривява пеенето при силен саунд и звучене .Мисля, че колкото повече корекции сме дали на канала и еквилайзера- високи и среди-толкова повече изкривява звука при силно свирене. Поръчахи две различни джажджи- музикални ефекти процесор е с хармонейзер /ако се изразявам точно/ на Boss Ve 20"......другя е TC-Helicon Mic Mechanic 2- има няколко ефекта, с копче за преампа на микрофона. Те са от Thomann.de и мога да ги върна до един месец.Аз съм малко консервативен pотребител, не ми се занимава всеки път с настройки, промяна на режима...бих желал като направя един път добри настройки, да не ги мисля повече...Да ви кажа, нещо мерака ми е за една "стара картечница МГ42"- един процесор модел 2001 г- TC Electronic M-One XL. Препоръчаха ми го, и като го видях ,ми се вижда подходящ. Имате ли други идеи за вокален процесор-ефект. линка към процесора https://www.thomann.de/gb/tc_electronic_m-one_xl.htm Цитирай
presly Отговорено Август 31, 2017 Отговорено Август 31, 2017 On 8/26/2017 at 9:37 AM, Teo 1 said: ...бих желал като направя един път добри настройки, да не ги мисля повече... няма как да стане. от доста години се занимавам с лайв звук - всеки път, дори и в едно и също помещение си трябва настройка на апаратурата. Влажността и температурата на въздуха, количеството публика, сезона (дрехите) - всичко това оказва влияние върху честотната и динамична характеристика на звука. Четене, разбиране, проба и грешка и чифт добри уши винаги вършат работа. Саунд чек по-дълъг от 10-15 минути (при позната апаратура, група и помещение) е безсмислица. Без него е (почти) сигурен провал. 1 Цитирай
patzo Отговорено Март 16, 2023 Отговорено Март 16, 2023 (Редактирано) Здравейте! Да не отварям нова тема. Дайте съвет за някакви активни колони 15ки. до към 3000лв. чифта. Бях хвърлил око на едни Ямахи DXR 15 MKII за толкова пари ама ги няма налични, и в томан също. Ще се използват за участия в заведение - плейбек и пеене. Редактирано Март 16, 2023 от patzo Цитирай
patzo Отговорено Май 14, 2023 Отговорено Май 14, 2023 Взех чифт RCF ART 715-A MK4. За малки озвучавания на закрито за което се използват са си много добре. RCF ART 715-A MK4RCF ART 715-A MK4RCF ART 715-A MK4RCF ART 715-A MK4RCF ART 715-A MK4RCF ART 715-A MK4 Цитирай
Koobenot Отговорено Май 17, 2023 Отговорено Май 17, 2023 Сори, че виждам темата чак сега. От бюджетните варианти доста ми харесаха как звучат Macie Thumb215 15" 1400W Powered Loudspeakers. @patzo На Маckie Thumb215 им правих сравнителен A/B тест с LD Systems ICOA 15 A и LD-то обади по-изравнено, препоръчвам! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.