Dilian Nedev Публикувано Април 27, 2015 Публикувано Април 27, 2015 Привет на всички! Това е кратък тест на Microtubes B7K Analog Bass Preamp, предоставен от нашия съфорумник anomandrus. Възможностите: Отличен ход на "мръсотията" - от пренебрежително ниско клипване до агресивни тонове. Тук имаме общо 5 начина да модулираме този елемент - Drive ниво, Blend, Level и две трипозиционни ключета, които променят характера на Drive-a. Като входове и изходи няма нищо повече, което да се иска от преампа - налични са DI изход, линеен изход, както и Parallel Output (където излиза реално чистия сигнал от баса). Дотук всичко е супер, но все пак най-важното е звукът. ЗВУКЪТ: Не би имал достатъчно дълъг тест, който да покаже всички възможности на този преамп. Вкусово също той би могъл да покрие може би 90% от желанията на музикантите. Настройките, с които съм тествал, донякъде покриват евентуални възможни ситуации, в които бих го поставил аз. Бих желал да игнорирате ако вашия вкус е далеч от наличните пробни настройки. Също така е силно желателно да не целите басиста с домати Настойките са следните: Setting 1: Басовете са: Yamaha RBX675A Warwick Rockbass Vampyre 5 (За лесно преглеждане може да отворите всеки от сетовете в SoundCloud) Warwick (Finger) Warwick (Pick) Yamaha (Finger) Yamaha (Pick) 8 Цитирай
blr Отговорено Април 27, 2015 Отговорено Април 27, 2015 Поздравления и благодарности за отделеното време и хубавите семпли! Darkglass Electronics са наистина високо ниво в ефектите за бас, за съжаление рядко се срещат в Европа, да не говорим за нашенско. Единствено ми е попадал В3К в един магазин за ефекти втора ръка в Берлин, но условия за проба нямаше. За жалост, по отношение на оборудване за бас, пазарът ни е все още в каменната ера. Добре, че са хората от Music Division, че поне ЕВS са представени, иначе няма нито Aguilar, нито Markbass, даже и сравнително бюджетна марка, като Ashdown отсъства, какво остава за Darkglass. 1 Цитирай
разбойник Отговорено Април 27, 2015 Отговорено Април 27, 2015 ^ Офтопик: Markbass има в Алмар и Ко, провери какво имат в наличност в момента. 1 Цитирай
Fats Отговорено Април 28, 2015 Отговорено Април 28, 2015 Ето какво предлага Томан http://www.thomann.de/gb/cat.html?bf=darkglass&oa=pra Цитирай
anomandrus Отговорено Април 28, 2015 Отговорено Април 28, 2015 Дам, хубаво педалче е Спрях да включвам Ampeg-a покрай него. Цитирай
dzwer Отговорено Април 28, 2015 Отговорено Април 28, 2015 Тоя в Томан е финландски, а в първия пост на снимките пише че е американски. Дали ще има разлика в звученето? Цитирай
anomandrus Отговорено Април 28, 2015 Отговорено Април 28, 2015 (Редактирано) Тук и тук линкове по темата. Явно има някакъва минимална разлика, но нищо страшно. Всъщност първото видео е малко офтопик, но поне можеш да видиш отвътре как е. Аз си го купих преди година и половина и предполагам че е USA, но трябва да погледна какво пише, че съм забравил. Редактирано Април 28, 2015 от anomandrus 1 Цитирай
lifer_ Отговорено Април 28, 2015 Отговорено Април 28, 2015 До колкото си спомням, разликата е в начина на включване на ефекта. Различна верига се използва за футсуитча, след като производството е изцяло преместено във Финландия. 1 Цитирай
yordaniy Отговорено Май 5, 2015 Отговорено Май 5, 2015 Преди половин година Марто Евстатиев от Der Hunds (и Балкантон :-)) подложи моя B7K на осцилоскопни изпитания и сравнения с Tech21 VT Bass DI и MXR M80. Вметвам, че моят екземпляр е предишната всерсия на снимания по-горе - Attack ключът ми е 2-позиционен вместо 3, а подредбата на EQ-врътките е малко шантава - LO HI LO-MID HI-MID. Не знам дали има разлики в имплементацията под капака и в електрониката... Ето какво беше неговото мнение: След като видях какво правят корекциите, можах да направя готини бленди в нас. Преди това на репетицията а и на бас срещите звучеше тънко и странно. За да е линейно EQ-to, корекциите са безумни и драстични . Суичовете бустват или кътват различни честоти в Драйва и не се виждат добре. Атаката буства около 2 KHz. Ако сега имах възможност да свиря с него на репетиция бих го нагласил по-добре в саунда. Харектерът му е във високите среди и високите, там криви по скъп начин (където моят MXR и VT BASS DI звучат по-евтино) но в саунда с китарите се губи и потъва малко (поне в моята група). Звучи най-добре с перо и е по-подходящ за метал, може да е доста агресивен, Аttack суичът и двете средни честоти помагат за това, защото и двете са високи среди. Липсва му ниска среда като корекция, ако можеше едната среда да се понижава със суич щеше да е супер. Концепцията му е предимно за модерни стилове, за по-класическите е направил другия педал. Не можах да постигна лампов саунд с него, дори с минимален драйв оцветяването остава зад изсвирения тон като апликирано и това не ми хареса. Това е първият преамп педал, който директно в картата завучи убийствено добре, има срахотна динамика, доста е прозрачен и въпреки че има собсвен саунд различните ми басове запазваха своята идентичност.Тук определено оправдава цената си. Най-добре си пасна с Warwick-a и с G&L-a. В ниските остава почти чист, тук MXR-a го би, защото в саунда държи ниските среди и ниските и басът се чува като партия, а не като трета китара (поне в моята група) VT BASS DI-ът е най-оцветен от трите, особенно в ниските (както звучи тук ламповия AMPEG). Звучи Vintage, Classic, Modern, дебело, има бая среди (ако ти трябват) и е с доста големи стилови възможности. MXR-ът е най-сух и с най-беден на хармоници драйв, но в саунда винаги се представя на ниво в много музикални стилове. Единствено с фретлес бас не ми допада, защото през него звучи плоско и някак с по-малко обертонове. Надявам се да е полезно! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.